بهترین مقصد برای تعطیلات عید سال 99

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
بهترین مقصد برای تعطیلات عید سال 99

نزدیک عید شده‌ایم و همه به فکر آنند که تعطیلات پیش‌رو سفری به جاهای مختلف ایران داشته باشند. با سامتیک بلیط قطارت را تهیه کن.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پیش فروش بلیط آنلاین قطار در ایام نوروز برای ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه از دوشنبه ۹۸/۱۱/۱۴ شروع شده است، همچنین از ساعت ۱۷ به بعد روز دوشنبه ۱۴ بهمن رزرو بلیط قطار تهران مشهد امکان‌پذیر است.

عید بهترین زمان برای استراحت و سفر کردن است. اما دو مسئله مهم برای گذراندن تعطیلات وجود دارد: انتخاب مقصدی مناسب و دیگری وسیله نقلیه مطمئن برای تردد است که تصمیم‌گیری را سخت می‌کند.

یکی از مکان‌های پرطرفدار برای تعطیلات چندروزه در عید نوروز، مشهد است، یک انتخاب خوب برای سیاحت و زیارت. مشهد در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) جاهای دیدنی جذابی دارد از جمله: آرامگاه فردوسی که یادآور ادبیات و فرهنگ غنی کشور است و توریست‌های زیادی را هر سال برای بازدید جذب می‌کند. 

در فصل بهار هم مشهد بهترین آب‌وهوا را برای گذراندن اوقات فراغت دارد. از طرفی به خاطر مسافت طولانی، انتخاب وسیله نقلیه مناسب یک موضوع مهم برای سفر به مشهد است. در بین تمام گزینه‌های موجود، قطار بهترین انتخاب برای شما است. به‌خاطر جاذبه‌هایی که بیان کردیم، مشهد یکی از شهرهای پرتردد در عید به شمار می‌رود پس اگر تا الان برنامه‌ریزی برای تعطیلات خود نکرده‌‌اید همین حالا دست به کار شده و برای سفر به مشهد آماده شوید همین امروز بلیط قطار تهران مشهد را به بهترین قیمت رزرو کنید تا با خیال راحت در این یک ماه و نیم باقی‌مانده سال با فکر آزاد و بدون دغدغه به کارهایتان برسید و برای یک سفر زیارتی و سیاحتی برنامه‌ ریزی کنید.

زمان پیش فروش بلیط قطار تهران مشهد

سامتیک با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه خدمات مسافرتی و امکان خرید اینترنتی بلیط قطار، رضایت مشتریان را در این مدت به‌همراه داشته. همچنین برای بلیط‌های قطار تمامی شرکت‌های مسافربری رجا، فدک و سفیر را تحت پوشش دارد تا بتواند بهترین تجربه ممکن را برای مسافران رقم بزند. این مجموعه با پشتیبانی ۲۴ ساعته این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت در هر زمان از شبانه‌روز بلیط خود را تهیه کنید.

با سامتیک بلیط قطار خود را برای هر مقصدی به‌راحتی جست‌و‌جو کنید، در مرحله بعد با بررسی نتایج، بهترین گزینه موجود را انتخاب و با تکمیل اطلاعات بلیط خود را رزرو و خریداری کنید. با خرید از سامانه آنلاین این امکان را دارید تا در هر زمان، استرداد  بلیط خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. ما در تلاش هستیم تا بهترین تجربه خرید بلیط اینترنتی قطار را برای شما فراهم کنیم تا سفری در امنیت و آرامش داشته باشید.

مطالب مرتبط:

منبع سامتیک

دیدگاه