بازدید رایگان از موزه‌ نقشه‌ به مناسبت هفته تهران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
بازدید رایگان از موزه‌ نقشه‌ به مناسبت هفته تهران

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از امکان بازدید رایگان از موزه نقشه تهران برای عموم مردم هم‌زمان با هفته تهران خبر داد.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به گرامی‌داشت هفته تهران در روزهای ۱۷ تا ۲۲ مهرماه، اعلام کرد که امکان بازدید رایگان از موزه نقشه تهران برای عموم مردم و علاقه‌مندان به موضوعات حوزه‌ اطلاعات جغرافیایی و نقشه‌های تاریخی تهران در این ایام فراهم شده است.

موزه‌ نقشه‌ تهران یکی از مهم‌ترین مراکز حفظ تاریخچه شهر تهران محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از قدیمی‌ترین نقشه‌های موجود از تهران، شهرستان‌ها و ایران را در برمی‌گیرد. در موزه نقشه که به‌عنوان زیرمجموعه‌ سازمان فاوای شهرداری تهران فعالیت می‌کند، علاوه بر نقشه‌‌های منحصربه‌فرد تاریخی، کتاب‌ها، نشریات و ابزار و ادوات قدیمی تهیه‌ نقشه نیز نگهداری می‌شود و این مکان را به‌ مجموعه‌ای کم‌نظیر بدل ساخته است.

علاقه‌مندان به موضوعات حوزه‌ اطلاعات جغرافیایی و نقشه‌های تاریخی قادر خواهند بود که برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجموعه به نشانی mapmuseum.tehran.ir مراجعه کنند یا با شماره ۸۴۱۶۹۱۰۹ تماس حاصل فرمایند.

موزه نقشه تهران در انتهای اتوبان امام علی، بعد از میدان ارتش، به‌سمت سه‌راه اقدسیه، بعد از مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه