تور کیش؛ سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
تور کیش؛ سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران

جزیره زیبای کیش با داشتن انواع زیبایی‌های طبیعی و چشم اندازهای ناب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های سفر است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در دنیای مدرن است که تاثیر زیادی در کاهش استرس‌ها و دغدغه‌های روزانه انسان دارد. در دنیایی که اغلب ما را در ساختمان‌هایی بلند و زیر سایه‌هایی همه ساعته حبس کرده است، سفر می‌تواند یک اتفاق خوشایند باشد. اما یکی از اساسی‌ترین مسائل پیش رو در هر سفری انتخاب یک مقصد مناسب است. ایران دارای مقاصد گردشگری بسیاری است که کیش، قشم، مشهد، اصفهان، شیراز و شهرهای شمالی از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

در این میان جزیره زیبای کیش با داشتن انواع زیبایی‌های طبیعی و چشم‌اندازهای ناب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو باشد. این جزیره زیبا با قابلیت های بسیار خود از قدرت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و همین سبب شده این منطقه به یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود. رزرو تور کیش فرصتی است که رزرو آن به یک سفر لذت‌بخش و دوست داشتنی ختم می‌شود و بهترین تجربه‌های زندگی شما را رقم می‌زند.

با جزیره کیش بیشتر آشنا شوید

کیش یکی از جزایر قدیمی خلیج فارس است که در جنوب ایران و در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره زیبا دارای ۹۱ کیلومتر مربع مساحت است و در فاصله ۱۷ کیلومتری نسبت به ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. کیش که در گذشته به نام قیس شناخته می‌شده دارای تاریخی پر فرازونشیب است که نشان از قدمت آن دارد. این نشانه‌های کهن را هم‌اکنون در آثار باقی مانده از شهر باستانی حریره و کاریز کیش نیز می‌توانید مشاهده کنید.

این منطقه در زمان هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان در دست ایرانیان بوده و پس از آن بین ایران و دیگر حکومت ها چون امویان و پرتغالی‌ها دست به دست می‌شده است. تا اینکه سرانجام شخصی به نام امام قلی خان با فتح خلیج فارس و بحرین این جزیره را تا ابد به نام ایران ثبت کرده است. توجه به ویژگی‌های طبیعی و در نظر گرفتن قابلیت‌های این جزیره سبب شد تا در سال  ۱۳۴۹ کیش به‌عنوان یک مقصد بین‌المللی مورد توجه قرار بگیرد و از آن زمان به بعد روزبه‌روز بر امکانات رفاهی و تفریحی خود بیفزاید. اکنون کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است که نام خود را در لیست بهترین مقاصد توریستی غرب آسیا نیز جای داده است.   

انگیزه‌هایی که به رزرو تور کیش ختم می‌شوند

افراد مختلف برای سفر انگیزه‌های گوناگونی را دنبال می‌کنند. برخی از افراد فقط می‌خواهند در منطقه‌ای به دور از هیاهو و در آب و هوایی خوش چند روزی را نفس بکشند. برخی نیز به‌دنبال هیجانی دوست داشتنی و تفریحاتی مهیج هستند تا برای خود بهترین تجربه‌ها را رقم بزنند. عده بسیاری نیز خرید را یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های سفر خود عنوان می‌کنند که در کنار آن گردش و تفریح هم جای گرفته است. برخی از اهالی سیر و سفر نیز به‌دنبال مقاصدی هستند که با داشتن انواع بناهای سنتی آنان را در فضایی کهن قرار دهد.  کیش مقصدی است که تمام این فرصت ها را در خود جای داده است. از تفریحاتی چون فلای بورد، شاتل، قایق دیوانه، غواصی، جت اسکی و بنانا که شما را با یک دنیا هیجان روبه‌رو می‌کنند تا ساحلی که قدم زدن در آن شما را به آرامشی محض می‌رساند. از مناطق چشم‌نوازی چون کشتی یونانی، درخت سبز، دلفیناریوم و باغ پرندگان که از بهترین منظره‌های طبیعی هستند تا شهرهایی چون حریره و کاریز کیش که شما را تا سال هایی دور عقب می‌برند.

این جزیره زیبا و دوست داشتنی به سبب انواع فرصت‌هایی که در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد توانسته به شهری جذاب بدل شود. این جذابیت امروزه توانسته سفر به کیش را یک جایگزین مناسب برای سفرهای خارجی با هزینه‌های بالا قرار دهد. جاذبه‌های فراهم شده در این شهر افراد زیادی را ترغیب کرده که چمدان‌های خود را ببندند و راهی جنوب ایران شوند. این محبوبیت همچنین سبب شده راهکارهایی مناسب برای راحت‌تر شدن سفر به این جزیره فراهم شود که عرضه تور کیش به‌طور مستمر و از مبادی مختلف کشور یکی از آن‌ها است. شما اکنون می‌توانید این تور را در سریع‌ترین زمان ممکن و فقط با چند کلیک رزرو کنید و برای سفری دوست داشتنی و سراسر نشاط آماده شوید.

تفریحات مهیج کیش؛ از دلایل اصلی سفر به این جزیره

در میان تمام انگیزه‌هایی که در مطالب بالا به آن اشاره شد تفریحات از جایگاهی خاص برخوردار هستند. این تفریحات که در دو دسته کلی تفریحات دریایی و غیر دریایی دسته‌بندی می‌شوند کیش را به یک مقصد تفریحی فوق‌العاده بدل کرده\‌اند. بنانا، پاراسل، شاتل، فلای بورد، قایق دیوانه، غواصی و جت اسکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی و بانجی جامپینگ، شترسواری، موتور سواری و تفریحات مجموعه سافاری از مهم‌ترین تفریحات غیر دریایی جزیره کیش محسوب می‌شوند.

فلای بورد کیش؛ تفریحی جذاب با لذتی باور نکردنی

رپورتاژ

فلای بورد کیش یکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش است که شما را بر فراز آب‌های زلال خلیج فارس به پرواز در می آورد. این ورزش با کفش هایی انجام می‌شود که به لوله‌هایی بزرگ متصل شده‌اند. این لوله‌ها که خود به یک جت اسکی وصل هستند با پمپاژ آب به حرکت در می‌آیند و شما به‌تدریج در آسمان جزیره اوج می‌گیرید تا جایی که به ارتفاع ۱۲ متری می‌رسید. در این حالت شما می‌توانید با انجام انواع حرکات نمایشی خودتان را مهمان هیجانی باور نکردنی کنید و عکس‌هایی بی‌نظیر از خودتان به یادگار بگذارید.

پاراسل کیش؛ تفریحی رنگارنگ و پر هیجان

پاراسل سواری از دیگر تفریحات جذاب کیش است که شما را به پرواز در اوج آسمان جزیره دعوت می‌کند. در این ورزش شما سوار بر چتری زیبا و رنگارنگ می‌شوید که به‌وسیله کابل‌هایی محکم به یک قایق تند رو متصل شده است. با حرکت این قایق چتر شما اوج می‌گیرد و شما می‌توانید جزیره زیبای کیش را زیر پای خود نظاره کنید. نسیم خنکی که در اوج آسمان به صورتتان برخورد می‌کند هیجان شما را به آرامشی وصف ناپذیر بدل می‌کند.

بانجی جامینگ، پرش از ارتفاع با هیجانی فوق‌العاده

پرش از ارتفاع به همان اندازه که ترسناک به نظر می‌رسد، جذاب نیز هست. برای علاقه‌مندان به هیجانی نزدیک به ترس کیش ورزش بانچی جامپینگ را در نظر گرفته. دو سکوی پرش ۴۰ و ۶۰ متری آماده شده‌اند تا شما را با سرعتی بالا به پایین پرت کند. با این پرش شما به‌سمت زمین پرواز می‌کنید و در جایی بین زمین و آسمان به‌صورت معلق می‌مانید. البته نترسید چون شما به یک طناب متصل هستید و تمام نکات ایمنی در این ورزش چون دیگر تفریحات کیش رعایت شده است.

برگزاری تور کیش از مبادی مختلف کشور

تور کیش به سبب جذابیت‌های خود در سراسر ایران و حتی در شهرهایی که خود از مهم‌ترین مقاصد گردشگری هستند، پرطرف‌دار است. این امر سبب شده  این تور در حال حاضر مبادی مختلف کشور را پوشش دهد که مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و ساری از آن‌ها هستند. امروزه تور کیش به‌عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌های سفر به این جزیره مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و با توجه به تقاضای بالای خود عرضه آن سیری صعودی داشته است. این تور اکنون برای اهالی شهرهای مختلف ایران در دسترس قرار داده شده و با خدماتی متنوع برای آنان قابل رزرو است.

تور کیش از مشهد؛ تور محبوب مشهدی ها

رپورتاژ

مشهد به‌عنوان یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در ایران یکی از مبادی اصلی تور کیش محسوب می‌شود. اهالی این شهر زیارتی-  سیاحتی همواره از رزروکنندگان پر و پا قرص تور کیش هستند که این تور به‌صورت هوایی و زمین در دسترس آنان قرار گرفته است. در تور زمینی بهترین راه سفر با قطار است. در این سفر مقصد نخست شما بندر عباس و بندر چارک است و سپس از آنجا با کشتی به سوی کیش حرکت خواهید کرد. با توجه به فاصله طولانی بین مشهد و کیش سفر زمینی برای مسافران بسیار خسته کننده است و بنابراین تور کیش از مشهد به‌صورت هوایی از محبوبیت بالاتری نسبت به تور زمینی برخوردار است. در این سفر شما با پروازی مستقیم که حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید وارد فرودگاه کیش خواهید شد.

تور کیش از تهران؛ از محبوب ترین تورهای داخلی در ایران

پایتخت‌نشینان از مهم‌ترین طرفداران سفر به جزیره هستند که نام خود را در صدر رزرو کنندگان تور کیش قرار داده‌اند. کیش سالانه میلیون‌ها مسافر را به خود می‌بیند که تهرانی‌ها بخش قابل‌توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند. اهالی تهرانی نیز از امکان سفر زمینی و هوایی به این جزیره برخورداند و تور کیش از تهران به هر دو صورت انجام می‌شود. در سفر زمینی شما تا قطار راه تهران تا بندرعباس را طی می‌کنید و از آنجا با کشتی یا اتوبوس‌های دریایی به جزیره کیش خواهید رسید. در این سفر نیز به سبب طولانی بودن مقصد، تور هوایی محبوبیت بیشتری در بین گردشگران دارد. این تور با رنج مختلفی از قیمت‌ها به‌صورت ارزان قیمت تا لاکچری در دسترس مسافران قرار دارد که شما می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود آن را در یکی از هتل‌های جزیره رزرو کنید. این تور می‌تواند شما را مهمان هتل‌هایی چون ترنج و داریوش کند که از بهترین اقامتگاه‌های کیش هستند و در لیست جاذبه‌های توریستی این شهر نیز ثبت شده‌اند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه