سمفونی شب های استانبول

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
سمفونی شب های استانبول

استانبول در شب زنده می‌شود پس شب‌های این شهر را از دست ندهید. بیشتر زیبایی‌های این شهر را می‌توانید در شب ببینید تا چشم‌اندازهای این شهر تاریخی شما را مبهوت زیبایی‌ها خود کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای مسافران تور استانبول گلچینی از بهترین مکان‌ها در شب را از زبان توریست‌های استانبول جمع‌آوری کردیم؛ پس همراه ما باشید تا جلوه‌های زیباتری از این شهر در شب را به شما نشان دهیم.

فقط شبگردها بخوانند

شبگردها همیشه بهترین مکان‌ها را برای تفریحاتشان انتخاب می‌کنند. میدان تکسیم یکی از مکان‌های آن‌ها است، چراکه شب‌های تکسیم از روز شلوغ‌تر است. حتی خواننده و نوازندگان خیابانی هم در شب آلبوم‌های خاطره‌انگیزتری را برای مردم اجرا می‌کنند. مغازه‌های لباس و کفش فروشی بسته نخواهد شد، می‌توانید حتی در شب خریدهایتان را انجام بدهید.

رپورتاژ زیما

در استانبول شب تا صبح به پلک زدنی است

تنگه بسفر اجازه نمی‌دهد چشم‌های شما به‌جز دیدن جلال و جبروت خود جای دیگر را ببینند. شاید باورتان نمی‌شود اما قطعا سفر به استانبول این غیر باور را به شما اثبات خواهد کرد. محو شدن واقعی در بسفر زمانی رخ می‌دهد که با کشتی‌های کروز در دل بسفر باشید. همراه با موسیقی‌های زیبای کشتی و طبخ بهترین شام عمرتان،  هرگز متوجه گذر زمان نخواهید شد وقتی به ساحل می‌رسید که آفتاب طلوع کرده و شما احساس نکرده‌اید چندین ساعت روی آب بودید.

رپورتاژ زیما

گشت شبانه در محله های استانبول

اگر در پارک جهانگیر بودید و تمام استانبول هم زیر پای شما و متوجه سروصدا شدید تعجب نکنید؛ چون قطعا یک فرد مشهور برای گشت شبانه به پارک آمده. بر فراز استانبول حتما از کافه ای که آنجا است قهوه ترک بخرید تا طعم آن شب برای همیشه در خاطرتان ثبت شود.

شب شد و نرفتید پل گالات یعنی استانبول را نگشته اید

پل گالات با داشتن انواع و اقسام رستوارن‌ها و کافه‌ها مهمان‌های سرزده شبانه بسیاری دارد که بعید می‌دانم شما را هم جزو مهمان‌های شبانه خود نکند. پس حتما جزو برنامه‌های خودتان بازدید از این پل را قرار دهید.

سکوت شب و موزیک ترکی و دریا

گشت ساحلی در شب آرامش و موزیک اصیل ترکی حس عجیب و حال قشنگی بهتان هدیه می‌کند. ساحل‌های استانبول در شب آرامش بی‌نظیری دارند که شوق دیدن طلوع خورشید و بیدار ماندن را در شما دو چندان می‌کند.

حاضران یک سفر برید استانبول

اینها گوشه‌ای از زیبایی‌های این شهر تاریخی بود دیدن کاخ‌های سلطنتی و مکان‌های تفریحی اصلا در اینجا گفته نشد که می توانست اشتیاق به سفر را دوچندان کند. سفر به استانبول گران نیست، چون انتخاب درست آژانس هواپیمایی تمام هزینه‌ها را برای شما مقرون به‌صرفه می‌کند.

زیما سفر پارس انتخابی درست و مجری مستقیم تورهای استانبول با داشتن کارشناسان مجرب و کارآمد که راهنمای خوبی برای سفر شما است. پس همین الان برای رزور تور استانبول برای نزدیک‌ترین تاریخ تعطیلات اقدام کنید تا سفری به‌یادماندنی را با زیما تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه