بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

با توجه به اعتبار بسیار زیاد ایرلاین ماهان و همچنین گران بودن قیمت بلیط آن، این سوال وجود دارد که بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای شروع سفرهای هوایی سوالات و ابهامات زیادی برای اغلب مسافران وجود دارد و به‌دلیل عدم آشنایی با نوع هواپیما، شرایط و امکانات موجود در هر کلاس پروازی، خرید بلیط برای آن‌ها کمی سخت می‌شود. به‌عنوان مثال، با توجه به اعتبار بسیار زیاد ایرلاین ماهان و همچنین گران بودن قیمت بلیط آن، این سوال وجود دارد که بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟ سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد.

چرا بلیط هواپیما ماهان بخریم؟

ایرلاین ماهان یکی از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در کرمان آغاز کرد و در حال حاضر ۳۸ هواپیما ایرباس، ۱۷ فروند هواپیما BAe و دو هواپیما بوئینگ را در ناوگان هوایی خود قرار داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های هواپیماهای این ایرلاین می‌توان به شرایط ایدئال صندلی‌ها و نحوه پذیرایی و سرویس‌دهی توسط مهمانداران و همچنین امنیت فنی بالای آن‌ها اشاره کرد. به طوری‌که در حال حاضر این شرکت هواپیمایی در جایگاه بهترین ایرلاین داخلی قرار گرفته است. اما سوال این است که چرا بلیط هواپیما از ایرلاین ماهان باید بخریم و به عبارت دیگر، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این شرکت هواپیمایی نسبت به سایر ایرلاین ها چیست؟ از مهم‌ترین دلایل برای خرید بلیط ماهان ایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید بلیط ارزان هواپیما کلاس اکونومی

برخلاف تصور اغلب افراد، بلیط‌های ماهان ایر را می‌توان با کمی دقت در کلاس‌های نرخی مختلف آن ارزان خرید. خرید بلیط‌های اکونومی این ایرلاین نه‌تنها از نظر قیمت در سطح پایین‌تری قرار دارند، بلکه شرایط کابین پرواز و نوع صندلی‌ها و منوی غذایی آن در سطح مطلوبی قرار دارد. مسافران در طول پرواز می‌توانند از برنامه‌های سرگرم‌کننده که توسط تلویزیون 42 اینچی در کابین پخش می‌شود در طول مسیر استفاده کنند و پذیرایی از آن‌ها توسط مهماندار هواپیما انجام می‌شود.

رپورتاژ

سفر لوکس بیزینس کلاس ماهان

بهترین امکانات برای مسافران ایرلاین ماهان در کلاس بیزینس یا تجاری ارائه می‌شود و شرایط ایدئالی را برای پیمودن مسیرهای طولانی سفرهای داخلی و خارجی فراهم خواهد شد. نوع صندلی‌های این کلاس پروازی دارای شرایط بهتری نسبت به اکونومی بوده و مسافران فضای بیشتری برای نشستن و استراحت دارند. همچنین لازم به ذکر است که در پروازهای خارجی از پتو و بالشت های ضدعفونی‌شده استفاده شده و به کودکان ۲ تا ۱۲ سال هدایایی ارائه می‌شود. بلیط بیزینس کلاس ماهان در لیست گران ترین بلیط‌های این ایرلاین است و شرایط استرداد آن با توجه به‌مدت زمان باقی مانده تا پرواز متفاوت خواهد بود.

خرید بلیط چارتر و سیستمی

شرکت هواپیمایی ماهان در اغلب مسیرهای پرتردد داخلی و خارجی پروازهای منظمی را در طول سال ارائه می‌دهد و بلیط‌های آن به دو گروه کلی چارتری و سیستمی تقسیم می‌شود. با توجه به امکان خرید بلیط چارتر ماهان، شرایط ایدئالی برای آن گروه از افرادی فراهم می‌شود که قصد دارند سفر داخلی و خارجی ارزانی را تجربه کنند. البته لازم است قبل از خرید این گروه از بلیط‌ها به شرایط استرداد آن‌ها و همچنین قیمت بلیط کودکان توجه داشته باشید. چون ممکن است بلیط چارتری که خریداری می‌کنید، با توجه به قوانین چارترکننده غیرقابل‌استرداد باشد!

رپورتاژ

چرا بلیط ماهان نخریم؟

همان طور که اشاره شد، شرایط پرواز و هواپیماهای ماهان در سطح بالایی قرار دارند و به همین دلیل تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد. به‌رغم امکانات و شرایط ایدئال پروازهای این ایرلاین، لازم است بدانید که قیمت بلیط ماهان نسبت به سایر ایرلاین‌ها گران‌تر بوده و این تنها دلیل است که از سفر با ماهان منصرف شوید.

چطور بلیط ارزان هواپیما ماهان بخریم؟

درست است که قیمت بلیط‌های پرواز ماهان نسبت به سایر ایرلاین ها در اغلب مواقع گران‌تر است، اما با در نظر گرفتن چند نکته مهم می‌توان بلیط را با قیمت ارزان تری خریداری کرد. از جمله مواردی که در ارزان یا گران‌تر شدن بلیط سفر ماهان ایر می‌تواند نقش داشته باشد عبارت‌اند از:

خرید بلیط پرواز در زمان مناسب

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش قیمت بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری، زمان سفر است. برخی از بازه های زمانی برای شهرها و کشورهای توریستی به‌عنوان پیک سفر مشخص می‌شوند که شرایط آب و هوایی و برگزاری جشن و فستیوال‌ها در این زمینه نقش زیادی دارند. با توجه به تقاضای زیاد برای سفر به این مقاصد در این بازه های زمانی، نرخ و قیمت بلیط هواپیما با افزایش مواجه خواهد شد. اگر در برنامه سفر می‌توانید انعطاف داشته باشید، بهتر است زمان‌های خارج از پیک را انتخاب کنید تا بلیط ماهان را با قیمت ارزان خریداری کنید.

دقت در نوع بلیط پرواز

همان طور که اشاره شد، بلیط‌های ماهان به دو گروه کلی چارتر و سیستمی تقسیم می‌شوند که در اغلب مواقع بلیط‌های چارتری ارزان‌تر است. با خرید آنلاین بلیط پرواز می‌توان نرخ‌های هرکدام از بلیط‌های چارتری و سیستمی را با هم مقایسه کنید تا بهترین گزینه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

انتخاب کلاس پروازی مناسب

کلاس‌های پروازی هواپیماها در سه گروه کلی اکونومی یا اقتصادی، بیزینس یا تجاری و فرست کلاس تقسیم می‌شوند که به‌ترتیب از ارزان ترین تا گران ترین است. کلاس‌های پروازی ماهان اکونومی و بیزینس بوده و برای خرید بلیط ارزان بدون شک انتخاب بلیط‌های کلاس اقتصادی گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ماهان

یکی از مهم‌ترین و مهم‌ترین راهکارها برای خرید بلیط ارزان هواپیما ماهان، خرید اینترنتی آن است. با خرید اینترنتی می‌توان شرایط سفر و قیمت‌ها را بهتر و در یک نگاه با هم مقایسه کرد. علاوه بر این، با خرید بلیط از سامانه هایی مانند رسپینا24 شرایطی فراهم می‌شود تا نرخ‌های ارزان بلیط در چند روز آینده را نیز مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که رسپینا24 سرویس اطلاع‌رسانی کاهش قیمت بلیط را برای کاربران خود ارائه داده است، به طوری‌که می‌توان در لحظه از کاهش قیمت بلیط‌های مسیرهای مختلف مطلع شد و قطعا کمک زیادی برای خرید بلیط ماهان ارزان خواهد کرد. علاوه بر خرید بلیط پرواز، با این سامانه می‌توانید بلیط قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی و خرید تور داخلی و خارجی را کاملا آنلاین خریداری کنید و پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای دریافت کنید. با رسپینا24 روی زمین نمی‌مانید...

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه