ریل راه‌آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
ریل راه‌آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام

پس از تعطیلی همیشگی کافه‌های خیابان قطار در هانوی ویتنام، علاقه‌مندان به سلفی، محل جدیدی برای خود پیدا کرده‌اند که برای عکاسی بسیار خطرناک است.

خیابان قطار هانوی (Train Street) که محلی معروف برای گرفتن سلفی بود و از نظر ایمنی دردسرهای زیادی داشت؛ در نهایت مقامات را مجبور به تعطیلی کافه‌ها غیرقانونی این خیابان کرد. پس از آن، مسافران عاشق سلفی، محل مهیج و جدیدی در ارتباط با راه‌آهن پیدا کرده‌اند که در این مقاله از کجارو قصد داریم از این مکان خطرناک و معروف برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی، به شما بگوییم.

طبق گزارش‌ها آژانس خبری VN اکسپرس، بازدیدکنندگان هانوی برای گرفتن عکس سلفی به سراغ پل لانگ بین (Long Bien Bridge) می‌روند؛ پلی که بین سال‌های ۱۸۹۹ تا ۱۹۰۲ ساخته شد و نمادی از سرسختی، انعطاف‌پذیری و تاب‌آوری مردم هانوی به شمار می‌آید. این پل که توسط معمار مشهور برج ایفل یعنی گوستاو ایفل، طراحی شد، در حین جنگ ویتنام که در این کشور به‌عنوان جنگ آمریکا شناخته می‌شود، چندین بار بمباران شد.

ویتنام؛ خطرناک ترین نقطه برای سلفی گرفتن با قطار

بازدیدکنندگان در پل لانگ بین، عکس سلفی می‌گیرند

پل لانگ بین،‌ توسط قطارها، افراد پیاده و موتورسواران استفاده می‌شود و برای جلوگیری از حضور افراد در روی آن، موانعی در طرفین آن نصب شده است؛ اما برخی از مسافران از موانع بالا می‌روند تا روی ریل‌ها، محلی عالی برای گرفتن عکس پیدا کنند. این کار، بسیار خطرناک است و نگرانی‌های ایمنی را افزایش می‌دهد.

مقامات نگران هستند که این مسئله در خیابان قطار هانوی تکرار شود؛ جایی که قطارها با فاصله اندکی از ساختمان‌ها و خانه‌ها، حرکت می‌کنند.

ویتنام؛ خطرناک ترین نقطه برای سلفی گرفتن با قطار

پل لانگ بین توسط قطارها، افراد پیاده و موتورسواران استفاده می‌شود؛ عکس از مت مونرو (Matt Munro)

خیابان قطار، یکی از اینستاگرامی‌ترین خیابان‌های جهان به حساب می‌آید که به‌واسطه تبدیل‌شدن به یک جاذبه گردشگری بسیار مشهور برای سلفی گرفتن و ازدحام جمعیت روی ریل، گاهی مسیر قطارها را به اجبار تغییر می‌دهند.

با افزایش نگرانی‌ها در مورد امنیت و خطر بالایی که زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کند، مقامات دولتی دستور داده‌اند تا تمام کافه‌های غیرقانونی این خیابان بسته شوند. البته آن‌ها همچنین باید به فکر تمهیدات جدیدی در مورد پل لانگ بین باشند که کماکان، محلی خطرناک محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه