کاهش محدودیت‌‌های سفر در ۱۵۲ کشور جهان

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کاهش محدودیت‌‌های سفر در ۱۵۲ کشور جهان

سازمان جهانی گردشگری از کاهش محدودیت‌های سفر و باز شدن مرز‌ها به روی گردشگران بین‌المللی در بیشتر مقاصد گردشگری جهان خبر داد.

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در آخرین گزارش خود اعلام کرد که بیش از ۷۰ درصد از مقاصد گردشگری جهان محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده‌اند. این گزارش حاکی از آن است که از هر چهار مقصد، فقط یک مقصد همچنان به‌طور کامل به‌روی گردشگران بسته است.

آخرین نتایج بررسی‌های سازمان جهانی گردشگری نشان می‌دهد که ۱۵۲ کشور تا ماه نوامبر محدودیت‌های خود را کاهش داده‌اند. این آمار در ماه سپتامبر ۱۱۵ کشور بوده است. در این گزارش آمده است که کاهش محدودیت‌ها در کشورهای اروپایی بیشتر بوده است و قاره آمریکا، آفریقا و سپس خاورمیانه در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است که بیشتر کشورهای آسیا و اقیانوسیه همچنان بر بسته بودن مرزهای خود تاکید دارند و تعداد کشورهایی که در این قاره‌ها همچنان مرزهای خود را بسته باقی نگاه داشته‌اند، به‌مراتب بیشتر است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه