مراحل مورد نیاز برای داشتن یک هواپیما

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
مراحل مورد نیاز برای داشتن یک هواپیما

در صوریتکه قصد دارید یک هواپیما بخرید تا افراد بتوانند با هزینه کردن برای تهیه بلیط هواپیما یا بلیط خارجی سیستمی به انجام پرواز داخلی و خارجی بپردازند باید از افرادیکه گفته شده است یاری بطلبید.

همان طور که امروزه شاهد آن هستیم هواپیماها به یکی از محبوب‎ترین وسایل نقیه در دنیا تبدیل شده‎اند که با استفاده از آن‌ها و با خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی یا داخلی سیستمی همه یاله افراد زیادی به نقاط مختلف جهان منتقل خواهند شد.

این صنعت به‌قدری مورد توجه و کاربردی بوده است که افراد زیادی برای انجام کارهای مختلف و بنا به‌دلایل متعددی اقدام به خرید این وسیله نقلیه پرنده خواهند کرد تا با استفاده از آن‌ها به انجام پرواز داخلی یا پرواز خارجی بپردازند. مانند تمامی سرمایه‎گذاری‎هایی که در زمینه‎های مختلف انجام می‎شود خرید هواپیما نیز باید از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گیرد.

در صورتیکه فردی قصد انجام چنین کاری را دارد باید از یک تیم متخصص بهره‎مند باشد تا بتواند با کمک آن‌ها امور مربوط به این صنعت را به‌راحتی انجام دهد و با مشکلی روبه‌رو نشود.

 از افرادی که می‎توان در این مسیر از آن‌ها کمک گرفت می‎توان به یک کرگزار یا مشاور برای هدایت کلی پروسه، یک وکیل برای پیگیری مسائل قانونی و رسیدگی به قرار دادها، یک حسابدار برای مشاوره مسائل مالیاتی و مالی و یک مکانیک که به مسائل مربوط به بررسی و بازرسی آشنا باشد اشاره کرد.

در صوریتکه قصد دارید یک هواپیما بخرید تا افراد بتوانند با هزینه کردن برای تهیه بلیط هواپیما یا بلیط خارجی سیستمی به انجام پرواز داخلی و خارجی بپردازند باید از افرادیکه گفته شده است یاری بطلبید.

در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع خواهیم پرداخت. در صورتیکه علاقه‎مند هستید خدماتی را ارئه کنید که با مسافران با خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی یا داخلی سیستمی بتوانند از آن استفاده کنند و به پرواز خارجی یا پرواز داخلی بروند با ما همراه باشید.

 لازم به ذکر است که در صورت اقدام برای خرید یک فروند هواپیما باید حدود چند هفته تا چند ماه وقت صرف کنید و این زمان بسته به عوامل مختلف تاثیر گذار در این پروسه می‎باشد.

تحلیل خرید هواپیما

قبل از اینکه بخواهید وارد این صنعت شوید و با زرق‌وبرقی که در این صنعت وجود دارد روبه‌رو شوید بهتر است به شکلی صادقانه درباره این صنعت اطلاعاتی را به‌دست آورید که می‎تواند شما را در ادامه راه بسیار یاری کند. یکی از رایج‎ترین اشتباهاتی که یک خریدار هواپیما در هنگام خرید مرتکب آن می‎شود این است که این افراد زمان کافی برای درک نیازهای فردی خود صرف نخواهند کرد.

 همه ساله افرا زیادی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی یا داخلی سیستمی به انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی می‎پردازند بدون اینکه نسبت به مالک هواپیما اطلاعاتی داشته باشند.

برای خرید هواپیما که با استفاده از آن به ارائه خدمات مربوط به پرواز می‎پردازید و اقدام برای تهیه بلیط خارجی یا داخلی سیستمی را با انجام پرواز داخلی یا پرواز خارجی خواهید برد باید از مشاوری استفاده کنید که آن فرد استفاده از ابزارهای مختلف و دقیقی به نیازهای مورد نیاز شما بپردازد و با ازریابی آن‌ها بهترین مشاوره را به شما عرضه کند.

نیازهای سفر خود را بدانید و در نظر بگیرید

در ابتدا باید به سفرهایی که در ۱۲ ماه گذشته با خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی و داخلی سیستمی انجام داده‎اید و با استفاده از خدمات ارائه شده به کدام مناطق با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی رفته‎اید. یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن دقت کنید میزان و تعداد پروازهایی است که در یک سال گذشته با استفاده از خرید بلیط هواپیما یا یا بلیط خارجی یا داخلی سیستمی انجام داده‎اید و با استفاده از هواپیما به انجام پرواز داخلی یا پرواز خارجی پرداخته‎اید.

 علاوه‎بر این دانستن تعداد مسافری که در آن پروازهای به مقاصد مختلف با شما هم‌سفر بوده‎اند بسیار حائز اهمیت خواهد بود. باید در مورد نیازهای خود از اطلاعات مفیدی برخوردار باشید. دانستن این موضوع که این وسیله نقلیه را برای فعالیت‎های کاری مورد استفاده قرار می‎دهید یا از آن برای تفریح استفاده می‎کنید. گاها ممکن است یک هواپیما هم در زمینه گاری و هم در زمینه تفریحی مورد استفاده قرار گیرد.

در تصمیم گیری باید نهایت دقت را داشته باشیم که یکی از نظرها بر دیگری غلبه نکند و موجب شود تا انتخابی اشتباه داشته باشیم. بنا به گفته ریچارد هادکینسون که معاون فروش شرکت هواپیمایی کلی لیسی می‎باشد مشتریان در بیشتر موارد بیش از حد به یکی از نیازشان دقت می‎کنند و همین موضوع سبب می‎شود تا این افراد از نیازهای دیگر خود چشم پوشی کنند.

 به‌عنوان مثال ممکن است در کل سال تنها یک سفر باشد که به شکلی شلوغ و با تعداد زیادی از افراد صورت می‎گیرد وبقیه سفرها به شکلی تک نفره صورت می‎گیرد. با توجه به پیشنهاد این معاون فروش باید وسیله مورد نظر خود را با توجه به ۹۹ درصد از زمان‎ها خریداری کرد نه طبق یک درصد از آن.

خرید هواپیما دست دو یا نو

این موضوع که هواپیماهای نو و جدید از قیمتی بالاتر از انواع قدیمی و دست دوم برخوردار هستند امری مشهود می‎باشد. هواپیماهای نو و جدید با ضمانت‎نامه و گارانتی‎های معتبر عرضه می‎شوند که در صورت بروز هرگونه مشکلی می‎توان از آن‌ها استفاده کرد.

 علاوه‎بر این هواپیماهای نو حس یک محصول جدید را به نمایش درخواهند آورد. در طرف دیگر هواپیماهایی که مقداری از عمر آن‌ها گذشته است و در اصطلاح دست دوم می‎باشند دارای قیمتی ارزان‎تر از هواپیماهای نو و جدید می‎باشند.

اما در هنگام مواجهه با این نوع هواپیماها باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ممکن است هزینه تعمیر و نگهداری از این نوع هواپیماها بسیار بالا باشد و هزینه اضافه زیادی را به شما تحمیل کند. هواپیماهایی که از سن ساخت آن‌ها بیش از ۲۵ سال می‎گذرد در صورت از کارافتادن یک قطعه به‌دلیل نبود قطعات ممکن است کاملا زمین‎گیر شوند و قابلیت استفاده کردن را نداشته باشند.

 در صورتیکه قصد خرید هواپیما را دارید بهتر است که قیمت یک هواپیما نو و جدید را با یک هواپیمای دست دوم و میزان هزینه‎هایی که باید برای انجام دهید مورد مقایسه قرار دهید تا به بهترین تصمیم دست پیدا کنید.

سام سیر

بودجه در نظر گرفته شده

شاید این‌گونه به نظر بیاید که یک هواپیمای چهار میلیون دلاری ممکن است گزینه بهتری نسبت به یک هواپیما با قیمت هشت میلیون دلار باشد. در این زمینه هزینه‎های اضافی بسیاری وجود دارد که به مالک هواپیما تحمیل خواهد شد.

هزینه سفرهایی که با این نوع وسیله نقلیه انجام می‎شود، هزینه‎هایی که باید برای تعمیر و نگهداری هواپیما صرف شود و همچنین هزینه‎ای که باید به خدمه پرواز پرداخت شود بخشی از این هزینه‎ها می‎باشند که مالک هواپیما مجبور به پرداخت آن‌ها خواهد بود.

در صورتیکه قصد دارید یک هواپیما برای خود تهیه کنید بهتر است بدانید که این وسیله نقلیه بسیار پر هزینه خواهد بود و شما باید در نظر داشته باشید که در کنار این همه هزینه این هواپیما چه چیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 برخی از سیاست‎هایی که در زمینه بودجه بندی می‎توانید انجام دهید این است که آیای می‎خواهید یک هواپیما را خریداری کنید یا آن را رهن کنید. در زمینه می‎توانید شما از یک تامین کننده مالی بهره‎مند شوید که می‎تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

مقایسه مدلها

با توجه به موارد بالا و مشخص شدن خواسته‎هایتان و همچنین در نظر گرفتن میزان بودجه‎ای که برای این کار در نظر خواهید گرفت می‎توانید وقت آن خواهد رسید که به سراغ گونه‎های مختلف هواپیما بروید و با بررسی و مقایسه آن‌ها بهترین انتخاب را در بین آن‌ها داشته باشید.

خرید

همان طور که گفته شد در این مسیر شما نیاز دارید تا از وجود یک تیم در کنارتان بهره‎مند شوید. در این بخش شما با کمک گرفتن از تیم خود تحقیقات مورد نیاز را انجام داده‎اید و کم‌کم خود را برای پیشنهاد دادن آماده خواهید کرد. این مرحله ممکن است کمی پیچیده و مشکل به نظر بیاید که در این مسیر می‎توانید از یک مشاور حقوقی کاربلد استفاده کنید.

بازدید و بررسی هواپیما

بعد از اینکه لیستی از هواپیماهای مورد نظر را خود را تهیه کردید بهتر است حتما از آن‌ها بازدید کنید و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. همان طور که شما بدون دیدن یک خانه آن را نمی‎خرید باید در مورد هواپیما نیز این‌چنین برخورد کنید.

مطالب مرتبط:

منبع سام‌سیر

دیدگاه