بهترین سوئیت های شیراز را از کجا می‌توان اجاره کرد؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین سوئیت های شیراز را از کجا می‌توان اجاره کرد؟

در این مقاله بهترین سوئیت‌های شهر شیراز و نحوع رزرو آسان آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رزرو بهترین سوئیت ها همواره ذهن همه مسافران را به خود درگیر می‌کند. شیراز به‌دلیل اینکه شهری با قدمت زیاد و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی از جمله جاذبه‌های طبیعی، مذهبی و... است، سالانه مسافران زیادی خصوصا در فصل های گرم و خنک سال به این شهر سفر می‌کنند، به همین دلیل اجاره سوئیت و ویلا در این شهر کمی مشکل است. این مقاله مختص افرادی است که از رزرو سوئیت خسته شده‌اند. همراه ما باشید تا بهترین سوئیت‌های شهر شیراز را با هم پیدا کنیم.

بهترین سوئیت‌های شیراز باید چه خصوصیاتی را داشته باشد؟

سوئیت ها باید چندین خصوصیت مهم را دارا باشند تا مهمانان بتوانند به‌راحتی چند روز از سفر خود را در آن جا بگذرانند.

  • تمیز بودن سوئیت: از موضوع های مهم در هنگام رزرو سوئیت تمیز بودن سوئیت است، خصوصا این روز ها به‌دلیل وجود بیماری کرونا خیلی هلا در مورد ضدعفونی شدن سوئیت یا ویلا حساس هستند.
  • دارا بودن از تمام امکانات رفاهی: برای گذراندن سفری لذت‌بخش وجود امکانات رفاهی، اهمیت بالایی دارد.
  • نزدیک بودن به مراکز خرید: در زمان مسافرت افراد تایمی را برای خرید برای خود یا سوغات برای نزدیکان خود می گذرانند، بودن در اطراف مراکز خرید یک ویژگی مثبت به حساب می‌آید.
  • نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری: اغلب افراد به‌خاطر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن شهر، به سفری تفریحی می‌روند؛ پس نزدیک بودن به اکثر جاذبه‌های توریستی و گردشگری یکی از پوئن‌های مثبت یک سوئیت عالی است.

بهترین سوئیت و ویلا در شیراز

از آن جایی که شیراز یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی کشور در ایام مختلف سال است، اقامتگاه‌های زیادی را برای مسافران فراهم می‌کند. از سوئیت‌های مجلل گرفته تا اقامتگاه ها و ویلاهای شیک و سنتی گرفته تا سوئیت‌هایی با قیمت مناسب و... . پس از آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و مذهبی در شیراز، می‌توانید با توجه به بودجه و سایر اولویت‌ها، سوئیت مورد نظر خود را از طریق سایت سپنجا با اطمینان در شیراز را رزرو کنید.

شماره تماس بهترین سوئیت‌های شیراز

شیراز دارای بهترین سوئیت ها در سراسر شهر است، اما یافتن شماره تلفن صاحبان سوئیت‌ها کار راحتی نیست، پس ابتدا باید بتوانید شماره تلفن‌ها را پیدا کرده، سپس اقدام به رزرو سوئیت یا ویلای مورد نظر بکنید. برای این کار راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش انتخاب یک سایت با تجربه در این زمینه است، ما سایت سپنجا را برای اطمینان شما از مطمئن بودن سوئیت‌های شیراز معرفی می‌کنیم. در این سایت می‌توانید تمام شماره تلفن‌های صاحبان سوئیت‌ها را با عکس‌های سوئیت‌ها پیدا کرده و تماس بگیرید.

بهترین خیابان‌های شیراز برای اجازه منزل یا سوئیت مبله

ابتدا باید خیابان‌های نزدیک مراکز خرید شیراز را در نظر بگیرید، بهترین سوئیت‌های شیراز در این خیابان‌ها وجود دارد. در ادامه چندین خیابان یا محله که سوئیت‌های بهتری دارد را نام برده‌ایم تا در انتخاب سوئیت یا ویلا در شیراز بهتر تصمیم بگیرید.

  • خیابان ارم شیراز: بلوار ارم یکی از بلوارهای شمالی شیراز است. این بلوار قسمتی از منطقه یک شهرداری شیراز محسوب می‌شود. این بلوار از شرق به بلوار آزادی و از غرب به میدان ارم، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار دانشجو دسترسی دارد. این بلوار در نزدیکی دانشگاه شیراز قرار دارد.
  • بلوار کریمخان زند: بلوار کریم‌خان زند یا خیابان کریم‌خان زند، یکی از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران است. این خیابان در جهت شرقی-غربی در میان میدان هفت تیر و میدان ولی‌عصر جای گرفته است.
  • خیابان عفیف آباد: خیابان عفیف آباد شیراز از خیابان‌های معروف این شهر تاریخی است. خیابانی که به کافه‌ها و مراکز تجاری و البته باغ‌های تاریخی‌اش معروف است. این خیابان که به‌عنوان خیابان اعیان‌نشین شیراز نیز شناخته می‌شود حدفاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان ستارخان قرار دارد.
  • خیابان چمران شیراز: بلوار چمران یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شیراز محسوب می‌شود که هم از نظر گردشگری و هم از نظر سیاسی اهمیت بالایی دارد.
  • خیابان داریوش شیراز:  داریوش در منطقه ۸ شیراز واقع شده‌ است و از محله‌های زند، شهرداری، سیاه سنگ و گود عربان - درب شیخ عبور می‌کند.
  • محله آستانه : آستانه محله بسیار کهن در مرکز شیراز که آرامگاه سید علاءالدین حسین فرزند موسی کاظم در آن قرار دارد و بعد از بارگاه شاهچراغ مهم‌ترین زیارتگاه در شیراز است.
  • محله ابیوردی : ابیوردی یا بلوردی در عامیانه بولوردی نام محله‌ای کهن در شیراز است، بلوار شهید چمران از جنوب این محل عبور می‌کند. همچنین استادیوم ورزشی شهدای ابیوردی و استخر انقلاب و بیمارستان حافظ در این محله واقع شده‌اند.
  • محله دروازه اصفهان: دروازه اصفهانبا نام قدیمی تر دروازه استخر یکی از محله‌های شهر شیراز است. محله دروازه اصفهان خود مجموعه‌ای از محله‌های درب شاهزاده، چپرخانه، محله ده‌بزرگی‌ها، بازارچه فیل و… است. روزگاری در این محله اعیان و اشراف شیرازی زندگی می‌کردند که شغل بیشتر آن‌ها چوب‌فروشی بود. در حال حاضر جز خرابه‌های دکان‌های قدیمی چیزی باقی نمانده است.
  • محله معالی آباد : معالی آباد جز یکی از دوست داشتنی‌ترین محله‌های شیراز است که بیشتر مردم شیراز آخر هفته‌های خود را در این محل و بلوار شهید چمران می گذرانند و به خاطر همین جز مناطق گران قیمت شهر به حساب می‌آید. بلوار دکتر شریعتی از یک طرف به پل احسان و از طرف دیگر به پل معالی آباد راه دارد و خیابان‌های اصلی و مهم آن به‌ترتیب از پل احسان به پل معالی آباد، خیابان پهلوان نوروزی، بهاران، دنا، پزشکان، دوستان، خلبانان، کسایی، گلها و رهبرماه است.

این‌ها از معروف ترین خیابان‌ها و محله‌های شهر زیبای شیراز است که می‌توانید سوئیت‌های مناسبی را در این خیابان ها پیدا کنید.

رپورتاژ

آیا می‌توان سوئیت‌های شیراز را ماهیانه اجاره کرد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله اما مسئله ای که در این موضوع وجود دارد این است که شما باید با صاحب سوئیت دراین‌باره صحبت کنید و به تفاهم برسید. از طریق سایت سپنجا می‌توانید با صاحبان سوئیت ها در تماس باشید و در این مورد صحبت کنید.

جاذبه‌های طبیعی شیراز

در این قسمت می خواهیم در مورد جاذبه‌های طبیعی این شهر جذاب و دیدنی صحبت کنیم تا از دلایل سفر به این شهر بیشتر مطلع شوید.

  • دریاچه مهارلو
  • روستای قلات
  • تنگ دم اسب
  • باغ ارم
  • باغ عفیف آباد

جاذبه‌های تاریخی

  • دروازه قرآن
  • ارگ کریم خان
  • حافظیه

جاذبه‌های مذهبی

  • حرم شاهچراغ

غذا های محلی شیراز

غذا جزء جدایی‌ناپذیر سفر است، به‌خصوص زمانی که مقصد شما شیراز باشد. در واقع غذا های محلی شیراز و خوراکی های مختلف نیز از جاذبه‌های اصلی این شهر هستند که تجربه لذیذ بودن این خوراکی‌ها سفر شما به شیراز را لذت‌بخش تر می‌کند. غذاهای شیرازی نیز زبانزد خاص و عام است، یکی از لذت‌های سفر به شیراز، خوردن این غذاهای سنتی و تهیه آن است.

علاوه بر این، شهر شیراز دارای انواع رستوران های باکیفیت است که غذاهای محلی لذیذ را ارائه می‌دهند که در ادامه نمونه‌هایی از این غذاها را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان قرار داده‌ایم.

رپورتاژ

سوغات و صنایع دستی شیراز

در سفر به شیراز اولین چیزی که توجه همه گردشگران را به خود جلب می‌کند. شاید وجود هنر های مختلف باشد. به‌طور کلی، یکی از بهترین راه‌ها برای آشنایی با مردم هر منطقه، مطالعه صنایع دستی آن‌ها است. شیراز از نظر صنایع دستی بسیار غنی است؛ بنابراین احتمال دست خالی برگشتن از این شهر بسیار کم است.

فرش یا قالی

یکی از معروف‌ترین سوغاتی‌های شیراز فرش است که در انواع گره و طناب با شهرهای دیگر تفاوت دارد.

گبه

گبه قالیچه ای کوچک از پشم یا الیاف پنبه است که توسط عشایر قشقایی شیراز بافته می‌شود و طرح قاب و آجر آن بسیار معروف است.

گلیم (فرش کوچک)

گلیم شیراز نیز در بین گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، محبوبیت دارد. این گلیم ها معمولا بر اساس نقشه ذهنی از پشم و رنگ‌های طبیعی بافته می‌شوند.

خاتم کاری

منبت کاری نمونه دیگری از هزاران هنر ثبت شده در فهرست صنایع دستی شیراز است که می‌توانید نمونه کارهای خاتم کاری را در بازار شیراز مشاهده کرده و به‌عنوان سوغات خریداری کنید.

نقره کاری

یکی از سوغاتی های مجلل و زیبای شیراز، ظروف نقره است که نمونه های آن را در بازار وکیل، حافظیه و سرای مشیر می‌توانید پیدا کنید.

کاشی های هفت نگ

کاشی هفت رنگ یک اثر هنری منحصربه‌فرد است که از رنگ‌های سفید، سیاه، زرد، قرمز، فیروزه ای، آبی آسمانی و حنایی تشکیل شده است و در بسیاری از بناهای دیدنی شیراز مانند نصیرالملک دیده می‌شود.

گیوه

گیوه کفشی باحال و راحت است و طراحی نفیس آن قطعا شما را به‌عنوان سوغات سفر شیراز جذب خواهد کرد. در دو روستای آباده و قلات شیراز نمونه های خوب گیوه دوخته می‌شد و در بازار شهر به فروش می‌رسید.

سخن آخر

سفر به این شهر یکی از سفرهایی است که هر ایرانی باید یک بار در عمرش تجربه کند. برای لذت بیشتر از سفر به شیراز می‌توانید از طریق سایت سپنجا بهترین سوئیت ها و ویلاها به‌صورت کاملا مطمئن و با قیمت بسیار عالی رزرو کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

مطالب مرتبط:

منبع سپنجا

دیدگاه