لیست هتل های سنتی شیراز با قیمت مناسب

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
لیست هتل های سنتی شیراز با قیمت مناسب

شیراز دارای هتل‌های متعددی است که متناسب با هر نوع سلیقه‌ای ساخته شده‌اند؛ از هتل‌های بسیار شیک و گران‌قیمت گرفته تا آپارتمان‌های ارزان و به‌صرفه.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر شیراز یکی از دیدنی‌ترین شهرهای گردشگری ایران است. در گوشه‌گوشه این شهر تاریخی، اماکن دیدنی و جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد وجود دارد. آب‌وهوای این شهر در ایام نوروز و همچنین اردیبهشت ماه بسیار دلچسب است. ازاین‌رو تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی در این زمان‌ها به شیراز سفر می‌کنند. در این شهر هتل‌های متعددی متناسب با هر نوع سلیقه‌ای ساخته شده‌اند؛ از هتل‌های بسیار شیک و گران‌قیمت گرفته تا آپارتمان‌های ارزان و به‌صرفه. علاوه بر این، در شهر شیراز هتل‌های سنتی بسیار زیبایی وجود دارد. برای ساخت این هتل‌ها از پیشینه و تاریخ شهر شیراز الهام گرفته شده است و شما می‌توانید اقامتی متفاوت را در آن‌ها تجربه کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید برای چند روز از دنیای مدرن فاصله بگیرید، اقامت در یکی از این هتل‌های سنتی که اغلب آن‌ها در بافت تاریخی شهر واقع شده‌اند، بهترین پیشنهاد برای شما است. 

در این متن قصد داریم شما را با تعدادی از این هتل‌های سنتی و البته به‌صرفه شهر شیراز آشنا کنیم. توجه داشته باشید که بهتر است رزرو هتل های شیراز را کمی زودتر انجام دهید تا خیالتان از بابت محل اقامت‌تان راحت باشد. برای این کار می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت علی بابا هتل موردنظر خود را انتخاب و آن را رزرو کنید. توضیح مختصری که درمورد رزرو هتل از علی بابا در پایان این متن آورده‌ایم می‌تواند به شما برای انجام این کار کمک کند.

هتل سنتی نیایش

هتل سنتی نیایش از خانه‌های قدیمی شهر شیراز است که در سه‌راه نمازی قرار دارد. این هتل که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد، در سال ۸۸ پس از مرمت و بازسازی آماده پذیرایی از گردشگران شد. این هتل دو طبقه ۷۷ واحد اقامتی با بهترین امکانات و خدمات دارد. در معماری سنتی این هتل دو ستاره که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است، نمای آجری و شیشه‌های رنگی وجود دارد. در حیاط هتل نیایش تخت‌های سنتی، درختان زیبا، آب‌نما و یک حوض همراه ماهی‌های کوچک قرمز به‌چشم می‌خورد که جذابیت آن را دوچندان کرده است.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث تفاوت این هتل با دیگر هتل‌ها می‌شود، این است که تا ۱۵۰ متری هتل نیایش ماشین رفت‌وآمد نمی‌کند و خبری از سروصدا، آلودگی و ترافیک نیست. همین ویژگی این هتل را به یکی از دنج‌ترین مکان‌های شیراز تبدیل کرده است و شما می‌توانید در محیطی بسیار آرام استراحت و از سفر خود لذت ببرید. با توجه به محل قرارگیری این هتل، شما می‌توانید با اندکی پیاده‌روی خود را به مکان‌های دیدنی مثل حمام وکیل، سرای فیل، خانه تاریخی فروغ‌الملک و مسجد شاهچراغ برسانید. نزدیکی هتل به حرم شاهچراغ به‌گونه‌ای است که از حیاط هتل، این حرم را می‌بینید. از دیگر نقاط‌قوت هتل نیایش می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی این هتل اشاره کرد که با منویی متنوع و خاص آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

اقامتگاه سپهری در محله تاریخی سنگ سیاه شیراز قرار دارد. قدمت این اقامتگاه به ۱۲۰ سال پیش یعنی دوران قاجار برمی‌گردد. این هتل که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هفت واحد اقامتی باصفا دارد که دورتادور حیاط واقع شده‌اند. معماری و قرارگیری این اتاق‌ها به‌گونه‌ای است که نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی نیست و به‌صورت طبیعی در هر فصل هوای مطبوعی در اتاق‌ها جریان دارد. برای رزرو هتل شیراز اگر دنبال اقامتی نوستالژیک در شهر شیراز هستید، هتل سپهری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

موقعیت مکانی این اقامتگاه به‌گونه‌ای است که می‌توانید درعرض چند دقیقه به مکان‌های دیدنی مثل حرم شاهچراغ، آرامگاه بی بی دختران، مدرسه خان، ارگ کریم خان و بازار وکیل بروید. درمورد امکانات هتل سنتی سپهری می‌توان گفت که این هتل مجهز به اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی است. استراحت عصرگاهی همراه با نوشیدن یک فنجان چای در حیاط زیبا و دل‌باز این مجموعه، یکی از بهترین تجربه‌های سفرتان خواهد شد.

درباره جاهای دیدنی شیراز بیشتر بخوانید.

رپورتاژ

هتل سنتی درباری شیراز

هتل درباری شیراز در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید و یکی از جدیدترین هتل‌های شهر شیراز است. این هتل که در خیابان شهید دستغیب واقع شده، ۱۴ اتاق بسیار شیک و زیبا دارد. این اتاق‌ها طبق استانداردهای جهانی و به‌صورت سنتی سلطنتی با دقت و ظرافت فراوان طراحی و ساخته شده‌اند. موقعیت مکانی هتل درباری، دسترسی آسانی به مراکزی همچون حرم شاهچراغ، باغ ارم، سرای مشیر، موزه پارس، حافظیه، سعدیه، مسجد، بازار و حمام وکیل را برای شما فراهم کرده است. اگر با ماشین شخصی خود به شیراز سفر می‌کنید، می‌توانید با اقامت در این هتل از پارکینگ اختصاصی آن استفاده کنید و نگران امنیت ماشین خود نباشید. 

در این متن سعی کردیم شما را با تعدادی از هتل‌های سنتی شهر شیراز آشنا کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا اطلاعات بیشتر در مورد هر هتل به‌دست آورید و نسبت به رزرو هتل شیراز اقدام کنید. با رزرو هتل از علی بابا امکان اینکه بتوانید ویژگی‌های موردنظر خود را برای هر هتل فیلتر و آن‌ها را ازلحاظ قیمت با هم مقایسه کنید، برای شما فراهم شده است. همچنین می‌توانید با مطالعه نظرات کاربران، از تجربه‌های آن‌ها کمک بگیرید و با آگاهی و اطمینان بیشتری هتل دلخواه خود را رزرو کنید. 

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه