از سرگیری پروازهای هفتگی هما به فرانکفورت

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
از سرگیری پروازهای هفتگی هما به فرانکفورت

روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از برقراری مجدد پروازهای هفتگی به فرانکفورت، از ۱۲ مهرماه سال جاری خبر داد.

اداره‌کل روابط عمومی ایران ایر ضمن اشاره به تعلیق پروازهای بسیاری از کشورهای جهان به فرانکفورت و هامبورگ به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد که پس از پیگیری و مذاکرات چندماهه سازمان هواپیمایی کشوری، سرانجام بعد از پنج ماه وقفه مجوز پروازهای ایران به فرانکفورت از سوی وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشور آلمان صادر شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروازها از تاریخ ۱۲ مهرماه سال جاری و در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌‌شود. پرواز تهران به فرانکفورت با شماره ۷۲۱ در ساعت ۶:۲۰ دقیقه بامداد، فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرانکفورت ترک خواهد کرد و در همان روز با شماره ۷۲۰ در ساعت ۱۲ به وقت محلی از فرودگاه فرانکفورت به سمت تهران پرواز خواهد کرد. 

گفتنی است که شرکت هما پیش از شیوع ویروس کرونا به سه فرودگاه فرانکفورت، هامبورگ و کلن پرواز داشت و پس از اعمال محدودیت‌ها، تنها پروازهایی برای بازگرداندن هموطنان مقیم انجام شده است. در حال حاضر و با پیگیری‌های صورت گرفته، هما به‌صورت هفتگی به فرودگاه‌های وین، مادرید، پاریس، لندن و منچستر پرواز می‌کند.

برای خرید بلیط‌ پروازهای خارجی یا داخلی شرکت‌های مختلف هواپیمایی، می‌توانید با کمک موتور جستجوی پرواز کجارو ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را به‌راحتی خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه