سالن عمومی اسلیترین به زودی در لندن رونمایی می‌شود

نگین توکلی
نگین توکلی جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
سالن عمومی اسلیترین به زودی در لندن رونمایی می‌شود

سالن عمومی اسلیترین، گروه جادوگران شرور و اصیل دنیای هری پاتر، بالاخره در تور ساخت این مجموعه شگفت‌انگیز در استودیوی برادران وارنر، برای بازدید علاقه‌مندان رونمایی خواهد شد.

تور استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) در لندن به‌عنوان یکی از ۱۰ تور برتر هری پاتر در جهان، تاکنون عشق و توجه بسیاری را نثار گروه گریفندور کرده است و نوبتی هم که باشد، نوبت به گروه حیله‌گر و جادوی سیاه اسلیترین، همتای خارق‌العاده خانه هری پاتر رسیده است.

کجارو قصد دارد در این مقاله، تور گردشگری استودیوی برادران وارنر، سازنده سری فیلم‌های محبوب و مشهور هری پاتر را به طرف‌داران این مجموعه معرفی کند؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

سالن عمومی اسلیترین از تاریخ سوم آوریل تا ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین تا ۱۶ شهریور ۱۳۹۹) برای اولین بار برای مهمانان تور، بازآفرینی خواهد شد. سالن رمزآلود و خاکستری این گروه که شامل یک بخش فیلم‌برداری با ارتفاع ۷٫۶ متر و پوشیده از تزیینات و دکوراسیون‌های نمادین مانند شومینه و مبل‌ها می‌شود، کاملا به رنگ سبز و نقره‌ای افسانه‌ای اسلیترین خواهد بود. این مجموعه و مبل‌ها دقیقا صحنه‌ای از فیلم هری پاتر و تالار اسرار را تداعی می‌کنند که هری و رون با خوردن معجون مرکب و تغییر چهره به‌شکل دوستان نزدیک دراکو مالفوی، به سالن عمومی اسلیترین آمده بودند تا درباره جانشین حقیقی سالازار اسلیترین اطلاعاتی به دست آورند.

خبری فوق‌العاده برای طرفداران هری پاتر؛ نمایش سالن عمومی اسلیترین در استودیوی برادران وارنر لندن

سالن عمومی اسلیترین، پشت یک ورودی سری مخفی شده است؛ تور استودیوی برادران وارنر، لندن، ساخت هری پاتر

شرکت برادران وارنر در یک کنفرانس خبری گفت:

زمانی که استوارت کریگ (Stuart Craig)، طراح تولید و فیلم به سالن عمومی اسلیترین فکر می‌کرد، به‌دنبال فضایی بود که با رنگ‌های گرم گروه گریفندور تفاوت داشته باشد؛ برای همین، این صحنه فیلم‌برداری را شبیه به یک دخمه تراشیده‌شده از سنگ ساخت.

بازدیدکنندگان با تماشای دیوارهایی که به‌صورت دستی طراحی شده‌اند، خواهند دید که چگونه توناژ قرمز از پالت رنگ‌ها حذف شده است تا محیط تیره‌رنگ و خشن، رنگ‌های نمادین اسلیترین را برجسته‌تر نشان دهند.

خبری فوق‌العاده برای طرفداران هری پاتر؛ نمایش سالن عمومی اسلیترین در استودیوی برادران وارنر لندن

استوارت کریگ، طراح تولید و فیلم، این صحنه فیلمبرداری را شبیه به یک دخمه تراشیده‌شده از سنگ ساخت. تور استودیوی برادران وارنر، لندن، ساخت هری پاتر

در سالن اصلی هاگوارتز، پرچم‌های گروه اسلیترین از سقف برافراشته خواهند شد تا پیروزی این گروه را در جام خانگی اعلام کنند؛ این جام به گروهی که بیشترین امتیاز را در طول سال از استادها می‌گرفت، داده می‌شد. در عین حال، پرچم‌های گروه گریفندور در جلوی میز استادها آویزان شده که به‌عنوان نمادی از تلاش بی‌وقفه این گروه و برد لحظه آخری آن‌ها در انتهای فیلم اول است.

لباس‌های اصلی جادوگران و ساحره‌های قدرتمند اسلیترین، از خاندان مالفوی گرفته تا لرد ولدومورت، به‌همراه سیر تکاملی لباس‌ها که منعکس‌کننده تکامل شخصیت‌های داستان هستند، نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

خبری فوق‌العاده برای طرفداران هری پاتر؛ نمایش سالن عمومی اسلیترین در استودیوی برادران وارنر لندن

نمایشگاه خاصی در این تور شامل لباس‌های اعضای مشهور این گروه از جمله خانواده مالفوی و اسمش را نبر می‌شود. تور استودیوی برادران وارنر، لندن، ساخت هری پاتر

در حالی که سالن عمومی اسلیترین به روی مهمانان باز است، دیگر جاذبه‌های این تور نظیر جنگل ممنوعه، بانک جادوگری گرینگاتز و یک مدل مینیاتوری قلعه هاگوارتز برای بازدید در دسترس هستند. بلیط‌های تور باید از قبل رزرو شوند.

تور استودیوی برادران وارنر، لندن، ساخت هری پاتر

چه طرف‌دار سرسخت سری فیلم‌های هری پاتر باشید و چه یک علاقه‌مند معمولی، تور ساخت هری پاتر استودیوی برادران وارنر لندن، ارزش بلیط واقعا گران‌قیمتش را خواهد داشت. تمام بازدیدکنندگان باید بلیط خود را از قبل به‌صورت آنلاین برای یک بازه زمانی خاص، رزرو کنند و ۲۰ دقیقه قبل از شروع، خود را به آنجا برسانند و حدود دو تا سه ساعت زمان برای این تور لحاظ کنند تا نهایت استفاده را از این مجموعه ببرند.

بازدیدها با نمایش یک فیلم کوتاه آغاز می‌شود، درست قبل از اینکه از طریق درهایی بسیار بزرگ به مجموعه واقعی سالن اصلی عظیم هاگوارتز قدم بگذارید و این تازه شروع لحظه‌های شگفت‌انگیز شما در این تور خواهد بود.

به‌علاوه، از مزیت‌های فوق‌العاده این تور این است که می‌توانید بقیه مجموعه را در کمال آرامش و بدون عجله بگردید. یک آشیانه بزرگ در اینجا وجود دارد که شامل مشهورترین صحنه‌های فیلم‌برداری داخلی چون دفتر دامبلدور، سالن عمومی گروه گربفندور و کلبه هاگرید می‌شود، در حالی که در گوشه‌ای دیگر، سکویی در کنار قطار هاگوارتز اکسپرس قرار گرفته‌ است.

در اینجا می‌توانید به هیپوگریف‌ها سلام کنید و در کوچه دیاگون بگردید. با آراگوگ و دابی از نزدیک آشنا شوید و شنل نامرئی‌کننده‌ هری را ببینید

خروجی پرایوت درایو (خانه خاله هری پاتر)، اتوبوس شوالیه سه‌طبقه بنفش، موتورسیکلت سیریوس بلک و یک فروشگاه که اسنک و نوشیدنی شیرین کره‌ای را می‌فروشد، در بخش بیرونی به چشم می‌خورد. صفحه‌های نمایش ویدئویی در طول مسیر، نحوه ساخت فیلم پرطرفدار هری پاتر و عناصر مختلف آن را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند.

دیگر نقاط برجسته تور استودیوی برادران وارنر، شامل یک کارگاه انیمیشن می‌شود که می‌توانید در آن به هیپوگریف‌ها سلام کنید و گردشی در کوچه دیاگون داشته باشید. تمام موجودات موردعلاقه‌تان در هری پاتر، از عنکبوت عظیم‌الجثه‌ای به نام آراگوگ گرفته تا جن خانگی به نام دابی و البته وسایل شخصی هری پاتر مانند شنل نامرئی‌کننده‌اش را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

نفس‌ها را در سینه حبس کنید. جادویی‌ترین تجربه شما در این تور برای آخرین لحظه نگه داشته می‌شود؛ یک مدل جذاب و خارق‌العاده با مقیاس ۱:۲۴ از هاگوارتز که برای فیلم‌برداری‌های خارجی استفاده می‌شد.

پس از گشت‌و‌گذار در تمامی بخش‌های استودیو، نوبت به بزرگ‌ترین چالش برای طرف‌داران واقعی و والدین آن‌ها می‌رسد. یک فروشگاه هدیه کاملا خارق‌العاده که دارای تمام تجهیزات جادوگری است، از جمله یونیفرم‌های گروه‌های مختلف هاگوارتز و چوب‌دستی‌های جادوگری به‌دقت طراحی‌شده از هر شخصیتی که فکرش را بکنید.

تور استودیو در ۳۲ کیلومتری شمال غرب لندن و در نزدیکی شاه‌راه‌های M۱ و M۲۵ قرار دارد. کسانی که با خودرو به اینجا می‌آیند، به‌هیچ‌وجه نگران جای پارک نباشند؛ زیرا این استودیو دارای یک پارکینگ بزرگ و رایگان است. شما همچنین می‌توانید در ازای پرداخت ۱۳٫۰۳ دلار، طی ۱۵ دقیقه با قطار از ایستگاه راه‌آهن یوستون به ایستگاه تقاطع واتفورد بروید و سپس با اتوبوس شاتل و خرید بلیطی به ارزش ۳٫۸۳ دلار، در عرض ۱۰ دقیقه به اینجا برسید.

  • قیمت بلیط ورودی: ۴۱ پوند (۵۲٫۳۸ دلار) برای بزرگ‌سالان، ۳۳ پوند (۴۲٫۱۶ دلار) برای کودکان
  • ساعت فعالیت: دوشنبه تا جمعه از ۹:۳۰ صبح تا ۲۱ شب؛ شنبه و یکشنبه از ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب. این ساعت‌ها ممکن است در ماه‌های اکتبر تا می متغیر باشند.
  • تلفن: ۰۹۰۰ ۰۸۴ ۳۴۵ ۴۴+
  • آدرس: Studio Tour Dr, Leavesden, Watford WD25 7LR, United Kingdom

مطالب مرتبط:

دیدگاه