اجاره ویلا در شمال محاله یادم بره

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
اجاره ویلا در شمال محاله یادم بره

در این مقاله قصد داریم شما را با سه مورد از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای شمالی آشنا کنیم و نحوه درست اجاره ویلا در شمال را توضیح بدهیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شمال کشور یکی از قطب‌های گردشگری فوق‌العاده جذاب برای تمامی مسافران از سراسر ایران است. هر کسی حداقل یک بار در سال برای استراحت و تفریح به یکی از شهرهای شمالی سفر می‌کند. از این میان تنها تعداد اندکی دارای ویلاهای شخصی هستند و مابقی مردم برای داشتن اقامتگاه ای شیک و تمیز به‌دنبال انتخابی درست هستند، این مسئله به‌قدری مهم است که شاید با خود بگویید اجاره ویلا در شمال محاله یادم بره. در این مقاله قصد داریم شما را با سه تا از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای شمالی آشنا کنیم نحوه درست اجاره ویلا در شمال را برایتان معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

محمود آباد

محمودآباد یکی از شهرهای زیبای شمالی با توجه به شهرک سازی های زیاد و همچنین تاسیس مناطق تفریحی مانند شهربازی محمودآباد در کنار سایت‌های تفریحی آبی و ورزشی از بهترین مقاصد گردشگری برای مسافران است. این شهر تاریخی در مجاورت دریای خزر قدمت تاریخی‌اش به دوران حکومت قاجاریه برمی‌گردد که در آن زمان به‌عنوان بندر اصلی شهر شناخته می‌شده، در دوره پهلوی نیز بیشترین توسعه را یافت. شهرستان محمودآباد خود به دو بخش محمودآباد و شهر سرخرود تقسیم می‌شود که دارای چندین مرکز تفریحی بزرگ از جمله مجتمع تفریحی نفت است.

اماکن تفریحی محمودآباد

محمودآباد دارای ۴ پارک به نام‌های مرکزی طاهباز ملت و لاله است که در تمامی آن‌ها طرح سالم‌سازی دریا اجرا می‌شود. طرح سالم سازی دریا به این معناست که منطقه شنا برای بانوان و آقایان به‌صورت مجزا طراحی شده است که دارای ساحلی بسیار تمیز و زیبا است.

یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین شهربازی‌ها در شمال کشور در محمودآباد قرار دارد که امکاناتی چون قایق‌سواری، آلاچیق، سفره‌خانه‌های سنتی با انواع غذاهای محلی شمالی، بوفه و کافه را داراست. این امکانات می‌تواند لحظات خوشی را برای شما و همسر فرانت آن رقم بزند. قدم زدن در این محوطه و تماشای دریا از لذت‌های بی بدیل این منطقه است.

 شهربازی سرزمین رویاها واقع در محمود آباد دارای بازی‌های متنوعی از جمله قطار، سفینه فضایی ، سرسره چرخان و کلیه بازی های مهیج است. شما عزیزان با رزرو ویلا محمودآباد می‌توانید اقامتی امن و ایمن را در این شهر زیبا داشته باشید.

آبگرم لاویج

در سفرتان به محمودآباد می‌توانید از روستای لاویج که در فاصله ۵۷ کیلومتری از محمودآباد قرار دارد دیدن فرمایید. لاویج با داشتن آب و هوای خنک و مطبوع و جنگل های پوشیده از راش قطعا می‌تواند خاطره فراموش‌نشدنی را برای شما ایجاد کند. جالب است بدانید جنگل های راش در این منطقه جزو جنگل های هیرکانی به حساب می‌آیند که دارای قدمت کهن هستند. چشمه‌های آبگرم در لاویج دارای خواص درمانی زیادی برای کسانی است که دچار پادرد و کمردرد هستند. شما عزیزان با اجاره ویلا محمودآباد می‌توانید علاوه بر تفریحات آبی و لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی اش روستای لاویج بروید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

اجاره ویلا در شمال

بابلسر

 بابلسر یکی دیگر از شهرهای استان مازندران که دارای مناطق دیدنی مانند ساحل و اسکله و جنگل آبشارهای زیبا است. بابلسر یکی از شهرهای پر بازدید و پر مسافر است که به شهرک‌های ساحلی و رودخانه‌های پر آبش معروف است. شما عزیزان با اجاره ویلا بابلسر می‌توانید چند روزی را برای تفریح و خوش‌گذرانی انتخاب کنید.

یکی از جاذبه های دیدنی و جذاب در این شهر که در سال ۱۳۶۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید، پل معلق بابلسر است. این پل مربوط به دوره حکومت پهلوی و در خیابان پاسداران بابلسر قرار گرفته است. این سازه منحصربه‌فرد از نمادهای شهر بابلسر به ارتفاع ۱۶ متر، عرض ۸ متر، و طول ۸۰ متر است. این پل اولین دسترسی ماشین رو قسمت های غربی و شرقی بابلسر است و در مسیر اصلی دسترسی بابلسر به فریدونکنار است.

یکی دیگر از مناطق دیدنی باغ وحش بابلسر است که متاسفانه مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفته، با اینکه بیش از ۵۰ نوع گونه حیوانی مانند خرس میمون شیر شتر گرگ و... در آن نگهداری می‌شود، آن‌طور که باید به تمیزی و حفظ سلامتی حیوانات رسیدگی نمی‌شود. تابه‌حال اخبارهای ناگواری از این باغ وحش در کانال های خبری گفته شده تا مسئولان دست به کار شوند و قفس‌های کوچک و  کثیف این باغ وحش را با استانداردهای بین‌المللی برابر سازند. با تمام این تفاسیر در بین باغ وحش به روی گردشگران زیادی باز است که می‌توانید گونه‌های جانوری نادری را در آن ببینید.

بابلسر هم همانند دیگر شهرهای شمالی دارای جنگل‌های سرسبز و پوشیده از درختان در کنار دریای زلال خزر است، که می‌توانید با اجاره ویلا ساحلی در بابلسر بهترین و شیرین‌ترین لحظات را در کنار خانواده و دوستانتان رقم بزنید.

اجاره ویلا در شمال

فریدونکنار

فریدونکنار شهری در میان بابلسر و محمودآباد است که از جنوب نیز با آمل همسایگی دارد. امکانات و مناطق دیدنی فریدونکنار می‌تواند برای هر طبیعت دوست و گردشگری لذت‌بخش باشد. شما مسافران گرامی با اجاره ویلا در فریدونکنار می‌توانید سفر به‌یادماندنی داشته باشید و چند روزی را به دور از مشغله‌های کاری به خوشی سپری کنید.

از جمله مناطق دیدنی و جذاب گردشگری در این منطقه، ساحل فریدونکنار، بندرگاه، دامگاه پرندگان، تالاب، شالیزارها در کنار بناهای تاریخی، باغ پرندگان، روستای ازباران، پل فلزی فریدونکنار، روستای جزین و شهرک ساحلی خزرشهر است. این شهر نیز با توجه به نزدیک بودن به شهرهای بابلسر و محمودآباد دارای جنگل‌های سرسبز و انبوه، درختان تنومند و کهن در کنار ساحل بی‌نظیر است. برای داشتن اقامتی راحت و رزرو ویلا فریدونکنار می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت لوکس ویلا بهترین انتخاب را برای تعطیلات خود داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه