بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

اگر شما نیز به‌دنبال خرید خانه در ترکیه هستید تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید و شهر مورد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ترکیه به‌عنوان یک مقصد عالی برای تعطیلات، دارای میراث تاریخی منحصربه‌فرد و فرصت‌های عالی برای تفریح ​​است که این کشور را برای سرمایه‌گذاران جذاب می‌کند. بازار املاک و مستغلات در ترکیه در حال رونق است، زیرا خریداران خارجی همچنان آپارتمان، خانه و ویلا را با نرخ‌های بالا نیز خریداری می‌کنند. این مجموعه‌ها گزینه‌های متنوعی از املاک و ساختمان‌ها را برای فروش در هر نوع و با هر بودجه‌ای در اختیار سرمایه‌گذاران بالقوه قرار می‌دهند. بیشتر شرکت‌هایی که مشغول به فروش پروژه‌های ساختمانی، شرکت‌های ترک هستند. اگر شما نیز به‌دنبال خرید خانه در ترکیه هستید تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید و شهر مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

۱. استانبول

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه و پنجمین شهر پرجمعیت جهان است. این شهر به‌عنوان مرکز پیشرو در اقتصاد، گردشگری و سرگرمی کشور، مکان‌های دیدنی و تفریحی بسیاری را به نمایش می‌گذارد که از شاهکارهای معماری بیزانس و عثمانی گرفته تا روندهای مدرن را شامل می‌شود. میراث فرهنگی و تاریخی غنی، استانبول را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در سراسر جهان تبدیل کرده است.

بخش املاک و مستغلات در استانبول به‌دلیل تعدادی پروژه بزرگ و مدرن سازی مداوم محله‌های شهر در حال پیشرفت است. تقاضای زیادی برای خرید املاک در استانبول وجود دارد، به‌ویژه توسط خریدارانی که جذب سبک زندگی پرجنب‌وجوش شهر می‌شوند. قیمت‌ها به‌طور متوسط ​​از ۶۰ هزار دلار شروع می‌شود و بسته به شهرت و زیرساخت‌های منطقه بسیار متفاوت است و طیف وسیعی از گزینه‌ها در دسترس خریداران بالقوه از جمله ویلاهای لوکس و آپارتمان‌های مقرون به‌صرفه و همچنین املاک آماده است. 

قیمت خانه و آپارتمان در استانبول با توجه به مناطق مختلف و نوع پروژه متفاوت است و برای اطلاع دقیق باید با متخصصان خبره در این کار مشورت کنید.

۲. آنتالیا

رپورتاژ

آنتالیا اغلب به‌عنوان «مروارید مدیترانه» نامیده می‌شود. این شهرت به‌دلیل چشم اندازهای باشکوه آن از دریا و کوه‌ها، همراه با امواجی است که نواحی طولانی سواحل طلایی را نوازش می‌کنند، شهرت قابل توجهی به دست آورده است. ۳۰۰ روز آفتاب سال باعث می‌شود که همه نوع فعالیت‌های فضای باز را انجام بدهید. این موضوع به مهمانان اجازه می‌دهد تا جاذبه‌های طبیعی بسیاری از پارک‌های ملی را کاوش کنند، به ورزش‌های آبی پرماجرا بپردازند، از تفریحات شبانه پرجنب‌وجوش لذت ببرند و بسیاری دیگر.

بازار املاک در آنتالیا دائما در حال گسترش است و گزینه‌های بی پایان سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را برای افراد غیر مقیم ارائه می‌دهد، خواه آپارتمان‌های استودیویی مقرون به‌صرفه یا ویلاهای لوکس. با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در آنتالیا، علاوه بر داشتن یک خانه راحت با چشم اندازهای پانورامای بی عیب و نقص، همه امکانات رفاهی را نیز در آستان خود خواهید داشت.

۳. ازمیر

ازمیر یکی از بهترین نقاط برای خرید خانه در ترکیه است. محلی که ایرانیان آن را بسیار دوست دارند. ازمیر به‌خاطر اینکه در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و آن شلوغی استانبول در آن احساس نمی‌شود بسیار مورد توجه ایرانیان است. قیمت مناسب خانه‌های ازمیر نسبت به استانبول یکی دیگر از دلایلی است که باعث جذاب‌تر شدن خرید خانه در ازمیر ترکیه می‌شود. اما قبل از هرگونه اقدامی بهتر است برای خرید خانه در ترکیه از مشاوران متخصص استفاده کنید.

ازمیر پروژه‌های لوکس و زیبای ویلایی بسیاری دارد که حتما و حتما به آن‌ها نیز سری زده و از این پروژه ها بازدید کنید. برای اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به پول ایران، می‌توانید به سایت‌ها و کارشناسان مربوطه مراجعه کنید.

۴. آلانیا

آلانیا یک تفرجگاه ساحلی زیبا و یکی از مناطق استان آنتالیا است. این شهر در بین گردشگران رواج بیشتری پیدا کرده و مسئول ۳۰ درصد سرمایه‌گذاری‌های خارجی در املاک و مستغلات ترکیه است. این مکان یک همزیستی هماهنگ از آثار تاریخی بزرگ و فضای پرجنب‌وجوش جهانی از یک شهر به سرعت در حال توسعه را به نمایش می‌گذارد.

اینکه آیا شما در حال سرمایه‌گذاری در املاک تجاری هستید یا قصد خرید خانه برای خود را دارید، گزینه‌های بسیاری را برای خرید به وجود می‌آورد. شایان ذکر است که بازار املاک و مستغلات در آلانیا به‌دلیل سرمایه‌گذاری‌های بزرگ دولت ترکیه در توسعه صنعت گردشگری در حال بهبود است. با این حال، آلانیا برخلاف همسایه خود آنتالیا، خریداران بالقوه‌ای را با املاک درجه یک که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر هستند و از ۵۵۰۰۰ دلار شروع می‌کند، جذب کرده است.

۵. بورسا

رپورتاژ

مساجد و کاخ‌های باشکوه آن که سبک پیچیده‌ای از معماری عثمانی را نشان می‌دهد، حمام‌های گرمایی معروف و چشمه‌های آب گرم بازدیدکنندگان و خریداران ملک بیشتری را به خود جلب می‌کند. بورسا یکی از بهترین و محبوب‌ترین پیست‌های اسکی را دارا است که در کوه اولوداغ واقع شده است.

افرادی که می‌خواهند پول بیشتری بپردازند، بورسا را ​​بر بسیاری از شهرهای دیگر ترجیح می‌دهند، زیرا این منطقه، خانه، آپارتمان و ویلاهای مقرون به‌صرفه‌ای را با ۴۵۰۰۰ دلار شروع می‌کند. ارتباط حمل و نقل بین بورسا و استانبول آن را به یک مقصد گردشگری آسان‌تر و جذاب تر و همچنین یک گزینه سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل کرده است. جینگوبینگو که یکی از معتبرترین شرکت‌های خریدوفروش املاک در ترکیه است در بورسا نیز نمایندگی داشته و برای خرید خانه در این شهر می‌توانید با این شرکت نیز تماس بگیرید.

۶. یالووا

یالووا شهری زیبا با جنگل های سبز زمردی است که با امواج فیروزه‌ای دریای مرمره ترکیب شده است. از تعدادی از جاذبه‌های گردشگری می‌توان به چشمه‌های آب گرم، مراکز آبگرم و آبشارهای غرغره اشاره کرد. یک شبکه حمل و نقل پیشرفته یالوا را به شهرهای اصلی متصل کرده است و آن را به یک گزینه سرمایه‌گذاری بلند مدت ارزشمند تبدیل می‌کند.

بازار املاک و مستغلات در یالوا به‌طور پیوسته در حال رشد است و متوسط ​​قیمت املاک سال به سال به‌آرامی افزایش می‌یابد. با این حال، قیمت‌ها هنوز بسیار کمتر از استانبول است که تنها یک ساعت با ماشین از یالووا فاصله دارد. علاوه بر لذت بردن از همه لذت‌های یک تفریحگاه ساحلی، افرادی که سرمایه‌گذاری در املاک یالووا را انتخاب می‌کنند، شانس بالایی دارند تا در آینده ملکی که خریداری کرده‌اند با قیمت بالاتری به فروش برسد.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه