روز جهانی غذا با سفربازی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
روز جهانی غذا با سفربازی

با رزرو آنلاین اقامتگاه و هتل از سفربازی، به سراسر ایران سفر کنید و با اقامت در همسایگی مردمان بومی روستا، از طعم و رایحه فوق‌العاده غذاهای محلی و سنتی این مرز و بوم لذت ببرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نیاز به غذا یکی از اصلی‌ترین نیازهای غریزی بشر است. اگرچه انسان بدون غذا تا چند هفته زنده خواهد ماند، باز هم نمی‌توان از نیاز اساسی بشر به غذا چشم پوشی کرد؛ اما چیزی که این نیاز اساسی را با لذت همراه می‌کند، ترکیب هنر و خلاقیت با مواد غذایی است که موجب پیدایش هزاران هزار غذا با طعم و شکل‌های گوناگون می‌شود، تا به جایی که ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) به نام روز جهانی غذا در تقویم جای گرفته است.

بااین‌حال آنچه که نسل به نسل و سینه به سینه به ما منتقل شده، هنر آشپزی و رمز و رازهای ترکیب مواد غذایی برای خلق طعم و مزه‌های شگفت آور است. در هر جای ایران که قدم بگذارید، رایحه خوش یک غذای محلی به مشام شما خواهد رسید. رایحه‌ای تکرار نشدنی که تنها به همان مکان، همان زمان، همان اقلیم و همان غذا تعلق دارد. حتی مانند آن را نیز در جای دیگری تجربه نخواهید کرد.

این موضوع تنها منحصر به ایران نیست. در سراسر جهان، غذاهای محلی از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و گردشگران برخوردار است. افراد زیادی وجود دارند که چشیدن طعم‌های خارق العاده و بی‌نظیر غذاهای محلی را به‌عنوان هدف اصلی سفر خود در نظر می‌گیرند. به گوشه گوشه دنیا سفر کرده و از غذاهای بی‌مانند هر دیار، یادگاری در ذهن خود ایجاد می‌کنند.

سفر بازی

غذاهای محلی و سنتی، گنجینه‌ای در مسیر فراموشی!

امروزه با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد به‌سمت فست‌فودها گرایش یافته‌اند. این نوع غذاها، اگرچه پاسخگوی نیاز انسان به غذا هستند، سلامتی را به خطر می‌اندازند. این در حالی است که مردم در گذشته در هر اقلیمی، متناسب با آب و هوا، فصل، مزاج، علایق و با استفاده از مواد غذایی تازه، غذاهایی متنوع و حتی گاهی درمان درست می‌کردند.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به چشیدن و دست‌کم آشنایی با غذاهای محلی و سنتی علاقه دارید، می‌توانید با سفر به اقلیم‌های گوناگون، در دل شهرها و روستاها و در کنار مردم محلی، طعم دلپذیر این غذاها را تجربه کنید؛ اما برای این کار لازم است تا به نکاتی توجه کنید. برای چشیدن طعم واقعی این غذاها باید به دل روستاها سر زده و در کنار مردم بومی و محلی زندگی کنید. اقامتگاه‌‌های بوم‌گردی، بهترین انتخاب برای این کار هستند. در دل روستاها، غذاهای محلی خوش طعم منتظر شما هستند. برای یک بار هم که شده این تجربه را ثبت کنید.

سفر بازی

رزرو اقامتگاه بومگردی و تجربه لذت‌بخش طعم و رایحههای تکرارنشدنی!

خوشبختانه به لطف افراد دلسوز و برنامه‌های توسعه گردشگری در سال‌های اخیر، اقامتگاه‌های گردشگری زیادی در شهرها و روستاهای ایران ایجاد شده است؛ بنابراین با اقامت در یکی از این اقامتگاه‌ها می‌توانید یک تجربه بی‌نظیر برای خود ثبت کنید.

پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب، با هزینه و قیمت‌های مقرون به‌صرفه و خدمات با کیفیت بالا، کار ساده‌ای نیست؛ اما سفربازی نهایت تلاش خود را کرده تا بتواند لیست کاملی از تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و مهمانپذیرهای سراسر ایران، در اغلب شهرها و روستاهای ایران را فراهم کند.

بنابراین بسیار راحت و با کمترین دغدغه می‌توانید به وب‌سایت سفربازی مراجعه کرده و با جستجوی شهر و روستای مد نظر خود، لیست اقامتگاه‌های موجود و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. رزرو اقامتگاه بوم‌گردی و مسافرخانه با سفربازی بسیار ساده است؛ زیرا سفربازی تمام تلاش خود را کرده تا لذت سفر را برای شما چندین برابر کند.

همچنین می‌توانید با کد تخفیف boomgard، اقامتگاه بومگردی موردعلاقه خود را در سفربازی با تخفیف رزرو کنید.

با رزرو آنلاین اقامتگاه و هتل از سفربازی، به هرجای ایران سفر کرده و با اقامت در همسایگی مردمان بومی هر روستا، با دل و جان از طعم و رایحه فوق‌العاده غذاهای محلی و سنتی این مرز و بوم لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید سفربازی را در شبکه‌های اجتماعی با نام safarbazico دنبال کنید.

با سفربازی ایران را دوباره کشف کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه