۱۰ کاری که باید در سفر به مونترال انجام دهید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
۱۰ کاری که باید در سفر به مونترال انجام دهید

مونترال شهری در استان کبک است که در جنوب شرقی کانادا واقع شده و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان بعد از پاریس در جهان محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مونترال شهر کانادایی فرانسویی مظهر غذاها و رویدادهای فرهنگی در استان کبک است. در هر فصلی کارهای شگفت انگیزی برای انجام در مونترال وجود دارد.

سفر به مونترال بزرگترین شهر استان کبک و دومین شهر بزرگ کل کانادا تجربه‌ای است که نباید از دست بدهید. در ادامه این مقاله به معرفی ۱۰ مورد از زیباترین مناطق گردشگری و توریستی مونترال می‌پردازیم.

کلیسای نوتردام مونترال

کلیسای نوتردام مونترال قدیمی‌ترین کلیسای کاتولیک شهر و محل برگزاری جشن سلین دیون قهرمان کبک است.

کلیسای سبک Gothic Revival یکی از مجلل‌ترین کلیساهای جامع کانادا است که دارای شیشه‌های ویترای، کنده کاری‌های پیچیده از چوب، نقاشی‌های دیواری، مجسمه‌ها و یک ارگ ۷۰۰۰ لوله‌ای است که همه در زیر سقف آبی پر از ستاره‌های طلا برای جلب توجه تلاش می‌کنند.

پارک المپیک مونترال

پارک المپیک مونترال که برای بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ ساخته شده‌ است، اکنون چندین جاذبه گردشگری را در خود جای داده است که منطقه موزه Montreal’s Space for Life را تشکیل می‌دهند.

سیاره ریو تینتو آلکان، استادیوم ۵۶۰۰۰ نفری المپیک، بیودوم، یک باغ وحش سرپوشیده با حدود ۴۵۰۰ حیوان و همچنین باغ‌های گیاه شناسی و اینسکتاریوم در پارک Maisonneuve جز زیباترین جاذبه‌های گردشگری است که در سفر به مونترال نباید از دست بدهید.

تورهای گردشگری Mount Royal

کوه رویال (مونت رویال)، کوهی  ۲۳۳ متری  در میان شهر مونترال، بسیار مورد توجه مردم محلی و بازدیدکنندگان قرار دارد، به‌طوری که فروشندگان مونترال در دامنه‌های این منطقه زیبا به‌وفور یافت می‌شوند، گویی این منطقه حیاط خانه خودشان است .

دوچرخه سواران، دوندگان، آفتاب گیرها، پیک نیک‌ها و کالسکه‌ها در تابستان در این منطقه به چشم می‌خورند، در حالی که در زمستان کفش‌های برف، اسلحه شکاری، اسکیت بازهای یخی و سرگرمی‌های زمستانی غالب هستند.

این مجموعه توسط Frederick Law Olmsted ، یکی از طراحان پارک مرکزی شهر نیویورک، طراحی شده است.

 پارک Royal Mount  با مساحت ۱۹۰ هکتار شامل مسیرهای جنگلی، بناهای ساخته شده توسط بشر و علفزارهای علفی است که برای پیک نیک و داشتن یک روز به‌یادماندنی یک منطقه زیبا و فوق‌العاده بشمار می‌رود.

فلات مونت رویال

هنرمند و آرام، معروف به فلات، روح مونترال را شاید بیش از هر محله دیگری تسخیر می‌کند. پله‌های آهنی مارپیچ در خیابان‌های پر از درخت منازل مسکونی مربوط به دوران ویکتوریا را خزنده می‌کنند، در حالی که نقاشی‌های دیواری باشکوه خیابان به خیابان‌های تجاری رنگ می‌بخشد. رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها و بوتیک‌ها به‌وفور یافت می‌شوند.

منطقه Mile End

Mile End که در شمالی ترین نقطه فلات مونترال واقع شده است، به‌دلیل فروشگاه‌های مستقل، کافه‌ها و مکان‌های موسیقی زیرزمینی شهرت دارد.

این محله پرجنب و جوش، یک مرکز فرهنگی از دهه ۱۹۸۰، مملو از رستوران‌های دارای درجه عالی و نشانه‌های تاریخی است، از شیرینی‌های کلاسیک گرفته تا صحنه‌های رمان‌های مردخای ریچلر سفر به مونترال را یکی از پر خاطره‌ترین سفر‌های شما می‌کند.

محله چینی مونترال

محله چینی مونترال در اواخر قرن نوزدهم با ورود مهاجران چینی از غرب کانادا که برای کار در راه‌آهن پاسیفیک کانادا آمده بودند، تاسیس شد.

گرچه این محله فقط چند بلوک مساحت دارد، اما این منطقه انتخاب گسترده‌ای از غذاخوری‌های آسیایی و مغازه‌های فروش صنایع دستی و سوغاتی سنتی را ارائه می‌دهد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

شهر زیرزمینی مونترال

شهر زیرزمینی مونترال  یک مجموعه داخلی بزرگ است که در قسمت بزرگی از مرکز شهر مونترال گسترش یافته است.

تونل‌های زیرزمینی مونترال مراکز خرید، هتل‌ها، سینماها، تئاترها، دفاتر، موزه‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو را به هم متصل و در زمستان‌های بی‌رحمانه این شهر به‌عنوان یک پناهگاه گرم عمل می‌کنند.

مونترال قدیمی

مونترال قدیمی با میادین زیبا، معماری بزرگ دنیای قدیم و خیابان‌های سنگ‌فرش بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند. چه در بندر قدیمی و چه در خیابان اصلی، خیابان Rue Saint-Paul، قدم بزنید، احساس راحتی در حمل و نقل به گذشته را تجربه کنید.

در واقع، برخی از بقایای معماری در این شهر مربوط به فرانسه جدید است. این مکان تاریخی به‌عنوان بهترین شهر قدیمی در آمریکای شمالی شناخته می‌شود.

بنابراین، گرفتن بلیط هواپیما مثل بلیط لحظه آخری فلایتیو برای سفر به مونترال و بازدید از بهترین شهر تاریخی کانادایی فرانسویی آمریکای شمالی می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها باشد.

بندر قدیمی مونترال

بندر قدیمی مونترال، بندر Vieux Port de Montréal که زمانی یک مرکز حمل و نقل شلوغ بود، اکنون یک مرکز تفریحی است که در امتداد رودخانه سنت لارنس گسترش می‌یابد.

علاوه بر تفرجگاه، در این بندر همچنین مرکز علوم مونترال، چرخ و فلک باشکوه مونترال، آبگرم، قایق و جاذبه‌های فصلی در فضای باز از جمله ساحل شهری و پیست یخی نیز یافت می‌شود.

سالن سخنرانی سنت جوزف مونت رویال

سالن سخنرانی سنت جوزف مونت رویال واقع در محله Westmount در مونترال، بزرگترین کلیسای کانادا و یک سایت تاریخی ملی ثبت شده است.

 کلیسای کاتولیک رومی که از سال ۱۹۰۴ به‌عنوان یک کلیسای کوچک آغاز شد، دارای یک کلیسای رمزآلود، یک موزه، باغ‌های زیبا، یک کاریلون ۵۶ زنگ و یکی از بزرگترین گنبدهای کلیسایی در جهان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه