دریافت پاسپورت و اقامت دائمی کشور ترکیه با هلدینگ هفت مهر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
دریافت پاسپورت و اقامت دائمی کشور ترکیه با هلدینگ هفت مهر

طبق قانون دولت ترکیه خریدار ملک در ترکیه به ارزش ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طبق قانون مصوبه سال ۲۰۱۸ دولت ترکیه با خرید ملک به ارزش بالای ۲۵۰,۰۰۰ دلار، شخص خریدار، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می‌توانند تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه را درمدت زمان کمتر از سه ماه دریافت کنند. با توجه به رایزنی‌های دولت ترکیه با اتحادیه اروپا، این کشور در تلاش است که در لیست کشورهای اتحادیه اروپا قرار گیرد و با توجه به این مورد، افرادی که تابعیت کشور ترکیه را دریافت می‌کنند، می‌توانند بدون اخذ روادید (ویزا) به کشورهای حوزه شینگن تردد کنند.

مزایای دریافت پاسپورت  و شهروندی کشور ترکیه:

  • بدون نیاز به اجازه کار در شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی استخدام رسمی شوید یا کسب و کار موردعلاقه خود را افتتاح و راه‌اندازی کنید.
  • امکان خرید اقساطی ملک، اتومبیل، لوازم منزل و پرداخت اقساطی کلیه هزینه‌ها همانند افراد ترک
  • افتتاح حساب در تمامی بانک‌های کشور ترکیه و اخذ کردیت کارت از بانک‌های مختلف و پرداخت هزینه‌ها به‌صورت اقساطی
  • امکان دریافت وام از بانک‌های مختلف با کمترین بهره (بانک‌های دولتی و خصوصی و کلیه موسسات)
  • دریافت کارت ملی ترک بعد از پاسپورت قانونی ترکیه و بهره‌مند شدن از بیمه‌های مختلف با کمترین هزینه (بیمه بازنشستگی و درمانی)
  • امکان تجارت آزاد (تجارت بین‌المللی بدون محدودیت و تحریم‌ها)
  • امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های مختلف دولتی و دریافت بورسیه (آموزش رایگان یا با پرداخت کمترین هزینه)
  • در صورت تمایل امکان تغییر نام و نام خانوادگی
  • برخورداری از کلیه حقوق و مزایای شهروندی همانند افراد ترک
  • رتبه ۴۲ در داشتن اعتبار بین پاسپورت کشور های مختلف (در سال ۲۰۲۰)
  • سفر بدون ویزا به حدود ۱۱۳ کشور (بعضی کاملا بدون ویزا و بقیه ویزا یا در فرودگاه کشور مقصد صادر می‌شود یا صدور آنلاین)
  • اخذ ویزای اروپا و آمریکا با شرایط آسان‌تر
  • حق رای در انتخابات مختلف

روش‌های مختلف دریافت پاسپورت و تابعیت کشور ترکیه

۱. سرمایه‌گذاری در املاک با ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار (حفظ سرمایه‌گذاری به‌مدت سه سال)

لازم به ذکر است که می‌توان در صورت هرگونه اضطرار از طرف مالک، این قرار داد فسخ شود و ملک قابلیت فروش داشته باشد.

۲.  سپرده بانکی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار در بانک (مبلغ به‌مدت سه سال باید در بانک باقی بماند)

و همچنین به سپرده در بانک سود ماهانه تعلق می گیرد.

۳.  ازدواج با شخص ترک که باید توسط مراکز رسمی و مراجع قانونی ثبت شده باشد.

در مورد ازدواج شخص خارجی با ترک و دریافت اقامت دایم باید سوری نبودن ازدواج اثبات شود و بررسی های قانونی در مورد جوانب مختلف که نشان‌دهنده ازدواج واقعی است انجام می‌شود که بعد از زمانی حدود ۴ تا ۵ سال، شخص خارجی در صورت داشتن شرایط لازم اقامت دایم کشور ترکیه را دریافت می‌کند.

۴. ثبت شرکت و اخذ اجازه کار:

با ثبت قانونی شرکت در کشور ترکیه و اخذ اجازه کار به‌صورت قانونی و رسمی به‌مدت پنج سال بدون وقفه همچنین پرداخت منظم مالیات، می‌توان جهت اخذ اقامت دایم کشور ترکیه اقدام کرد.

۵. از طریق کار و استخدام در شرکت رسمی و اخذ مجوز کار

در این روش اخذ اقامت دائم، کارفرمایی معتبر برای شخص درخواست مجوز کار می‌دهد و پس از انجام مراحل قانونی مجوز کار صادر می‌شود. باید توجه داشت که مجوز کار اخذ شده مخصوص به کاری است که کارفرما برای آن درخواست داده است و برای کار در مکان‌های مختلف نمی‌توان از مجوز کار یکسان استفاده کرد. بعد از پنج سال در صورت داشتن شرایط لازم جهت اخذ اقامت دایم کشور ترکیه می‌توان اقدام کرد.

۶. اخذ پاسپورت و شهروندی از طریق تولد

با توجه به قوانین کشور ترکیه درباره کسب تابعیت و شهروندی کشور ترکیه، در صورتی که افراد خارجی در کشور ترکیه صاحب فرزند شوند، نمی‌توانند برای نوزاد درخواست تابعیت و شهروندی کنند. اما اگر والدین موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شده باشند فرزند آن‌ها نیز تابعیت و شهروندی ترکیه را دریافت می‌کند.

رپورتاژ

بررسی روش اول: سرمایه‌گذاری در املاک با ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار

همان طور که اشاره شد قانون اعطای تابعیت و شهروندی ترکیه در سال ۲۰۱۸ میلادی به تصویب و تایید نهایی دولت ترکیه رسید. در ابتدا این قانون برای افرادی بود که ملک به ارزش یک میلیون دلار خریداری می‌کردند.

و سپس در این قانون یک تجدید نظر به عمل آمد و باعث شد که افراد خارجی که در ترکیه سرمایه‌گذاری در املاک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار کنند، بتوانند تابعیت و شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنند. در این قانون افراد خارجی باید حتما ملک را از شخص تبعه ترکیه خریداری کنند و جهت انجام فرایند تابعیت و شهروندی ترکیه؛ ملک به‌مدت سه سال غیر قابل فروش است و پس از سه سال فروش ملک بلا مانع است. هر فرد خارجی که ملک خریداری کند و ارزش آن بالای ۲۵۰ هزار دلار باشد می‌تواند جهت دریافت شهروندی و تابعیت کشور ترکیه، برای خود و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال اقدام کند.

مشاوران املاک هلدینگ هفت مهر ترکیه با داشتن تنوع زیادی از املاک تازه ساز و آماده ی ثبت سند و تحویل ملک، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن ملک دلخواه شما در استانبول را جهت بازدید و بررسی امکانات، هماهنگ کنند. املاک با امکانات مدرن و به روز با امنیت کامل، محل بازی کودکان، فضای سبز دلنشین برای خانواده، سالن‌های ورزشی مجهز مانند بدن‌سازی، شنا، ایروبیک، پیلاتس و... به‌همراه خدمات دائمی مانند نظافت دوره‌ای روزانه چه در مجتمع‌های مسکونی و تجاری و چه در مجتمع‌های ویلایی و ساحلی و سایر امکانات رفاهی.

هلدینگ هفت مهر ترکیه با داشتن تیمی مجرب شامل مترجمان و وکلای رسمی و قانونی کشور ترکیه فرایند دریافت شهروندی ترکیه را به واسطه خرید ملک انجام می‌دهد. قبل از انجام خرید ملک توسط فرد خارجی ملک حتما باید به تایید کارشناسان رسمی دولت ترکیه برسد و قیمت و شرایط سند ملک مربوطه به تایید نهایی برسد. تمامی خدمات هلدینگ هفت مهر همراه با ترانسفر وی‌آی‌پی و حضور مترجمان رسمی وزارت دادگستری و وکلای رسمی پایه یک این کشور انجام می‌پذیرد.

برای اطلاع از جزییات سایر روش‌های دریافت اقامت و شهروندی که در بالا به‌صورت خلاصه بیان شد، مانند دریافت اقامت دائمی و پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شرکت در ترکیه و... با کارشناسان هلدینگ هفت مهر ترکیه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه