چرا تور کانادا با Best Canada Tours؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
چرا تور کانادا با Best Canada Tours؟

اگر قرار است برای اولین بار به کانادا سفر کنید، دو چیز وجود دارند که می‌توانند لذت یک سفر راحت و بدون دغدغه را برای شما فراهم آورند. 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از آن‌ها مجموعه‌ای است که به شما کمک کند ویزای کانادا خود را بگیرید و دیگری شرکت در یک تور کانادا است. باید دقت داشته باشید که گرفتن ویزای این کشور کار آن‌چنان ساده‌ای نیست، به‌خصوص اگر با خیلی از نکته‌های مهمی که می‌توانند شما را در اخذ مطمئن ویزا کمک کنند، آشنایی نداشته باشید. اگر گرفتن ویزای کانادا به‌سادگی سوار شدن هواپیما و مهر شدن پاسپورت در هنگام ورود به این کشور بود خوب می‌شد، اما واقعیت این است که شما باید مدارک مختلفی را جمع‌آوری کرده و به دولت این کشور نشان دهید هدف‌تان از سفر به کانادا (هرآنچه که در پرونده‌تان توضیح داده‌اید) واقعی است و شما قصد اقامت طولانی مدت و غیرقانونی در این کشور را ندارید.

اینجا است که کمک گرفتن از یک مجموعه خبره و با تجربه در زمینه اخذ ویزای کانادا می‌تواند راه‌گشای مسیر سفرتان به این سرزمین دوست‌داشتنی و پهناور باشد. مجموعه‌ای که با توجه به قصدتان از سفر (سفر کاری و تجاری، به قصد تحصیل یا انجام یک سفر تفریحی و سیاحتی)، شما را در جمع‌آوری و ارائه مدارک درست و کامل راهنمایی کند و در تمام مسیر با شما همراه باشد تا شما بتوانید با خیال راحت از وجود درصد موفقیت بیشتر برای گرفتن ویزایتان، برای این کار اقدام کنید. ما در مجموعه Best Canada Tours همین کار را برای شما انجام خواهیم داد.

مدارکی که شما برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا ارائه می‌دهید، با مدارکی که یک توریست برای یک سفر تفریحی باید ارائه دهد قطعا متفاوت خواهند بود. ما شرایط شما را بررسی می‌کنیم، پیشنهادهای خود را در مورد بهتر شدن شرایط پرونده‌تان به شما ارائه می‌دهیم و تا انتهای مسیر یعنی گرفتن ویزای این کشور (و حتی فراتر از آن) همراهی می‌کنیم.

گرفتن ویزای کانادا مزیت‌های فراوانی برای افراد مختلف دارد. برای علاقه‌مندان به سفرهای تفریحی جالب‌توجه خواهد بود اگر بدانند، ویزای کانادا با اعتبار ۵ ساله صادر می‌شود؛ کافی است شما ویزای خود را دریافت کنید و آن وقت به‌مدت ۵ سال فرصت دارید تا سفرهای متعددی را به مقصد این کشور برای خودتان برنامه‌ریزی کنید.

می‌توانید از نقاط مختلف کانادا دیدن کنید: از آبشارهای خروشان نیاگارا در مرز آمریکا و کانادا تا شهر ونکوور در غرب کشور با آب و هوای همیشه معتدلش؛ می‌توانید به سراغ یکی از پارک‌های ملی معروف در سطح جهانی این کشور مانند بنف یا جاسپر بروید یا یک سفر ماجراجویانه به بخش‌های قطبی در شمال بزنید و سبک زندگی همانند اسکیموها را تجربه کنید. در یک بخش می‌توانید از اسکی در پیست‌های سطح بالای جهانی لذت ببرید، در جای دیگر از آفتاب گرفتن در کنار ساحل و شنا در آب‌های اقیانوس و در جایی دیگر مانند شهر زیبای کبک، از دیدن ساختمان‌های تاریخی و قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و تماشایی.

در ضمن فراموش نکنید وقتی ویزای کانادا ۵ ساله را داشته باشید، می‌توانید سفرهای خود را برای فصل‌های مختلف سال برنامه‌ریزی کنید. وقتی با دومین کشور پهناور دنیا سر و کار دارید، دیدن تمام جاذبه‌هایش با یک یا دو سفر امکان‌پذیر نخواهد بود. سفر از بخش شرقی به بخش غربی کشور با هواپیما می‌تواند حتی تا ۷ یا ۸ ساعت هم‌زمان ببرد. داشتن ویزایی که به شما امکان می‌دهد بعد از هر ورود تا ۶ ماه اقامت داشته باشید، فرصتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که تقریبا برای سفر به بسیاری دیگر از کشورها وجود ندارد.

رپورتاژ

وقتی ویزای کانادا خود را گرفتید، می‌توانید با خیال راحت برای انجام سفرتان برنامه‌ریزی کنید. به‌عنوان یک گردشگر به احتمال زیاد اول از همه مشتاق خواهید بود جاذبه‌های معروف و پر شمار این کشور را ببینید. آبشارهای نیاگارا، برج سی ان تورنتو، شهر قدیمی کبک، پارک‌های ملی کوه‌های راکی مانند جاسپر و بنف، تپه پارلمان در اتاوا، فستیوال جهانی کلگری استمپید، بخش قدیمی و تاریخی مونترال، آکواریوم ونکوور، کلیسای نوتردام مونترال و پارک استنلی ونکوور تنها تعداد کمی از جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید در این سفر ببینید.

برنامه‌ریزی‌های زیادی را باید برای دیدن تمام این جاذبه‌ها انجام دهید و نیاز است تا با نحوه جابه‌جایی در این کشور آشنا باشید. این بخش دیگری از مسیر سفر به کانادا است که ما آماده‌ایم شما را در آن همراهی کنیم. ما در مجموعه Best Canada Tours تورهای مختلفی را ترتیب داده‌ایم تا گردشگران با هر سلیقه‌ای بتوانند از جاذبه‌های مورد نظرشان دیدن کنند. در ضمن، لذت سفر گروهی و همراهی با دیگر گردشگرانی که مانند شما مشتاق دیدن این سرزمین دوست‌داشتنی هستند، یک خاطره شیرین از تور کانادا را برای شما به یادگار می‌گذارد.

یکی از جالب‌توجه‌ترین تورهای ما در Best Canada Tours تورهای دور کانادا است؛ در این تور شما از چندین شهر بزرگ و کوچک و البته معروف این کشور مانند مونترال، نیاگارا فالز، تورنتو، ونکوور، اتاوا و بنف دیدن خواهید کرد. ترتیب همه چیز در این تورها داده شده است و شما با خیال راحت تنها می‌توانید از سفرتان لذت ببرید و نگران چیزهایی مانند رزرو هتل‌ها، نحوه جابه‌جایی در داخل شهرها، رفتن از یک شهر به شهر دیگر یا رفتن از فرودگاه به شهر و بالعکس نباشید.

یکی دیگر از خدمات مجموعه ما در زمینه دریافت ویزای کانادا و تور کانادا، سفرهای تجاری و بازرگانی است. هر سال در این کشور تعداد بی‌شماری نمایشگاه، کنگره و همایش با شهرتی جهانی و بازدیدکنندگانی از سراسر دنیا برگزار می‌شوند. اگر شما هم علاقه دارید در نمایشگاه یا کنگره مورد نظرتان شرکت کنید، می‌توانید از کمک ما مطمئن باشید. ارائه خدمات دریافت ویزا، رزرو هتل‌ها و انجام دیگر موارد مورد نیاز برای داشتن یک سفر راحت و بدون دغدغه توسط ما، به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی تنها روی کار خود تمرکز کنید و بتوانید بیشترین بهره را از شرکت در چنین نمایشگاه‌ها یا رویدادهای سطح بالای جهانی ببرید.

ما در مجموعه Best Canada Tours آماده‌ایم تا به تمام سوال‌های شما در زمینه سفر به کانادا، ویزای کانادا و همچنین تور کانادا (تفریحی، کاری یا تحصلی) پاسخ دهیم. شما می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۲۲۵۳۳۴(۰۲۱) با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه