الست گروپ، مهاجرت بی دغدغه به آلمان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
الست گروپ، مهاجرت بی دغدغه به آلمان

اگر خیلی وقت است که به‌دنبال مهاجرت هستید و نمی دانید به کدام کشور بروید، چگونه اقدام کنید یا اینکه در کشور مقصد چگونه کار پیدا کنید و از پس مخارج زندگی بر بیایید، الست گروپ به شما کمک می‌کند و در این مقاله به شما می گوییم که چه کاری را باید انجام دهید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این چند وقت، آلمان به یکی از مقاصد اصلی مهاجران تبدیل شده و این موضوع در ایران نیز مستثنی نیست و اکثر ایرانی ها نیز به فکر مهاجرت به آلمان هستند. اما چگونه می‌توان به کمک الست گروپ به آلمان مهاجرت کرد؟

مهندسی در آلمان به کمک گروه مشاوران مهاجرتی الست

چنانچه مهندس خوبی هستید، می‌توان گفت مهندسی در آلمان یکی از بهترین پیشنهادها برای مهاجرت به این کشور است. اما چگونه؟

احتمالا اگر تاکنون به فکر مهاجرت بوده اید، نام Green Card آمریکا به گوشتان خورده است. اما این چه ربطی به آلمان و اروپا دارد؟

باید بگوییم همانند کارت سبز آمریکا، در اروپا نیز کارت آبی وجود دارد. شما می‌توانید با اخذ کارت آبی اروپا، در کل اتحادیه اروپا کار کنید.

اما چرا آلمان؟ چراکه الست گروپ در ایران تنها نماینده کمپانی GFIB آلمان است و می‌تواند برای شما در آلمان کار پیدا کند و به کمک ویزای جاب آفر به آلمان مهاجرت کنید. این خدمت، ویژه تمام رشته های مهندسی است و شرایط آن به شرح زیر است:

  • حداقل 3400 یورو در ماه درآمد خواهید داشت.
  • حداکثر این مقدار 8000 یورو در ماه است. ( البته باید بگوییم که ممکن است هر لحظه قوانین تغییر کند و این اعداد دستخوش تغییر شوند.)
  • نکته ای که این موضوع را بسیار جذاب می‌کند، این است که پس از 21 ماه کار مداوم در شرکت، می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و تازه اگر متاهل هستید و فرزند زیر 18 سال نیز دارید، می‌توانید خانواده را به‌همراه خود ببرید.

اما ویزای جاب آفر چه تفاوتی با ویزای جاب سیکر آلمان دارد؟ چرا باید به‌دنبال ویزای جاب آفر باشیم؟

ویزای جاب سیکر آلمان به ویزای 6 ماهه ای گفته  می‌شود که سفارت آلمان ارائه می‌دهد و فرد تحصیل کرده می‌تواند تمکن مالی خود را به آلمان ارائه دهد، به آلمان رفته و در طی شش ماه برای خود کار پیدا کند.

در این مدت از زمان هزینه‌های خورد و خوراک، اقامت و... بر عهده خود فرد است و اگر موفق به پیدا کردن کار نشود؛ مجبور است به کشور خود بازگردد.

اما جاب آفر ویزایی است که کار شخص در آلمان پیدا شده است و بلافاصله پس از ورود به آلمان مشغول به کار می‌شود. همچنین این نوع از ویزا به ارائه تمکن مالی نیازی ندارد.

بنابراین می‌توان گقت که در نگاه کلی در ویزای جاب آفر، فرد نگران کار و بازگشت به کشور خود نیست و همه چیز کاملا بی‌دغدغه و راحت است؛ اما در ویزای جاب سیکر باید مدام در حال جست و جو کار و استرس ناشی از عدم پیدا کردن کار باشید.

شما می‌توانید با کمک الست گروپ، ویزای جاب آفر آلمان را دریافت کنید و با خیالی آسوده به آلمان مهاجرت کنید.

سایر روش‌های مهاجرت به آلمان

از سایر روش‌های مهاجرت به آلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ یا همان دوره های فنی حرفه ای (پرستاری، آرایشگری، کار در ارتفاع، کابینت سازی و...)
  • ثبت شرکت در آلمان (این نوع از ویزا به مدرک زبان نیاز ندارد.)
  • سرمایه‌گذاری در آلمان (این نوع از ویزا نیز به مدرک زبان نیازی ندارد)
  • تحصیل در آلمان

چنانچه به هریک از روش‌های بالا نیز علاقمندید، می‌توانید به سایت الست گروپ مراجعه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

همچنین چنانچه این دغدغه را دارید که ممکن است هنگامیکه در آلمان هستید نتوانید پولی را به ایران برای خانواده‌تان بفرستید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چراکه می‌توانید به کمک ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و ریپل این کار را به‌راحتی انجام دهید و به تحریم های بانکی نیز هیچ توجهی نکنید.

در پایان چنانچه قصد مهاجرت دارید، همین الان می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و با کارشناسان الست گروپ در ارتباط باشید، تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرت را ویژه خود و خانواده‌تان را به‌راحتی و به‌درستی انتخاب کنید.

۰۲۱۸۸۸۴۲۰۸۵

۰۲۱۸۸۸۴۴۳۲۹

۰۹۰۱۹۲۹۴۷۵۶

۰۹۹۱۲۷۸۶۲۴۸

مطالب مرتبط:

دیدگاه