بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه

برج میلاد تهران پس از چهار ماه تعطیلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، از اول تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان است.

طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، این مجموعه پس از چهار ماه تعطیلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، از اول تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود. نکته قابل‌توجه اینکه به‌دنبال اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های برج میلاد شامل برنامه‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها و تمامی بخش‌های گردشگری و تفریحی به‌منظور مقابله با انتشار این ویروس متوقف شده بود. 

مراجعان به برج میلاد جهت بازدید باید حتما نکته‌‌های زیر را رعایت کنند:

  • بازدیدکنندگان تا حد امکان، قبل از ورود به مجموعه برج میلاد نسبت به تهیه بلیط الکترونیکی از سایت اینترنتی برج میلاد تهران اقدام کنند. همچنین، تهیه بلیط از طریق گیشه فروش بلیط صرفاً با کارت‌های اعتباری بانک‌ها امکان‌پذیر است و فروش بلیط با پول نقد انجام نمی‌گیرد.
  • پوشش ماسک از ابتدای ورود به مجموعه تا پایان بازدید برای تمامی بازدیدکنندگان الزامی خواهد بود و از ورود بازدیدکنندگان بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

  • برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، سنجش حرارت بدون تماس و با کمک تب‌سنج از تمامی بازدیدکنندگان به هنگام ورود به برج میلاد صورت می‌گیرد و امکان ورود افراد به برج با درجه تب بالا یا دیگر علائم بیماری وجود ندارد.

  • تمام مراحل بازدید با رعایت فاصله اجتماعی بازدیدکنندگان و راهنمایان گردشگری مجموعه برج میلاد صورت خواهد گرفت.

  • بر اساس این گزارش، همراه آوردن وسایل اضافی ممنوع است و به‌دلیل حفظ فاصله اجتماعی، پذیرش مراجعان در کابین‌های آسانسور با محدودیت صورت می‌گیرد.

  • مسیر و زمان بازدید از مجموعه برج میلاد با رعایت فاصله اجتماعی و ملاحظات بهداشتی طراحی شده است و بازدیدکنندگان برای حفظ ایمنی باید از همراه آوردن کودکان زیر هفت سال و افراد سال‌خورده خودداری کنند.

  • زمان پذیرش در این مجموعه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ است و به علاقه‌مندان توصیه می‌شود بلیط را در همان روزی که قصد بازدید دارند خریداری کنند.

برج میلاد تهران به‌عنوان نماد شهر تهران شناخته می‌شود و با ارتفاع ۴۳۵ متر، ششمین برج بلند مخابراتی و نوزدهمین برج بلند جهان و بلندترین برج ایران است. مجموعه برج میلاد که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ۱۳ هزار متر مربع وسعت، به‌عنوان سمبل مدرنیسم و توسعه‌یافتگی تهران شهرت دارد و هر روزه شاهد برگزاری کنسرت‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های جالب دیگر است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه