لوکس‌ترین برج منطقه ۲۲ تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
لوکس‌ترین برج منطقه ۲۲ تهران

گروه مشاوران املاک ۴۰۳۰ به‌عنوان یکی از برندهای برتر املاک در منطقه ۲۲ و با دوشعبه فعال است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گروه مشاوران املاک ۴۰۳۰ به‌عنوان یکی از برندهای برتر املاک در منطقه ۲۲ و با دوشعبه فعال در این منطقه و کادری جوان و تحصیلکرده و متخصص و سابقه طولانی در فروش و مشاوره ملک در این منطقه و اطراف دریاچه چیتگر آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ و خرید املاک مسکونی و تجاری و اداری به هموطنان عزیز است. املاک ۴۰۳۰ جایی که رویاها به خانه می آیند.

مناسب ترین راه سرمایه‌گذاری

این روزها همه ما ایرانیها با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اتفاقات پیرامون تحریمها و اثرات آن بر اقتصاد، بیش از هر موضوع و دغدغه ای نگران افزایش مداوم و هر روزه قیمت‌ها و کاهش ارزش پول ملی خود در مقابل سایر ارزهای بین‌المللی همچون دلار هستیم و نگرانی و بی خبری از آینده ای که هرروز مبهم تر می‌شود تبدیل به بحث داغ اینروزهای تمام محافل عمومی و خصوصی و حتی جمعهای کاری و دوستانه و خانوادگی شده است.

هر کس با توجه به دانش و مهارت و تخصص خود و شم اقتصادی اش به شکلی درصدد مقابله به مثل و تطبیق خود با شرایط موجود است و هرکس راهی را برای نجات خود از این سیاهچاله هولناک تورمی می جوید. شاید همه ما با بازی مار و پله آشنا باشیم!

در این بازی اگر شما کمی بد شانس باشید در حال رسیدن به مقصد نهایی با نیش ماری مواجه شده و به ابتدای بازی یا چندین پله عقب تر باز می شد!

متاسفانه شرایط اقتصادی اینروزهای ما در ایران بسیار شبیه بازی مار و پله شده و اگر کمی حواس خود را جمع نکنید یک اتفاق و یک شب مب تواند تمام یا عمده زحمت و تلاش یک عمر شما را به باد دهد و شما را از طبقه متوسط جامعه کنده و به طبقه فقیر بدوزد. در این شرایط با توجه به جهشهای ناگهانی قیمت‌ها و تورم عجیب و غریبی که در سال‌های اخیر به کررات با آن مواجه بوده‌‌‌ایم.

ریسک نکردن در سرمایه‌گذاری

 با عنایت به اینکه درآمد کمتر از 5 درصد جامعه متناسب با این افزایش قیمت رشد کرده و در واقع قسمت عمده جامعه از لحاظ تناسب درآمد با افزایش مخارج هرروز فقیرتر می‌شوند یکی از راههایی که به ذهن هر فرد می‌رسد تا بتواند از این آشفته بازار گرانی با کمترین آسیب خارج گردد.

سرمایه‌گذاری در یکی از بازار‌های مسکن، طلا، ارز، بورس است.

با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا یکی از پرریسک ترین و ترسناک ترین روشهای سرمایه‌گذاری به‌ویژه برای قشر عادی جامعه بوده و نوسانات آن در کوتاه مدت عده زیادی را به ورشکستگی و تحمل ضررهای سنگین کشانده است و از طرفی نگهداری ارز و طلا به نوبه خود خطرات بسیار زیادی دارد و از طرفی هم سرمایه‌گذاری در بورس هم یک کار تخصصی و نیازمند تحقیق و مطالعه زیاد و بسیار وقت گیر بوده و از عهده هر کسی بر نمی آید تنها راه مطمئن و امنی که برای سرمایه‌گذاری باقی می ماند که هم خطر و ریسک پایینتری دارد و هم نیاز به تخصص و صرف وقت زیادی ندارد سرمایه‌گذاری در ملک یا خرید ملک است.

ما در این مقاله سعی داریم در مورد سرمایه‌گذاری در مسکن و به‌طور خاص در مورد سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران توضیحاتی ارائه می‌نماییم.

سرمایه‌گذاری در ملک

با عنایت به اینکه سرمایه‌گذاری در مسکن همواره یکی از امن ترین روشهای سرمایه‌گذاری برای همه بوده است و با توجه به اینکه منطقه 22 تهران را می‌توان به‌طور میانگین با پتانسیل ترین و روبه‌رشد ترین منطقه تهران در زمینه مسکن دانست خرید و سرمایه‌گذاری در منطقه 22 و رشد این منطقه که به‌لحاظ سرانه فضای سبز و اماکن تفریحی، تجاری و توریستی جزء شاخص ترین و برترین مناطق ایران است.

می‌تواند کمی از اثرات تورم کم سابقه کشور به سرمایه و دارایی افراد بکاهد یا حتی در موارد زیادی آن‌ها را هم تراز با افزایش قیمت‌ها نگه دارد و فرد با سرمایه‌گذاری در منطقه 22 و بهره‌گیری از رشد منطقه و نوسانات قیمت ملک در این منطقه با افزایش دارایی خود بتواند کاهش ارزش سرمایه و درآمد خود را جبران کند.منطقه 22 تهران که در این سال‌های اخیر به‌دلیل رشد بی سابقه و ساخت و سازهای بسیار زیاد تبدیل به قطب سرمایه‌گذاری ایران شده است و عمده کسانی که قصد سرمایه‌گذاری ملکی در ایران و به‌ویژه تهران را داشته‌اند یا دارند.

قطعا سری به این منطقه زده اند یا به‌عنوان یکی از گزینه‌های آن‌ها مطرح بوده است.منطقه ای که بواسطه افتتاح دریاچه چیتگر و آب هوای بسیار خوب و دسترسی های عالی و ترافیک پایین و راه‌اندازی اماکن شاخص توریستی و تفریحی و تجاری همچون بام لند و ایران مال هرروز نسبت به قبل شاخص تر و مطرح تر می‌شود و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. یکی از روشهای سرمایه‌گذاری در ملک که می‌تواند ارزش افزوده بیشتری نسبت به خرید آپارتمان یا زمین یا واحد تجاری داشته باشد خرید آپارتمان‌های در حال ساخت و تکمیل است.

سرمایه گذاری در ملک

سود بردن از تورم

در این روش سرمایه‌گذار علاوه بر اینکه می‌تواند از تورم و رشد منطقه بهره ببرد از پیشرفت و تکمیل ساختمان و ارزش افزوده ساختمان پس از آماده شدن هم بهره‌مند می‌گردد که این موضوع و تعداد زیاد موارد سرمایه‌گذاری در آپارتمانهای در حال ساخت در منطقه 22 به جذابیت این منطقه برای سرمایه گذان افزوده است.

به‌علت تعداد پروژه‌های در حال ساخت در منطقه انتخاب پروژه خوب و مطلوب و مطمئن نیازمند تحقیق و بررسی و مشاوره با مشاوران متخصص املاک منطقه 22 در این حوزه است .ما دراین مطلب سعی داریم به معرفی یکی از لوکس‌ترین برجهای در حال ساخت در اطراف دریاچه چیتگر بپردازیم برجی که با وجود اینکه هنوز به‌طور کامل ساخته و تکمیل نشده است نظر‌های بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران آپارتمان در منطقه را به خود جلب کرده‌است.

برجی با امکانات بسیار عالی و فراتر از سطح متوسط منطقه و موقعیتی بسیار ویژه در نزدیکی دریاچه بسیار زیبای چیتگر و منظره خیره‌کننده آپارتمان‌ها و کیفیتی بسیار خوب که توسط سازنده معتبر و حرفه‌ای مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و کمتر از یکسال دیگر آماده سکونت خواهد بود.

 

برج لوکس تریتیوم

برج‌ تریتیوم در حاشیه دریاچه چیتگر یکی از سازه‌های مهندسی ساز وخوش ساخت منطقه است که هرروز کاملتر می‌شود و نگاه‌های بیشتری را به خود خیره می‌‌کند و در نظرسنجی از بازدیدکنندگان رضایت بیش از 80 درصدی آن‌ها را به خود اختصاص داده است. برج مسکونی تریتیوم یکی از سری برج‌های تریتیوم است که توسط شرکت نیکان سازه در حال ساخت و تکمیل است.

از امکانات ویژه این برجها می‌توان به مجموعه ورزشی و تفریحی اختصاصی برج شامل استخر و سونا و باشگاه ورزشی دوبلکس و بسیار زیبا و لابی منحصربه‌فرد و روف گاردن و کافی‌شاپ با دید پاناروما نسبت به جذابیتهای زیبای منطقه از جمله پارک جنگلی و دریاچه چیتگر و رشته کوه‌های البرز اشاره کرد.

سیستم هوشمند ساختمان که برای اولین بار در یک برج در حال اجرا است کنترل سیستم نور و صوت و سرمایش و گرمایش آپارتمان را از طریق گوشی تلفن همراه شما در داخل یا خارج از ساختمان برای شما میسر می‌سازد.

در واقع ورود دنیای دیجیتال به عرضه ساختمان سازی با سیستم BMS رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته که به سهولت سکونت در یک آپارتمان ایدئال می‌افزاید.

برج لوکس تریتیوم

ویژگی‌های برج تریتیوم

 یکی از ویژگی‌های دیگر برج تریتیوم تعداد کم واحد‌ها در هر طبقه بوده که وجود 4 واحد 148 متری 3 خواب در هر طبقه، برج تریتیوم را جزء برجهای کم واحد منطقه قرار داده و هم بافت فرهنگی و اجتماعی نسبتا یکدستی در ساکنان برج ایجاد می‌کند. یکی از مواردی که در بیرون و داخل آپارتمانهای این برج خود نمایی می‌کند پنجره‌های قدی و نمای کرتین وال شیشه‌ای بوده که هم نمایی  زیبا و آمیخته با شیشه در خارج و هم نور گیر و ویوی بسیار عالی در داخل آپارتمان ایجاد کرده است.

از دیگر محاسن برج تریتیوم طراحی داخلی آپارتمانهای این برج است که در کنار دیگر محاسن برج آپارتمانی ایدئال و مورد پسند سخت پسندان را فراهم آورده است استفاده از هنر و ذوق و سلیقه معماران مطرح ایرانی در طراحی فضاهای داخلی و خارجی و ترکیب آن با اجرای دقیق و ظریف مهندسان شرکت نیکان سازه بنایی درخور و شایسته و متناسب با منطقه زیبا و رو به رشد چیتگر را ایجاد کرده است.

ساخت این‌گونه ساختمانها در منطقه ای که به برجهای تعاونی ساز و نسبتا معمولی با قیمت‌های پایین شهره شده بود نوید تغییرات بزرگ در این منطقه و بافت فرهنگی و اجتماعی و افزایش ارزش آن را می‌دهد و امید است منطقه 22 تهران و به‌ویژه برجهای اطراف دریاچه چیتگر بزودی در فهرست گرانترین و پرطرفدار ترین مناطق تهران قرارگیرد .در پایان باید متذکر شویم  که اگر دنبال برجی لوکس با ویوی فوق‌العاده در اطراف دریاچه چیتگر می‌شد.

 پس از بازدید از برج تریتیوم برج یا آپارتمان دیگری را نخواهید دید و قطعا در مقایسه این برج سایر برجهای منطقه که عمدتا تعاون ساز هستند متوجه تفاوت و کیفیت بالای این ساختمان می‌شد.

برای بازدید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج تریتیوم و دیدن تور مجازی از برج یا سایر برج‌های منطقه 22 می‌توانید با معتبرترین مشاوران املاک منطقه 22 تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌سایت جامع املاک 4030 اطلاعات و جزئیات این برجها را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه