هتل های کیش

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های کیش

جزیره محبوب و پرطرفدار کیش در همه فصول سال حتی تابستان میزبان گردشگران زیادی است که به قصد خرید و تفریح راهی این منطقه می‌شوند. یکی از مزایای این جزیره، وجود هتل‌های متعددی است که به‌لحاظ تنوع و خدمات، دست گردشگران را برای انتخاب باز گذاشته‌اند. از میان بهترین هتل‌های کیش، برخی موفق شده‌اند از هر نظر رضایت مهمانان خود را به دست آورند و محبوبیت زیادی پیدا کنند. 

وجود هتل های متنوع در کیش، از هتل های ساحلی تا هتل های مرکز جزیره، نیاز شما را برای انتخاب بهترین هتل های کیش برآورده می سازد؛ کافیست یکی از آن ها را با توجه به فاصله تا دریا یا مراکز تجاری و تفریحی انتخاب و اقامتی رویایی را در این جزیره تجربه کنید. برای رزرو هتل کیش می‌توانید لیست هتل‌های دو تا پنج ستاره کیش را در اسنپ‌تریپ مشاهده کنید و با وارد کردن تاریخ ورود و خروج، از میان تمام هتل های لوکس و ارزان قیمت، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای آشنایی با این هتل‌ها، ادامه مقاله را از دست ندهید.

با بهترین هتل های کیش آشنا شوید:

هتل داریوش

نمای ورودی هتل داریوش به سبک معماری هخامنشی

عکاس: ناشناس

هتل بزرگ داریوش، یکی از بهترین هتل های کیش به حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۲ با الهام از تخت جمشید ساخته شد و با ستون‌ها، تندیس‌ها و سنگ‌نگاره‌های مشابه کاخ‌های آپادانا و تچر تخت جمشید، هر نگاهی را به خود خیره می‌کند. موقعیت قرارگیری هتل در شمال شرق جزیره به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کیش نظیر پارک ساحلی مرجان کیش، مرکز خرید مروارید، پارک دلفین‌ها، بازار پانیذ، بازار ونوس و... داشته باشید.

تخت دو نفره با مبلمان و میر تحریر در اتاق هتل داریوش

عکاس: ناشناس

هتل پنج ستاره داریوش، ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانای مجلل دارد که نمای زیبایی از دریا و باغ را پیشکش شما می‌کنند. هنگام اقامت در این محل می‌توانید از امکاناتی نظیر غواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، استخر، سالن بیلیارد، آلاچیق‌های ساحلی، ورزش‌های آبی، پینت بال، سالن بدن‌سازی و... نهایت لذت را ببرید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. ترانسفر رایگان از فرودگاه کیش تا هتل، صندوق امانات، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل ترنج

مسیر عبوری از میان کلبه های چوبی با دیوارهای سفید

عکاس: آرمین احمدی

هتل پنج ستاره دریایی ترنج که در دی ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای روی آب ساخته شده است؛ به‌طوری که سوئیت‌های آن روی دریا هستند و به‌لطف کف شیشه‌ای اتاق‌ها امکان تماشای دریا به‌راحتی میسر است.

هتل ترنج به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای روی آب ساخته شده است

علاوه بر معماری جذاب هتل که هر گردشگری را برای اقامت در آن وسوسه می‌کند، موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد آن نیز باعث شده است که مهمانان بتوانند از چشم‌انداز زیبای طلوع و غروب خورشید، صدای امواج دلنواز دریا و... لذت ببرند.

۱۰۰ سوئیت هتل ترنج مجهز به بالکن اختصاصی، یخچال، چایی‌ساز، مینی‌بار، تلویزیون و... هستند و شامل دوتخته دبل، دوتخته توئین، دوتخته رو به دریا، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت امپریال رو به دریا و... می‌شوند.

اتاقی با مبلمان رنگی و کف شیشه ای رو به دریا

منبع عکس: سایت هتل دریایی ترنج

ضمن اینکه وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ روی دریا، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی از گذران لحظاتی به‌یادماندنی حکایت دارند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به خانه بازی کودک، سالن کنفرانس، روم سرویس، آلاچیق‌های دیدنی، آتلیه عکاسی، اجاره خودرو، خدمات خشک‌شویی، سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای، سالن بازی ساحلی، سالن بدن‌سازی و... اشاره کرد.

هتل ویدا

ساختمان هتل ویدا در شب

منبع عکس: سایت هتل ویدا

هتل ویدا، از هتل‌های نوساز کیش است که در بهار سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری و معماری روز دنیا آغاز کرد. این هتل مجلل و پنج ستاره در قلب جزیره کیش ساخته شده است و در نتیجه در نزدیکی مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش مثل مرکز خرید مروارید، پلاژ ساحلی بانوان، پارک ساحلی مرجان و مرکز خرید مرجان قرار دارد. علاوه بر این، فقط با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل زیبای خلیج فارس برسید. همچنین برای گشت‌وگذار در کیش می‌توانید ماشین‌های شیک و لوکس هتل را اجاره کنید و از گردش خود حسابی لذت ببرید.

۱۴۴ اتاق هتل ویدا شامل اتاق‌های توئین، تیریپل، دبل، کانکت، سوئیت یک خوابه و سوئیت جکوزی‌دار هستند که بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید اتاق‌های هتل رو به دریا یا جزیره را انتخاب کنید. در اتاق‌ها از سیستم هواساز تا اینترنت رایگان، صندوق امانت، مینی بار، چای‌ساز و سرویس کودک در نظر گرفته شده است تا آسایش و رفاه کاملی داشته باشید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل، لابی آن است که با محیط مجلل، مبلمان و طراحی زیبا، طنین دلنواز پیانو، فضایی عالی برای استراحت و صرف یک فنجان نوشیدنی‌ به حساب می‌آید.

تخت دونفره با تلویزیون و میز تحریر در اتاق هتل ویدا

منبع عکس: سایت هتل ویدا

رستوران هتل ویدا با ۳۰۰ نفر ظرفیت در طبقه اول قرار دارد و بخش خوشمزه آن، بوفه صبحانه با تنوع بالا و مواد تازه است. کافی‌شاپ هتل واقع در طبقه همکف نیز محیطی دنج برای گپ‌وگفت و استفاده از انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده، سرویس چای و قلیان و غیره محسوب می‌شود. اگر اهل ورزش هستید، مجموعه ورزشی هتل شامل اسپا و ماساژ، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا و جکوزی، حمام سنتی و حوضچه آب سرد را از دست ندهید.

هتل کوروش

ساختمان هتل کوروش با نورپردازی آبی در شب

منبع عکس: سایت Kish.ir

هتل کوروش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش است که در نوروز ۱۳۹۷ افتتاح شد. این هتل ۱۶ طبقه به‌عنوان نخستین هتل سبز ایران شناخته می‌شود و علت آن به استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از بخش‌های آن برمی‌گردد. از آنجا که هتل در میدان پردیس کیش قرار دارد، به‌راحتی به مراكز تجاری و تفريحی نظیر پاساژ كوروش، بازار مريم، بازار مرجان، باغ پرندگان، اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان و دلفيناريوم دسترسی خواهید داشت.

۱۹۸ اتاق و سوئيت مجلل هتل کوروش، اقامتی لوکس را به شما هدیه می‌دهند؛ به‌خصوص که برخی از آن‌ها رو به دریا هستند. در هر اتاقی که اقامت داشته باشید، اینترنت رایگان، مبلمان، تلویزیون، دستگاه تهویه هوای مطبوع، اطفای حریق، صندوق امانات و یخچال در نظر گرفته شده است.

تخت دونفره با دو عدد مبل در اتاق هتل کوروش

منبع عکس: سایت تریپ ادوایزر

در هتل کوروش علاوه بر سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جكوزی و ماساژ می‌توانید از امکانات متعددی همچون پارکینگ، آتلیه عکاسی، خدمات باربری، خدمات لاندری، فروشگاه، صرافی و... استفاده کنید. ضمن اینکه امکان اجاره خودرو، خرید تورهای جزیره و بلیط جاذبه‌های تفریحی از لابی هتل، پذیرش ۲۴ ساعته مهمانان و غیره نیز برایتان مهیا است.

رستوران هتل کوروش با بیش از ۱۰۰ نوع غذا، دسر و پیش غذا، جزو رستوران‌های گران جزیره به حساب می‌آید و گزینه‌ای عالی برای مهمانی‌ها و مجالس است. کافی‌شاپ ۲۴ ساعته هتل با کارکنان توانمند و منوی عالی نیز انتخاب بسیاری از مهمانان برای صرف یک عصرانه کوتاه یا نوشیدن یک فنجان قهوه و زدودن خستگی است.

هتل مارینا پارک

ساختمان سفید چند ضلعی در کنار دریا

منبع عکس: سایت ایران بوکینگ

هتل پنج ستاره مارینا پارک از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد و جزو هتل‌های نوساز کیش محسوب می‌شود. هنگام اقامت در این هتل مجلل می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری کیش مانند پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش، بازار مریم، بازار مرجان و غیره بروید که فاصله چندانی با هتل ندارند.

تختت دو نفره با میر تحریر و تلویزیون در اتاق هتل

عکاس: علی شیردستیان

این هتل دو طبقه دارای ۱۹۰ اتاق با معماری منحصربه‌فرد، دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن است که شامل اتاق‌های استاندارد، دبل، توئین و انواع سوئیت می‌شود. هتل مارینا پارک برای رفاه مهمانان امکانات متعددی فراهم کرده است که از آن جمله می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی، پارک ساحلی، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، کافی‌نت، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، سالن همایش، سالن پذیرایی، ترانسفر فرودگاه و پارکینگ اشاره کرد.

اسکله اختصاصی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل مارینا پارک کیش است

یکی از جذابیت‌ترین بخش‌های هتل که طرفداران زیادی بین گردشگران دارد، اسکله اختصاصی آن در سواحل مرجانی خلیج فارس است که با انواع تفریح‌های ساحلی، ورزش‌های آبی و رستوران‌های متنوع، لحظه‌های خوشی را برایتان می‌سازد.

هتل بین المللی کیش

ساختمان سفیدرنگ و چند طبقه هتل بین المللی کیش

عکاس: محمد کاوه

هتل نوساز بین‌المللی کیش در بهار سال ۱۳۹۶ در ۱۴ طبقه افتتاح شد و از آنجا که تنها ۶۵۰ متر با ساحل فاصله دارد، به‌عنوان مهمان این هتل می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به دریای خلیج فارس برسید. همچنین این هتل پنج ستاره در نزدیکی مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی یونانی و پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

هتل بین‌المللی کیش در کنار ارائه صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی و همین طور ترانسفر فرودگاهی رایگان، امکانات متعددی برای رفاه مهمانان خود مهیا کرده است که شامل پارکینگ، سالن همایش چند منظوره، کافی‌شاپ، زمین تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات مرکزی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و... می‌شود.

تخت دونفره با مبلمان آبی و پرده سبز در اتاق هتل

منبع عکس: سایت هتل بین‌المللی کیش

تنوع زیادی در اتاق‌های هتل وجود دارد؛ به‌طوری که از اتاق‌ یک تخته بدون پنجره، دو تخته دبل رو به جزیره، دو تخته دبل رو به دریا، سه تخته رو به جزیره تا سوئیت چهار تخته، گزینه‌های مختلفی هستند که به فراخور بودجه و علاقه خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید. سوئیت پرزیدنتال نیز برای سخت‌پسندان است که در طبقه‌ آخر قرار دارد و مجهز به مبلمانی شیک و راحت و آشپزخانه‌ای‌‌ مدرن است.

رستوران با منوی متنوع ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ با انواع میان‌‌وعده‌‌ و نوشیدنی،‌‌ امکانات ورزشی نظیر زمین تنیس، سالن اسپا و انواع ماساژهای درمانی، استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی، سایر امکانات جذاب و پرطرفدار هتل را تشکیل می‌دهند.

هتل شایان

ساختمان هتل شایان با نورپردازی آبی و زرد در شب

منبع عکس: سایت 1stquest.com

هتل شایان کیش از دهه ۱۳۵۰ میزبان تعداد زیادی از مهمانان جزیره کیش بوده و در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس پیوسته است. هتل پنج ستاره شایان درست روبه‌روی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد؛ همچنین دسترسی به مراکز خرید زیتون، ونوس، بازار پانیذ و پردیس ۱ و ۲ و پلاژ آقایان با پای پیاده امکان‌پذیر است.

تخت دونفره به رنگ بنفش با مبلمان و تلویزیون

منبع عکس: سایت هتل شایان کیش

در این هتل لوکس، ۱۹۳ اتاق و سوئیت وجود دارد که می‌توانید از میان اتاق‌های معمولی تا سوئیت‌های ساحلی و رویال سوئیت دوبلکس، بهترین انتخاب را داشته باشید. ضمن اینکه امکاناتی همچون پاركينگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، پذيرش ۲۴ ساعته، اجاره خودرو، تبديل ارز، سالن کنفرانس، خدمات تور، ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان و... برای شما فراهم است.

سالن آمفی تئاتر این مجموعه نیز با ظرفیت ۲۳۰ نفر و امکانات مدرن و مجهز، انتخابی عالی برای برپایی مراسم و مناسبت‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر این، علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، فوتبال‌دستی، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز و دارت نهایت لذت را ببرند.

هتل شایگان

ورودی هتل شایگان کیش

عکاس: ناشناس

هتل شایگان کیش که از سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد، در سال ۱۳۹۶ تحت بازسازی قرار گرفت. این هتل پنج ستاره در نزدیکی اسکله تفریحی کیش، پارک دلفین‌ها، مرکز تجاری پانیذ، بازار زیتون و بازار پردیس ۱ و ۲ واقع شده است و به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به کنار دریای خلیج فارس برسانید و از هوای مطبوع و چشم‌انداز دریا لذت ببرید.

دو تخت یک نفره با تلویزیون و میز تحریر در اتاق هتل

منبع عکس: سایت هتل شایگان کیش

این هتل ۶ طبقه، ۱۳۰ اتاق مجلل، سوئیت‌ رویال، ویلاى لوکس و آپارتمان ویژه دارد و امکاناتی همچون پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران، سالن همایش‌ها و جلسات، سالن ورزشی، خشک‌شویی، خدمات تور، استخر و سونا و جکوزی را در خود جای داده است.

هتل میراژ

ورودی هتل میراژ با ستون های بلند

منبع عکس: سایت hotelyar.com

هتل میراژ که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد، هر سال پذیرای گردشگران زیادی از گوشه‌وکنار ایران است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی اسکله اصلی کیش قرار دارد و امکان پیاده‌روی در ساحل، تماشای دریای نیلگون خلیج فارس و استفاده از تفریحات ساحلی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل میراژ همچنین دسترسی خوبی به مرکز خرید مریم، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید، پلاژ ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان دارد.

تخت دونفره اتاق هتل با چشم اندازی به حیاط

منبع عکس: اینستاگرام هتل میراژ کیش (miragehotelkish)

این هتل هشت طبقه دارای ۱۷۸ اتاق و سوئیت است که اگر در طبقات بالایی اقامت کنید، شانس دیدن چشم‌انداز فوق‌العاده جزیره یا دریا برای شما وجود دارد. اتاق توئین جزیره، دبل دریا، سوئیت استاندارد کابانا، سوئیت دوبلکس دو نفره کابانا، سوئیت جونیور دو نفره جزیره، سوئیت لوکس دو نفره و سوئیت پرزیدنشال دو نفره از جمله گزینه‌های پیش روی شما برای اقامت هستند.

امکاناتی از قبیل استخر، رستوران، اینترنت، پارکینگ، لابی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی نیز جزو امکانات متعدد این هتل مجلل به حساب می‌آیند.

هتل پانوراما

ساختمان بلند هتل پانوراما

منبع عکس: سایت 1stquest.com

هتل پنج ستاره پانوراما یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های کیش است که در فروردین ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید. از آنجا که از هتل دسترسی خوبی به مراکز تجاری و جاذبه‌های ساحلی مرکز شهر نظیر مراکز خرید زیتون و سارینا ۲ و اسکله تفریحی وجود دارد، به‌عنوان مهمان می‌توانید در کمترین زمان ممکن از گردش در جزیره لذت ببرید.

این هتل ۱۳ طبقه دارای ۲۶۷ اتاق و سوئیت است که شامل اتاق‌های دو و سه تخته استاندارد، اتاق‌های کانکت استاندارد و لوکس می‌شود.

دو تخت دونفره در اتاقی با تم قهوه ای

منبع عکس: سایت 1stquest.com

علاوه بر مجموعه آبی (استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و خدمات ماساژ) و ورزشی که خستگی زندگی روزمره را از شما دور می‌کنند، وجود امکاناتی مانند بوفه صبحانه کامل، اینترنت رایگان، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر رفت رایگان، پکیج‌های ویژه گردشگری و... از اقامتی فراموش‌نشدنی در هتل پانوراما حکایت دارند.

دو رستوران عالی به نام‌های رستوران صدف با ظرفیت ۱۰۰ نفر و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و همین طور رستوران مروارید با ظرفیت ۳۹۰ نفر برای صرف صبحانه در این هتل فعالیت می‌کنند که دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به بیرون از هتل بروید.

پرسش‌های متداول

کدام هتل کیش با الهام از تخت جمشد ساخته است؟

هتل بزرگ داریوش

ویژگی هتل ترنج چیست؟

هتل پنج ستاره دریایی ترنج که در دی ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای روی آب ساخته شده است.

نخستین هتل سبز ایران چه نام دارد؟

هتل کوروش کیش

کدام هتل کیش دارای اسکله اختصاصی است؟

اسکله اختصاصی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل مارینا پارک کیش است.

نویسنده: صدیقه شجاعی