کانادا کشوری برای رسیدن به فرصت‌های طلایی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کانادا کشوری برای رسیدن به فرصت‌های طلایی

در سالیان اخیر، با توجه به سیاست‌های افزایش جمعیت در کانادا، روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کانادا یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که این روزها به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجران کشورهای مختلف و مخصوصا ایرانیان تبدیل شده است. این کشور دارای ۱۰ استان و سه قلمرو است و پایتخت آن نیز شهر اتاوا است. از جمله بزرگ‌ترین شهرهای این کشور نیز می‌توان به تورنتو، ونکوور و مونترال اشاره کرد و طبق آخرین آمارها، کشور کانادا در میان ۱۰ کشور جهان، از لحاظ میزان رضایت مردمان آن قرار گرفته است. زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی است و واحد پولی آن نیز دلار کانادا است.

روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا پیش روی شما

در سالیان اخیر، با توجه به سیاست‌های افزایش جمعیت در کانادا، روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها، شما می‌توانید به‌راحتی به این کشور مهاجرت کنید. طبق آمارهای به دست آمده در سالیان اخیر، کانادا با توجه به شرایط رفاهی زندگی مردم، به‌عنوان یکی از بهترین کشور برای زندگی به حساب می‌آید و به همین دلیل، سالانه افراد بسیار زیادی این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. در ادامه مهم‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور را بررسی می‌کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که ثروتمندان برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنند، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور است. در این روش، سن فاکتور مهمی برای مهاجرت نیست و شما باید شرایط دیگر را برای مهاجرت به این کشور داشته باشید. البته این شرایط به‌صورت سالانه تعیین می‌‎شود و در هر ایالت کانادا نیز متفاوت است.

رپورتاژ

به‌طور مثال، در ایالت کبک، از سال ۲۰۱۸ به بعد، شما باید مبلغ ۱.۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنید و اثبات کنید که به میزان دو میلیون دلار نیز پشتوانه مالی دارید. در این روش شما باید این مبلغ را به‌مدت پنج سال در اختیار دولت کانادا قرار دهید و بعد از آن، کل مبلغ را می‌توانید بدون هیچ سودی دریافت کنید. از این طریق شما می‌توانید، در ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا، دریافت ویزای کاری این کشور است. برای دریافت این ویزا شما می‌توانید به دو روش اکسپرس اینتری یا جاب آفر اقدام کنید. در روش اکسپرس اینتری که یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا است، ابتدا اقامت دائم یا PR به شما اعطا می‌شود. با استفاده از اکسپرس اینتری شما می‌توانید مهاجرت خانوادگی نیز داشته باشید؛ زیرا از همان ابتدا به تمامی اعضای خانواده شما اجازه اقامت دائم داده می‌شود.

در روش جاب آفر، شما باید یک پیشنهاد کار را از کارفرما کانادایی دریافت کنید. سالانه مناطقی که نیاز بالایی به نیروی کار دارند، لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند و شما باید برای آن‌ها رزومه کاری خود را ارسال کنید و پس از توافق با کارفرما، می‌توانید برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنید.

رپورتاژ

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کشور کانادا، ازدواج با یک فرد کانادایی یا فردی که اقامت دائم کانادا را داشته باشد، است. البته امروزه با توجه به افزایش سایت‌های غیرمجاز همسریابی و افراد در جهت ازدواج صوری برای اخذ اقامت، قوانین بسیار محکمی برای این روش در نظر گرفته شده که باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید تا تحت‌تاثیر تبلیغات سو استفاده گرایانه و متقلبانه آن‌ها نشوید. همچنین باید دقت داشته باشید که در صورت اثبات شدن ازدواج صوری شما، مجازاتی مانند زندان، جریمه مالی یا محکومیت از ورود شما به کانادا وجود دارد. از جمله شرایط مهم برای این نوع از مهاجرت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • باید با همسر خود به‌مدت دو سال یا کمتر آشنایی داشته باشید یا زندگی کرده باشید
  • فردی که اسپانسر می‎شود باید ۱۸ سال یا بیشتر سن داشته باشد
  • فردی که می‌خواهید با او ازدواج کنید باید توانایی تامین زندگی شما را داشته باشد

تحصیل در کانادا؛ یکی دیگر از روش‌های مهاجرت

یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت کانادا، تحصیل در این کشور است. یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کانادا، داشتن سیستم آموزشی بسیار قوی و در سطح بین‌المللی است که در سالیان اخیر نیز توانسته موفقیت‌های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کند.

کشور کانادا دارای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر و در سطح جهانی است که در آن‌ها شما می‌توانید در تمامی رشته‌های علمی، تحصیل کنید. یکی از مزایای بسیار عالی تحصیل در این کشور، امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و فرانسوی است، در واقع تمامی دانشگاه‌های کانادا (به‌جز تعدادی بسیار کم) این شرایط را برای تمامی دانشجویان فراهم کرده‌اند تا دانشجویان بتوانند با استفاده از این دو زبان زنده دنیا تحصیل کنند و مدرکی با بالاترین سطح استانداردهای جهانی اخذ کنند.

البته باید دقت داشته باشید که برای مهاجرت به کانادا، شما باید شرایطی را فراهم کنید. عوامل بسیار زیادی می‌توانند در دریافت پذیرش تحصیلی و همچنین ویزای تحصیلی این کشور تاثیرگذار باشند که از مهم‌ترین فاکتورهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سن
  • نمره مدرک زبان
  • تمکن مالی

سن یکی از مواردی است که می‌توا‌ند تاثیر بسیار زیادی در روند اخذ ویزای تحصیلی شما داشته باشد، هرچه از زمان آخرین مدرک تحصیلی شما مدت زمان کمتری گذشته باشد، یا به اصطلاح گپ تحصیلی کمتری داشته باشید، می‌توانید شانس بیشتری برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید.

شروع زندگی جدید در کانادا با کمک صبا پلن

برای مهاجرت قانونی به کانادا، 6 روش کلی وجود دارد که در این مطلب به‌صورت مختصر برخی از آن‌ها را بیان کردیم. دقت داشته باشید که برای انتخاب روش مناسب برای مهاجرت به این کشور و همچنین برای اینکه در این راه، به مشکلی برنخورید، بهتر است از وکلای مهاجرتی مجرب مشاوره بگیرید تا او شما را در تمامی مراحل اخذ ویزا راهنمایی کند.

مجموعه صباپلن (https://sabaplan.com) با داشتن سال‌ها تجربه موفق در زمینه مهاجرت به کشورهای دیگر، بستری را برای افرادی که قصد مهاجرت دارند فراهم کرده تا بتوانند به‌راحتی روش مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنند و زندگی جدیدی را برای خود آغاز کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه