ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در تاسوعا و عاشورا

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در تاسوعا و عاشورا

پلیس راه کشور تردد را در جاده‌های هراز و کندوان از پایتخت به سمت مازندران، در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس راه کشور، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه و در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعمال می‌شود. این محدودیت‌ها تا روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت. پلیس راهور امروز سه‌شنبه، چهارم شهریور ماه، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده را در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه برای انواع سواری، موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین به این شرح اعلام کرد:

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، پنجم و ششم شهریور تا دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد، به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به‌سمت مرزن آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز هشتم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یک‌شنبه و دوشنبه همان تاریخ تا دو بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس، کماکان ممنوع است.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در تاریخ‌های هشتم تا دهم شهریور تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۹ و ۱۰ شهریور از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک طرفه خواهد بود که تا ساعت دو بامداد روزهای بعد تداوم خواهد داشت.

تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است؛ اما ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز خواهد بود.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه، ششم تا دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

محور سوادکوه

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه، نهم شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.

پلیس راهور اعلام کرد که درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تمدید یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق، توسط ماموران پلیس راه محلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه