نمایش و فروش بلیط از مبدا تمام فرودگاه‌ها به کیش و بالعکس ممنوع شد

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان چهار شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
نمایش و فروش بلیط از مبدا تمام فرودگاه‌ها به کیش و بالعکس ممنوع شد

بر اساس بخشنامه و اطلاعیه انجمن ایران، نمایش و فروش بلیط هواپیما از مبدا تمام فرودگاه‌های کشور به مقصد کیش و بالعکس ممنوع شد.

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در تاریخ ۲۰ اسفند با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به سیستم‌های رزرواسیون، شرکت‌ها و آژانس‌های خدمات مسافرتی هوایی اعلام کرد با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، نمایش و فروش بلیط هواپیما از مبدا فرودگاه‌های کشور به مقصد کیش و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

اطلاعیه مذکور با برچسب آنی - حائز اهمیت منتشر شده و در ادامه آن آمده است که مسئولیت هرگونه تخلف نسبت به این موضوع به عهده شرکت مربوطه خواهد بود و موضوع در اسرع وقت به مراجع ذی‌صلاح و قوه قضاییه جهت برخورد قانونی منعکس خواهد شد.

همچنین کیش‌وندان (افرادی که کارت اقامت کیش دارند) می‌توانند از طریق شرکت هواپیمایی کیش ایر بلیط تهیه کنند.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

به: کلیه سایت‌های فروش / سیستم‌های رزرواسیون، شرکت‌ها و آژانس‌های خدمات مسافرت هوایی

سلام علیکم

با احترام، با عنایت به تصمیم شورای عالی سازمان مناطق آزاد کیش در خصوص شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، مقتضی است کلیه سایت‌ها، نمایشگرهای فروش بلیط هواپیما، نمایندگان فروش شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌ها / دفاتر خدمات مسافرت هوایی و موتورهای جستجوگر در سراسر کشور، نمایش و فروش بلیط از مبدا کلیه فرودگاه‌های کشور به مقصد کیش و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و چنانچه در این خصوص تخلفی صورت پذیرد، کلیه مسئولیت‌ها و تبعات منفی آن مستقیما بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود و موضوع در اسرع وقت به مراجع ذی‌صلاح و قوه قضاییه جهت برخورد قانونی منعکس خواهد شد.

بدیهی است چنانچه افرادی که دارای کارت اقامت کیش باشند (کیش‌وند) می‌توانند از طریق شرکت هواپیمایی کیش ایر نسبت به تهیه بلیط اقدامن لازم [را] به عمل آورند.

مطالب مرتبط:

منبع airc

دیدگاه