سفر به کوالالامپور: از بلیط هواپیما تا تور هلیکوپتر یک روزه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
سفر به کوالالامپور: از بلیط هواپیما تا تور هلیکوپتر یک روزه

پایتخت این کشور کوالالامپور است که از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کشور مالزی در جنوب شرق آسیا واقع شده است و آب و هوایی گرم و استوایی دارد. پایتخت این کشور کوالالامپور است که از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود.

این شهر به‌علت وجود فرهنگ‌های متنوع هم چون مالایی، هندی، چینی و همچنین غربی همواره از نخستین گزینه‌ها برای مسافرت و گردشگری به مالزی به حساب می‌آید. سفر به کوالالامپور از طریق هوایی امکان‌پذیر بوده و نیازمند فراهم کردن تهمیداتی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید بلیط هواپیما کوالالامپور اشاره کرد.

در این مقاله قصد آن را داریم تا درباره سفر به این شهر از جمله جاذبه‌ها، نحوه دسترسی، اقامت و... مطالبی را ارائه دهیم. با ما تاپایان این مقاله همراه باشید.

با کوالالامپور بیشتر آشنا شویم؟

این شهر در غرب شبه‌جزیره مالزی واقع شده است و با سواحل غربی این کشور فاصله ای در حدود ۳۰ کیلومتر دارد. این شهر که پایتخت و بزرگترین شهر مالزی محسوب می‌شود، وسعتی در حدود ۲۴۳ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزار نفر دارد. زبان رسمی، مالایی و واحد پول در این شهر، رینگیت است.

آب و هوای این شهر استوایی بوده و به همین علت هم در تمام اوقات سال، هوا گرم و مرطوب است. بهترین زمان مسافرت به این شهر، در دی یا بهمن ماه است. زیرا هوا نسبتا معتدل می‌شود و همچنین جشنواره‌های مختلفی در این زمان برگزار می‌شود.

چگونه به کوالالامپور دسترسی پیدا کنیم؟

مهم‌ترین روش سفر به این شهر از طریق هوایی امکان‌پذیر است. به همین جهت پس از اخذ روادید و فراهم کردن تمهیدات سفر، با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و سفر هوایی می‌توانید به‌راحتی به این شهر دسترسی پیدا کنید.

پس از پیاده شدن در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور که در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غرب این شهر قرار دارد و وسایل حمل و نقلی از جمله قطار، اتوبوس و تاکسی به‌راحتی و در عرض حدود ۳۰ دقیقه شما را از فرودگاه به مرکز شهر انتقال می‌دهد. درون شهر هم می‌توانید با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی که در نوع خود پیشرفته و مدرن هستند، به جاهای مختلف رفت و آمد کنید.

چگونه می‌توانیم بلیط هواپیما کوالالامپور را تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما کولالامپور تنها کافی است با جستجو در اینترنت و بررسی قیمت، زمان سفر و همچنین نوع پرواز که آژانس‌های مختلف مسافرتی و گردشگری ارائه می‌دهند، نسبت به خرید و تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور اقدام کنید.

در همین زمینه یکی از بهترین وب‌سایت‌های تهیه بلیط‌های پرواز آژانس مسافرتی آنلاین فلایتیو است که بلیط هواپیما کوالالامپور را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین نوع پروازها به متقاضیان ارائه می‌دهد.

در کوالالامپور چه جاذبه هایی در انتظار شما است؟

پس از خرید بلیط هواپیما کولالامپور و سفر هوایی به این شهر، جاذبه‌های متنوعی در انتظار شما است که بازدید از آن هم مسلما می‌تواند لحظات شیرین و به‌یادماندنی را برایتان رقم بزند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر پرداخته‌ایم.

باغ دریاچه کوالالامپور، کمربندی سبزرنگ در اطراف شهر

باغ دریاچه کوالالامپور، جزء قدیمی‌ترین باغ‌ها در این شهر است که ساخت آن به دهه ۱۸۸۰ برمی گردد. این باغ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل مجلس شورای مالزی، باغ‌های ارکیده، بنای یادبود ملی، خانه پروانه‌ها و پارک پرندگان است. این مجموعه باغ‌ها از تماشایی‌ترین و بهترین جاهای دیدنی کوالالامپور به شمار می‌رود.

مسجد جامیک، نماد هویت اسلامی

این مسجد را می‌توان قدیمی‌ترین مسجد در کوالالامپور دانست. این عمارت تاریخی نشان‌دهنده هویت اسلامی مردم این شهر در طول تاریخ محسوب می‌شود.

موزه ملی مالزی، نماد تاریخ و فرهنگ مالزی

موزه ملی مالزی از موزه‌های مجلل و زیبای مالزی است. با قدم زدن در این موزه نقاشی‌هایی را تماشا خواهید کرد که تاریخ و فرهنگ مردم مالزی را به نمایش می‌گذارد. این موزه شامل چهار بخش میراث فرهنگی، تاریخ طبیعی، سلاح و موسیقی است.

برج های دوقلو پتروناس، تماشایی و به‌یادماندنی

برج‌های دو قلو پتروناس در واقع نماد کشوری مالزی به شمار می‌روند و با ارتفاع ۴۵۲ متر جزء مرتفع‌ترین آسمان‌خراش‌های جهان محسوب می‌شوند.

تعداد طبقات این برج‌ها ۸۸ طبقه است و کاملا به یکدیگر شباهت دارند. وقتی از از پایین به بالای برج‌ها می‌نگرید شاید سرتان گیج برود و حتی تصور اینکه چگونه افراد به بالاترین نقطه آن می‌روند برایتان سخت باشد.

میدان مردکا، نماد استقلال مالزی

بدون شک یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مالزی، میدان مردکا است. در زمان استقلال کشور مالزی از استعمار انگلیس در این میدان پرچم انگلیس به پایین کشیده شد و پرچم مالزی به‌جای آن برافراشته شد.

در کوالالامپور مراکز خرید متعددی هم وجود دارد که می‌توانید با گشت و گزار در این مراکز و تماشای اجناس، سوغات مورد نظرتان را خرید کنید. مراکزی از جمله محله بوکیت بینتانگ کوالالامپور ، مرکز خرید مید ولی، مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر و  مرکز خرید سوریا از مهم‌ترین مراکز خرید در کوالالامپور هستند.

اقامت در کوالالامپور

برای اقامت در این شهر می‌توانید از هتل‌ها و مسافرخانه های بسیاری که در حال خدمات دهی به مسافران و گردشگران هستند، استفاده کنید. با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید می‌توانید هتل یا مسافرخانه مناسب را پیدا کنید. هزینه هتل‌ها در کوالالامپور  حتی هتل‌های چند ستاره و لوکس چندان گران نیست. ازاین‌رو نگرانی از بابت اسکان و اقامت در این شهر نخواهید داشت. پس با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و سفر هوایی به این شهر خاطرات شیرین و یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

کلام آخر

مطالبی که بیان شد راهنمای مختصری از سفر به کوالالامپور پایتخت مالزی بود. این شهر جزء شهرهای مهم گردشگرپذیر در سطح جهان است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان است. گردشگران هر ساله با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و با سفری هوایی به این شهر دوست داشتنی می‌روند؛ به‌گونه‌ای که در خیابان‌های این شهر گردشگران بی‌شمار از ملیت‌های مختلف قابل‌مشاهده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه