پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه

پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای نوروزی از روز سه‌شنبه، پنجم اسفند ماه، آغاز خواهد شد. امکان خرید بلیط قطار از مراکز فروش نیز از صبح چهارشنبه فراهم خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت رجا، پیش‌فروش بلیط‌ قطارهای نوروزی برای بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، از روز پنجم اسفند ماه به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

پیش‌فروش روز سه‌شنبه که از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود، شامل تمامی مسیرها به‌غیر از مسیرهای منتهی به شهر مشهد خواهد بود. پیش‌فروش بلیط قطارهای نوروزی مشهد، به‌غیر از مسیر تهران-مشهد و بالعکس، از ساعت ۱۲ روز پنجم اسفند ماه به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

همچنین آغاز فروش اینترنتی بلیط تمام قطارهای مسیر تهران مشهد و بلعکس و همچنین مسیرهای تهران-طبس، تهران-خواف، تهران-سمنان و بالعکس از ساعت ۱۷ روز پنجم اسفندماه خواهد بود.

لازم به ذکر است که خرید بلیط قطارهای نوروزی از طریق مراکز فروش، از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ششم اسفند ماه، در همه مسیرها امکان‌پذیر خواهد بود.

گفتنی است پیش‌تر رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی از دریافت ۲۵ درصد هزینه صندلی‌های خالی از مسافران خبر داده بود. به این تریتب که اگر مسافری صندلی خالی را کنارش بخواهد، باید ۲۵ درصد پول بلیط آن را پرداخت کند. این هزینه اضافه برای مسافرانی اعمال می‌شود که در کوپه‌هایی با صندلی خالی هستند؛ بنابراین، خانواده‌هایی که با هم سفر می‌کنند، می‌توانند کوپه‌هایی به‌اندازه تعداد خودشان تهیه کنند تا مشمول این قانون نشوند.

مطالب مرتبط:

منبع شبکه خبر

دیدگاه