گران ترین هتل های تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
گران ترین هتل های تهران

شاید برای بسیاری از افراد هزینه اقامت در یک هتل اهمیت زیادی داشته باشد اما گاهی برای برخی تنها لوکس بودن یک هتل یا به اصطلاح یک انتخاب لاکچری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل هایی لوکس که از معماری گرفته تا ارائه خدمات خاص بودن و لاکچری بودن را مد نظر داشته‌اند، اما جایگاه هتل های تهران برای رزرو هتل در تهران در هنگاه سفرهای کاری یا خانوادگی در میان گران ترین هتل های ایران کجاست؟

 در میان هتل های سراسر کشور لوکس‌ترین هتل های ایران را می‌توانید در تهران بیابید.

گاهی در میان هتل های تهران برخی هتل‌ها آن‌قدر پرآوازه و شناخته شده‌اند که به مقصدی برای افراد سرشناس، سفرا، نمایندگان دول خارجی و آن‌هایی که به‌دنبال یک تجربه منحصر بفردند تبدیل شده است.

از اتاق‌ها و سوئیت های فوق مجلل گرفته تا رستوران ها و کافه های منحصربه‌فرد و چشم اندازهای باشکوه، هر یک از این هتل‌ها توانسته اند خود را در میان گران ترین هتل های تهران قرار دهند.

 اگر شما هم مشتاقید تا لوکس‌ترین هتل های تهران را به‌صورت آنلاین ببینید، برای رزرو هتل های تهران یا رزرو هتل در همه ی شهر های ایران (هتل مشهد، هتل تهران، هتل کیش و...) حتما سری به ایران هتل آنلاین بزنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

 هتلی گران‌قیمت که در شمال شهر تهران و در منطقه سعادت‌آباد قرار گرفته و از معماری شکوهمندی برخوردار است. در میان هتل های تهران، بدون شک هتل اسپیناس پالاس تهران یک انتخاب لاکچری است. قدم در اسپیناس پالاس فوق لوکس بیست طبقه که بگذارید در ابتدا لابی شکوهمند هتل نظر شما را جلب خواهد کرد. در طراحی داخلی هتل نیز از عناصر مدرن و سنتی توامان بهره برده شده است.

گران ترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران که در میان هتل های تهران به یک کاخ اشرافی شباهت دارد علاوه بر یک لابی منحصربه‌فرد و بسیار باشکوه دارای واحدهای اقامتی لوکسی همچون سوئیت پرزیدنت پالاس با کفپوشی از فرش ابریشم دستبافت و چشم‌انداز شهر و ارتفاعات البرز، مرکز سلامتی با ارائه انواع خدمات ماساژ و اسپا، ده تالار وسیع برای میزبانی انواع رویدادها، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، کافه‌ها و رستوران های متنوع است.

رستوران لاتون با دکوراسیونی فوق مجلل و منوی سنتی و بین‌المللی در کنار رستوران سنتی و اصیل دیبا و کافه محبوب سان ست و اسکای لانژ این هتل گزینه‌های متعددی برای صرف غذا در اختیار شما قرار می‌دهند.

 تمام این ویژگی ها در کنار هم هتل اسپیناس پالاس را به یکی از گران ترین هتل های تهران تبدیل کرده است.

هتل استقلال تهران

رتبه دوم لوکس‌ترین هتل های تهران را براحتی و بدون اغراق می‌توان به هتل محبوب و شناخته شده هتل استقلال تهران داد.

 هتلی پنج ستاره متشکل از دو برج غربی و شرقی که برج غربی در سال 1341 و برج شرقی در سال 1351 افتتاح شده است.

 این هتل لوکس و گران‌قیمت که قبل از انقلاب با عنوان هتل رویال هیلتون مشغول به کار بوده است در پانزده طبقه میزبان مهمانان خویش است.

اگر در کنار لوکس بودن دسترسی راحت را نیز مد نظر قرار داده اید در میان هتل های تهران هتل لوکس استقلال تهران به سبب نزدیک به خیابان ولیعصر و نمایشگاه بین‌المللی تهران از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

این هتل لاکچری با 504 واحد اقامتی لوکس در کنار رستوران های فصلی و دائمی، باشگاه تناسب اندام مجهز و بروز، مرکز اسپا و ماساژ، آکادمی تنیس و... بدون شک یکی از مجلل ترین هتل های تهران است.

گران ترین هتل های تهران

رستوران فصلی گیله وا در کنار رستوران رز، رستوران مطبخ و رستوران یاس گزینه‌های این هتل برای پذیرایی از شما است.

 این هتل دارای چندین تالارپذیرایی از جمله تالار نور به‌عنوان بزرگ‌ترین تالار بدون ستون کشور است که میزبانی شایسته ای از مهمانان خود به عمل می آورد. تمام این ویژگی ها این هتل را به یکی از گران ترین هتل های تهران تبدیل کرده است.

اگر به‌دنبال تجربه لوکس تری هستید می‌توانید در کنار اقامت در این رستوران از امکانات دیگری همچون اجاره خودروهای لوکس، بازارچه خرید سوغات و چندین امکان دیگر نهایت لذت را ببرید.

هتل اسپیناس تهران

خانواده هتل های اسپیناس در بین هتل های تهران از جایگاه بسیار خوبی برخورداربوده و همواره به‌عنوان لوکس‌ترین و مجلل ترین هتل های تهران شناخته می‌شوند.

 هتل اسپیناس تهران، که با نام هتل اسپیناس خلیج فارس شناخته می‌شود، نیز یکی از لاکچری ترین هتل های پنج ستاره تهران است. هتلی شانزده طبقه با واحدهای اقامتی لوکس و مجلل که تجربه لاکچری و اصیلی را رقم میزند.

معماری داخلی این هتل به غایت شکوهمند و باظرافت است، این شکوه و ظرافت را می‌توانید در لابی زیبا و بی بدیل هتل تا اتاق‌ها و سوئیت های لوکس و رستوران های محبوب آن ببینید. این امتیازات سبب شده تا این هتل نیز در میان گران ترین هتل های تهران قرار بگیرد.

سوئیت اسپیناس مجلل ترین و بلندترین واحد اقامتی این هتل در میان بیش از دویست واحد اقامتی است که اوج زیبایی در طراحی را به تصویر می کشد.

در کنار این واحدهای اقامتی فوق مجلل، رستوران های متنوع و زیبای این هتل نظیر رستوران بلوار 126، مانداک و کافه آتریوم دیدنی هتل اسپیناس، اوج لاکچری بودن این هتل در میان هتل های تهران را به نمایش می‌گذارند.

استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و ارائه انواع خدمات ماساژ در کنار تالارهای مجلل و شیک، این هتل را به یک گزینه لاکچری در بین هتل های تهران تبدیل کرده است که تجربه‌ای زیبا را برای شما به ارمغان خواهدآورد.

هتل آزادی تهران

آخرین گزینه در میان گران ترین هتل های تهران، هتل آزادی تهران است. هتلی متعلق به گروه هتل های پارسیان که در 26طبقه بناشده و تا قبل از انقلاب با نام هتل هایت فعالیت می کرده است. این هتل پنج ستاره لوکس نیز در منطقه سعادت‌آباد واقع در شمال شهر تهران قرار دارد.

سوئیت فوق مجلل پرزیدنتال در کنار رستوران ژاپنی کنزو، رستوران ایرانی پارسه، بوفه ناهار و شام و کافه ایتالیایی این هتل و کلوپ ورزشی شامل اسپا، باشگاه بدن‌سازی، سونا، جکوزی و تالارهای شکوهمند و فوق لوکس شما را نیز ترغیب خواهد کرد تا این هتل را در میان لوکس‌ترین هتل های تهران قرار دهید.

مطالب مرتبط:

منبع iranhotelonline

دیدگاه