بررسی شرایط خرید ملک در ازمیر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
بررسی شرایط خرید ملک در ازمیر

شهر ازمیر به‌دلیل شرایط اقتصادی و آب و هوایی که دارد، هر ساله انتخاب تعداد بسیار بالایی از مهاجران برای زندگی است. با خرید ملک در ازمیر می‌توانید، یک سرمایه‌گذاری ایمن انجام دهید، و در مقابل شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ازمیر یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار و زیبا کشور ترکیه است، که از لحاظ وسعت جز شهرهای بزرگ این کشور است. مردمان این شهر به نسبت جوان هستند، و جمعیتی بالغ بر چهار میلیون نفر در این شهر زیبا سکونت دارند. ازمیر جز شهرهای ساحلی است و دریای اژه در کنار این شهر قرار دارد. ازمیر مکان های تاریخی، تفریحی و امکانات بسیاری دارد، در شهر ازمیر دانشگاه های معتبر دوکوز ایلول و اژه دایر است، به همین دلیل سالانه گردشگران و مهاجران زیادی به این شهر رویایی سفر می‌کنند، و این شهر را برای زندگی کردن انتخاب می‌کنند، و به‌دنبال دریافت حق شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه هستند.

خرید ملک در ازمیر یکی از راه های گرفتن اقامت کشور ترکیه است

ازمیر دارای آب‌وهوای دلنشین مدیترانه‌ای است و جز شهرهای ساحلی است، شهر ازمیر و کشور ترکیه به‌دلیل شباهت های آب و هوایی و فرهنگی که با ایران دارد، انتخاب بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت و زندگی است. ازمیر یکی از شهرهای تجاری و صنعتی است. یکی از راه های گرفتن اقامت کشور ترکیه و زندگی کردن در شهر زیبا و دل‌انگیز ازمیر، خرید ملک در ازمیر است. در واقع خرید ملک در شهر ازمیر علاوه بر اینکه افراد را به هدفی که از قامت در کشور دیگر دارید، می‌رساند، همچنین باعث می‌شود، که سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. خرید ملک در شهر ساحلی ازمیر مطابق قوانین و شرایطی است، که به بررسی دقیق این شرایط در زیر پرداخته شده است. نکته مهم اینکه برای اقامت ترکیه با خرید خانه فرد مهاجر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد. همچنین برای خرید ملک در شهر ازمیر سرمایه‌گذاران می‌توانند با حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار دلار آمریکا در این کشور پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. هزینه‌های لازم برای خرید ملک در شهر بندری ازمیر و گرفتن اقامت کشور ترکیه به نسبت شهرهای اروپایی پایین است. و اما لازم به ذکر است، برای دریافت حق شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه افراد موظف هستند، یک سری شرایط و قوانین حاکم بر کشور ترکیه را مدنظر قرار دهند.

شهروندی و پاسپورت ترکیه با خرید ملک در این کشور میسر می‌شود

در واقع یکی از آسان ترین و مطمئن ترین شیوه مهاجرت به کشور ترکیه و اخذ شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه گرفتن و خرید ملک در ترکیه است. بسیاری از ایرانیان این کشور را همراه با شهرهای زیبایش برای اقامت انتخاب می‌کنند. در واقع افراد با خرید ملک در ازمیر علاوه بر اینکه می‌توانید خود و خانواده شان از امکانات این شهر و کشور ترکیه استفاده کنند، می‌توانید یک سرمایه‌گذاری ایمن و مطمئن انجام دهند. برای اطلاع دقیق از چگونگی این پروسه نیاز به مشاوران خبره در این زمینه است. در دهه گذشته به‌دلیل حجم بالایی از مهاجران که این کشور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند، اقتصاد این کشور بسیار رشد کرده است و پروژه‌های بسیار مهمی در این کشور و شهر ازمیر شروع به فعالیت کرده‌اند، همین امر باعث می‌شود که مهاجران بسیاری این شهر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند. علاوه بر اقامت ترکیه با خرید خانه، افراد با داشتن پاسپورت کشور ترکیه می‌توانند به ۷۲ کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنند. یکی از راه های بسیار پرطرفدار، گرفتن حق شهروندی و پاسپورت ترکیه خرید ملک در ازمیر است. با خرید ملک در این شهر افراد می‌توانند ظرف مدت 3 ماه پاسپورت این کشور را دریافت کنند و از مزایای شهروندی این کشور بهره ببرند و خود به‌همراه خانواده شان از امکانات شهر ازمیر و کشور ترکیه استفاده کنند. همچنین امکانات و تجهیزات دولتی درمانی کشور ترکیه به‌صورت رایگان، استفاده از مزایا و حقوق بازنشستگی، داشتن حق رای، قابلیت استفاده از خدمات مربوط به تحصیل، توانایی استفاده از خدمات بانکی کشور ترکیه و... از جمله مزایای اخذ حقوق شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه است.

خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر

شیوه آسان اقامت ترکیه با خرید خانه

کشور ترکیه به‌دلیل نزدیکی بسیاری که با ایران دارد، و شباهت فرهنگی و جو آب و هوایی و همچنین داشتن امکانات دانشگاهی بسیاری که دارد، بهترین گزینه برای اقامت ایرانیان است. یکی از آسان ترین شیوه های اخذ اقامت ترکیه خرید ملک در این کشور است. اقامت ترکیه با خرید خانه باعث می‌شود که افراد سرمایه‌گذاری مطمئنی را در یک کشور دیگر انجام دهند. بهترین راه برای برقراری ارتباط شان با دنیا و حفظ سرمایه شان و داشتن پاسپورت یک کشور دیگر، خرید ملک در ازمیر است. املاک و زمین های کشور ترکیه به نسبت ایران بسیار مناسب هستند، البته بسته به نوع محل و متراژی که انتخاب می‌کنند، متغیر است. بهتر است قبل از تصمیم به گرفتن اقامت کشور ترکیه اطلاعات کافی در مورد شرایط و قوانین کشور ترکیه و شهر ازمیر را به‌دست آورند، تا دچار ضرر و زیان نشوند. شرط اصلی دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه مشاوره گرفتن از یک تیم حرفه‌ای مجرب است. تجربه‌ی شیرین زندگی کردن در شهر ساحلی و زیبای ازمیر را برای افراد با سلیقه های متفاوت آرزو داریم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه