راهنمای اجاره ویلای در شمال و رامسر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
راهنمای اجاره ویلای در شمال و رامسر

با کمک وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه اجاره اقامتگاه همچون سامانه هوشمند اتاقک اجاره اقامتگاه برای گردشگران آسان‌تر شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از گذشته تاکنون هر زمان صحبت از گردشگری و تفریح در دامان طبیعت به میان می‌آید، همگان به زیبایی، طبیعت بکر و منحصربه‌فرد مناطق شمالی کشور اشاره می‌کنند که در تمامی فصول سال چشم‌نواز است و روح و روان را صیقل می‌دهد. طبیعت و جذابیت مناطق شمالی کشور به‌قدری زبانزد است که علاوه بر مسافران ایرانی بسیاری از گردشگران و توریست‌ها برای مشاهده آن به مناطق شمالی سفر می‌کنند تا در کنار دوستان و خانواده سفری خوش را رقم زنند و خاطراتی به‌یادماندنی را به ثبت برسانند. 

اما از بین مناطق شمالی کشور استان مازندران و به‌خصوص منطقه رامسر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، زیرا این منطقه که از شمال با دریای مازندران، از جنوب با کوه‌های البرز، از شرق با شیرود و از غرب با شهر چابکسر همسایه است. به‌دلیل نزدیکی به جنگل و دریا یکی از مناطق جذاب شمالی کشور به شمار می‌رود که در تمامی فصول سال زیبایی چشم نوازی را دارد و این امر باعث شده که لقب عروس شمال کشور را به آن بدهند.

در نگاهی گذرا به منطقه رامسر می‌توان گفت که ساکنان این منطقه بیشتر به کشاورزی، باغداری و ماهیگیری مشغول‌اند و علاوه بر خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران از این راه امرارمعاش می‌کنند؛ بنابراین علاقه‌مندان به کشاورزی و ماهیگیری با سفر به این می‌توانند مناظر زیبایی از کشاورزی و ماهیگیری را مشاهده کنند.

مسافران منطقه رامسر برای سفری دلپذیر می‌توانند از هتل تاریخی و قدیمی رامسر، جنگل دالخانی، تله‌کابین رامسر، روستای جواهر ده، قله مارکوه، پارک جنگلی صفارود دیدن کرده و هرروز خود را در یکی از این مناطق گردشگری سپری کنند تا از زیبایی‌های بکر این مناطق بهره‌مند شوند.

اما با توجه به سفرهای فراوانی که سالانه به شهر توریست‌پذیر رامسر صورت می‌گیرد بحث اسکان و اقامتگاه مناسب برای پوشش‌دهی به مسافران یکی از مباحثی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مسافران علاوه بر استفاده از جذابیت‌های این منطقه نیازمند محلی مناسب، امن و آرام هستند تا پس از گردش روزانه در اقامتگاهی مطلوب به استراحت و تجدید قوا بپردازند.

در گذشته مسافران برای انتخاب محلی مناسب برای سکونت مجبور به مراجعه به هتل‌ها و آژانس‌های املاک بودند تا پس از مشاهده ویلاهای متعددی محلی مناسب را برای استراحت و اقامت در کنار خانواده و دوستان بیابند که البته این امر بسیار زمان‌بر بود و در برخی از ساعات به‌خصوص شب‌ها مسافران را مجبور به اقامت در ویلاهایی می‌کرد که شاید مطابق با خواسته های آن‌ها نبود.

اجاره ویلا در شمال و رامسر

رپورتاژ

اما با روی کار آمدن وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه اجاره اقامتگاه همچون سامانه هوشمند اتاقک زمینه‌ای فراهم شد که گردشگران و مسافران رامسر برای اجاره اقامتگاه دغدغه‌ای نداشته باشند و به‌راحتی اقدام به اجاره ویلا رامسر استخردار کنند.

علاقه‌مندان به سفر به نقاط شمالی کشور برای اجاره ویلا و سوئیت در شمال کشور به‌راحتی می‌توانند قبل از سفر با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن آن اقامتگاه های شمالی را مشاهده کنند و از بین آن‌ها، اقامتگاهی را مناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنند.

این سامانه به‌منظور رفاه و آرامش حال مسافران بستری ایجاد کرده است که مسافران از منزل یا محل کار خود با مراجعه به این سامانه به مشاهده تصاویر واقعی از انواع اقامتگاه از ‌جمله: ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان و غیره بپردازند و بر اساس موقعیت، امکانات و قیمت آن‌ها اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب کنند و پس از انتخاب، اقدام به رزرو کنند.

علاوه برآن برای افرادی که علاقه‌مند به سفر اقتصادی به شمال کشور و رامسر هستند نیز در سامانه هوشمند اتاقک این امکان فراهم شده که با مراجعه به بخش اقامتگاه‌های اقتصادی آگهی‌های ویلاهای اجاره‌ای ارزان‌قیمت در شمال و رامسر را مشاهده کرده و ویلایی مطابق با خواست خود را اجاره کنند و سفری جذاب و کم‌هزینه را تجربه کنند.

اجاره ویلا تمیز در شمال

رپورتاژ

اما در روزهای کرونایی که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سفر نکردن بسیار تاکید می‌شود نیز این سامانه برای افرادی که به‌دلیل کار یا انجام برخی اموری خاص مجبور به سفر هستند نیز تدابیری را اندیشیده که سفری سلامت را داشته باشند. مسافران شمال کشور در روزهای کرونایی برای سلامت خود می‌توانند با مراجعه به بخش اقامتگاه‌های پاک ویلاهای اجاره‌ای در شمال و رامسر را که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از یک روز تخلیه ضدعفونی‌شده را رویت کنند و پس از انتخاب اقدام به رزرو آن‌ها کنند تا با این اقدام سفری سلامت را تجربه کنند.

علاوه بر آن سامانه هوشمند اتاقک این امکان را ایجاد کرده که ساکنان ویلاهای اجاره‌ای در شمال و رامسر در صورت بروز مشکلی در اقامتگاه خود با بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته تماس حاصل کرده تا با حل مشکل صورت‌گرفته سفری خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم زنند.

با تمامی این شرایط این سایت با برخورداری از رتبه نخست اجاره آنلاین ویلا، زمینه‌ای را ایجاد کرده که مسافران و گردشگران به‌راحتی با مراجعه به این سامانه اقدام به اجاره ویلا ساحلی در شمال و رامسر با کمترین هزینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده و با برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته سفری سلامت و خاطره‌انگیز را داشته باشند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه