مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری گرین کارت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری گرین کارت

اگر به‌دنبال اطلاعاتی درباره چگونگی ثبت‌نام لاتاری هستید و رویای مهاجرت به آمریکا در سر می‌پرورانید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری گرین کارت

مهاجرت به آمریکا و دریافت مجوز اقامت دائم در این کشور از طریق کار، تحصیل، ازدواج یا سرمایه‌­گذاری حاصل می­‌شود؛ اما علاوه بر همه­ این موارد، ساده‌ترین راه مهاجرت، ثبت‌نام لاتاری و دریافت کارت سبز است. با برنده شدن در لاتاری، زندگی و کار در پیشرفته‌ترین کشور دنیا را تجربه خواهید کرد. اگر به‌دنبال اطلاعاتی درباره چگونگی ثبت‌نام لاتاری هستید و رویای مهاجرت به آمریکا در سر می‌پرورانید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

لاتاری گرین کارت آمریکا

آمریکا؛ سرزمین فرصت‌ها

آمریکا به‌دلیل رشد اقتصادی بالا و مناسبات سیاسی و دیپلماتیک اثرگذار، یکی از ابرقدرت‌های دنیای امروز است. از همین رو، بسیاری از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری کلان دارند، به‌دنبال تخصص‌­های تحصیلی هستند یا رفاه در زندگی شخصی را هدف قرار داده­‌اند، راغبند تا آمریکا را که به‌دلیل بهره­‌مندی از شرایط ایدئال زندگی، تحصیل و کار، سرزمین فرصت­‌ها نامیده‌اند، برای مهاجرت انتخاب کنند، در ادامه دلایلی که باعث شده، آمریکا این لقب هیجان ­انگیز را از آن خود کند، بررسی می­‌کنیم:

امکان تحصیل در برترین دانشگاه‌­های دنیا

دانشگاه‌­های آمریکا در رنکینگ برترین دانشگاه‌­های دنیا قرار دارند، اعتبار مدارک تحصیلی این کشور در سراسر جهان بسیار بالاست و نیز از سیستم آموزش عالی و پیشرفته‌­ای برخوردار است.

امکان شکوفایی خلاقیت فردی و حمایت از ایده­ های نو

یکی از عوامل مهمی که نخبگان بسیاری از کشورها تمایل به مهاجرت به آمریکا دارند، شرایط مناسب و مساعدی است که برای کار، سرمایه‌­گذاری در ایده­‌ها و حمایت از طرح‌­­های خلاقانه در این کشور فراهم است. در چنین شرایطی افراد می­‌دانند که با سخت‌کوشی قطعا به نتیجه خواهند رسید و استعداد فردی­‌شان دیده می­‌شود.

رفاه نسبی

اقتصاد مولد و پویای آمریکا، شرایط کاری خوب، مکفی بودن دستمزدها و پایین بودن قیمت عرضه محصولات، یک زندگی آرام و روتین را برای شهروندان این کشور به ارمغان می­ آورد. ارمغانی که برای اتباع کشورهایی که مدام در تورم و مشکلات اقتصادی زیسته‌­اند، یک آینده ایدئال و خوشایند است.

قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

لاتاری پروسه‌­ای است که با برنده شدن در آن کارت سبز اقامت دائم در آمریکا به افراد اعطا می­‌شود. در واقع با ثبت‌نام لاتاری و برنده شدن در آن، شما هم می‌­توانید به جمعیت یک و نیم میلیون نفری ایرانیان مقیم آمریکا اضافه شوید! در واقع دولت ایالات متحده هر ساله از طریق قرعه‌کشی به کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا دارند این فرصت را می‌­دهد که زندگی در کشور رویاهایشان را تجربه کنند. هر سال لیستی از اتباع کشورهایی که مجاز به شرکت در لاتاری برای مهاجرت به آمریکا هستند به اداره مهاجرت این کشور اعلام می‌شود. به‌رغم روابط تیره و تار دیپلماتیک میان ایران و ایالات متحده، کشور ما نیز جزو کشورهای مجاز است. از طریق لاتاری ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر دنیا سالانه کارت سبز اقامت دائم در سرزمین اکتشاف شده توسط کریستف کلمب را دریافت می‌کنند. اینکه چه کشورهایی می‌­توانند در ثبت‌نام لاتاری شرکت کنند را اداره مهاجرت آمریکا با توجه به تعداد اتباع آن کشور در ایالات متحده تعیین می‌کند. مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری همیشه طرفداران بی­‌شماری دارد؛ اما آیا تاکنون فکر کرده‌­اید مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت اقامت دائم در این کشور چه مزایایی دارد که برایش سر و دست می­‌شکنند. برای دانستن علت این موضوع، ادامه مطلب را از دست ندهید.

لاتاری گرین کارت آمریکا

مزایای داشتن گرین کارت آمریکا چیست؟

با داشتن گرین کارت، تحت حمایت دولت و قانون آمریکا قرار می­گیرید

در حالت عادی شما یک خارجی محسوب می‌­شوید؛ اما با داشتن گرین کارت شما یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شوید و تحت حمایت قانون آمریکا و دولت این کشور خواهید بود.

بعد از ۵ سال از دریافت گرین کارت، می‌­توانید برای دریافت سیتیزن شیپ اقدام کنید

با دریافت کارت سبز و مهاجرت به آمریکا، بعد از ۵ سال قادرید برای دریافت سیتیزن شیپ اقدام کنید. با دریافت سیتیزن شیپ شما شهروند آمریکا خواهید بود؛ یعنی قادر خواهید بود هر زمان که مایل باشید از این کشور خارج و بدون دریافت مجوزهای لازم مجددا به این کشور برگردید، در انتخابات فدرال و محلی شرکت کنید، برای مهاجرت بستگانتان اقدام کنید و از کمک­‌های مالی دولتی، بورس تحصیلی و سایر مزایایی که مختص شهروندان آمریکاست، بهره‌مند شوید.

  • می­توانید شغل خصوصی یا دولتی داشته باشید.
  • حق تحصیل و دریافت بورسیه های تحصیلی دارید.
  • می­توانید شماره ملی دریافت کنید.
  • می­توانید برای مهاجرت به آمریکای همسر و فرزندانتان اقدام کنید.
  • می‌توانید بیمه و خدمات درمانی دریافت کنید و...

ثبت‌نام لاتاری چگونه است؟

حال که از مزایای زندگی در آمریکا و ویژگی­ های گرین کارت این کشور مطالبی را دانستید، شاید شما هم به خیل عظیم علاقه‌مندان به مهاجرت به آمریکا پیوسته باشید! اگر این­گونه است، بهتر است بدانید که بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به کشور آرزوهایتان، برنده شدن در لاتاری است. برای ثبت‌نام لاتاری می­‌توانید به یکی از مجموعه ‌های معتبر مراجعه کنید. هر فرد دارای پاسپورت می‌­تواند برای ثبت‌نام اقدام کند. برنده­ شدن در لاتاری نیازمند مدرک زبان نیست، شرایط سنی ندارد، مدرک تحصیلی خاصی را نمی‌­طلبد و مصاحبه در سفارت نیز به زبان فارسی خواهد بود. برای اینکه ثبت‌نام شما به‌درستی صورت گیرد باید مراحل ثبت مشخصات فردی و اطلاعات تماس را به‌درستی در سامانه آنلاین وارد کنید و توجه داشته باشید که تصویرتان از استانداردهای لازم ثبت‌نام لاتاری برخوردار باشد. همان طور که اشاره شد منطقی و معقول به نظر می­رسد که برای اینکه فرایند ثبت‌نام شما برای مهاجرت به آمریکا به‌عنوان کشور رویاهایتان درست و اصولی انجام شود به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید و کار را به متخصصان این امر بسپارید.

لاتاری گرین کارت آمریکا

با کارت سبز، آینده ای جدید برای خانواده و فرزندان خود رقم بزنید

 پیشنهاد ما به شما مراجعه به "کارت سبز" ( www.cartesabz.net ) به‌عنوان سامانه خدمات آنلاین است که به کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا یا دیگر کشورها را دارند کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن کار خود را پیش ببرند، بدون مراجعه به مجموعه­ ها و کافی‌نت­‌های نامعتبری که هدفی جز سودجویی ندارند. مراجعه به مجموعه کارت سبز را می‌­توان به جرئت آسان­‌ترین و مطمئن‌­ترین مسیر برای مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت و اقامت دائمی در این کشور برشمرد، سامانه آنلاین کارت سبز از ثبت‌نام لاتاری تا اعلام نتایج و پیگیری امور برندگان با شما همراه است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه