آشنایی با هتل کندوان تبریز

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
آشنایی با هتل کندوان تبریز

هتل لاله کندوان جز سه هتل‌های صخره‌ای دنیا با آب‌وهوای کوهستانی در قلب طبیعت، نخستین هتل بوتیک کشور و سومین هتل صخره‌ای در دنیا است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از شهرهای بزرگ ایران است. این شهر مناطق گردشگری و نقاط دیدنی بسیاری دارد و بی‌تردید هر مسافری را مجذوب زیبایی‌ها و آداب‌ورسوم این شهر می‌کند. یکی از نقاط توریستی و قدیمی استان آذربایجان شرقی، روستای زیبای کندوان است؛ اگر قصد بازدید از دهکده کندوان را دارید، ابتدا باید با هتل‌های کندوان آشنا شوید؛ یکی از بهترین هتل های تبریز هتل صخره‌ای لاله کندوان است. در ادامه با ما همراه باشید تا با روستای تاریخی کندوان و هتل لاله کندوان تبریز آشنا شوید.

آشنایی با دهکده توریستی کندوان

‌دهکده کندوان در جنوب‌غربی شهرستان اسکو در ۵۵ کیلومتری از شهر تبریز قرار دارد. کندوان با قدمتی هفت هزار ساله یکی از سه روستای صخره‌ای دنیا است که علاوه بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد جغرافیایی، طبیعت فوق‌العاده‌ای نیز دارد. همین موضوع سبب شده به یکی از روستاهای توریستی و از جاذبه‌های ارزشمند زمین‌شناسی در دنیا تبدیل شود. همچنین روستای کندوان در سال ۱۳۷۶ در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسید. در دنیا فقط روستای کندوان به این شکل است که مردم هنوز هم در این فضاهای صخره‌ای زندگی می‌کنند؛ همین اتفاق باعث شده روستای کندوان به‌عنوان نمونه زنده معماری صخره‌ای که زندگی در آن جریان دارد، در دنیا معرفی و شناخته شود.

هتل لاله کندوان از بهترین هتل های تبریز

هتل لاله کندوان جز سه هتل‌های صخره‌ای دنیا با آب‌وهوای کوهستانی در قلب طبیعت است. این هتل نخستین هتل بوتیک کشور و سومین هتل صخره‌ای در دنیا به‌حساب می‌آید. هتل بین‌لمللی لاله از سال ۱۳۸۶ آغاز به فعالیت کرده، این هتل ۴۰ کرانه (اتاق سنگی) مجهز دارد؛ همچنین فاز دوم هتل لاله به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مهمانان این هتل در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. این هتل با معماری و بافت سنتی‌اش اقامتی متفاوت و عالی را برای مسافران فراهم کرده است. برای رزرو هتل تبریز از علی بابا و مشاهده قیمت‌ها به سامانه معتبر و باسابقه علی بابا مراجعه کنید.

موقعیت مکانی هتل صخره‌ای لاله کندوان

این هتل با موقعیتی بسیار منحصربه‌فرد که نظیر آن را در ایران پیدا نخواهید کرد، در دل کوه ساخته شده است. با اقامت در این هتل یکی از بهترین تجربه‌های اقامتی را زیر آسمان تبریز تجربه خواهید کرد. در این روستا از نیازهای اولیه برای خوردوخوراک تا سوغاتی معروف این دهکده نظیر عسل، خشکبار، صنایع دستی و آب معدنی (آب چشمه مناسب برای درمان بیمارهای کلیوی است) در کندوان وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان سوغاتی همراه‌تان ببرید.

با فرودگاه تبریز بیشتر آشنا شوید

رپورتاژ

شرایط اقلیمی (آب‌وهوایی) و فصل تخفیف‌های هتل های تبریز

روستای کندوان در ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا قرار دارد. در فصل زمستان و پاییز آب‌وهوای کندوان بسیار سرد است؛ همین مسئله سبب شده تعداد مسافران در ماه‌های سرد سال کاهش چشم‌گیری پیدا کند. با کمتر شدن توریست در این شهر هتل های تبریز و هتل لاله کندوان برای جذب مسافران بیشتر تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند.

بهترین زمان سفر به تبریز از نظر مناسب بودن هزینه‌های اقامتی در هتل در زمستان و پاییز است؛ ولی بهترین زمان از نظر شرایط آب‌وهوایی در تابستان و بهار به‌حساب می‌آید. البته در این بازه زمانی به‌دلیل افزایش تعداد مسافران قیمت اتاق در هتل های تبریز بدون تخفیف ارائه می‌شود. انتخاب زمان سفر به علاقه مسافران بستگی دارد. اگر مایل هستید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید، در زمستان سفر کنید. چنانچه سردی هوا برای شما طاقت فرسا است، می‌توانید در تابستان سفر کنید که به‌واسطه کوهستانی بودن کندوان از هوای خنک و مطبوعی برخوردار است.

امکانات و خدمات هتل لاله کندوان

با توجه به موقعیت فوق‌العاده و خاص هتل لاله کندوان، این هتل در نگاه مسافران محبوبیت بسیاری دارد. یکی از امکانات فوق‌العاده هتل لاله کندوان آب لوله‌کشی شده آن از بهترین آب ‌های معدنی ایران محسوب می‌شود که برای درمان بیماری‌های کلیوی بسیار مفید است. اتاق‌های (کرانه) هتل لاله کندوان مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند که قطعا از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

کرانه‌های هتل لاله در انواع مختلفی نظیر کرانه دو تخته معمولی، کرانه دو تخته مجهز به جکوزی، کرانه چهار تخته مجهز به جکوزی، سوئیت رویال و سوئیت امپریال وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران (سرو غذای محلی تبریز و ایرانی)، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، خشک‌شویی، صندوق امانات، پارکینگ و تاکسی‌سرویس اشاره داشت.

با توجه به بافت صخره‌ای، هتل فاقد آسانسور و بالابر بوده و راه ارتباطی به هتل کاملا پلکانی است؛ بنابراین افرادی که مشکل پیاده‌روی دارند، باید حتما به این مسئله توجه کنند.

رزرو هتل تبریز از علی بابا

علی بابا با ارائه خدمات ویژه در کمترین زمان و به آسان‌ترین روش امکان رزرو هتل تبریز از علی بابا را فراهم کرده است. فقط با مراجعه به سامانه مطمئن علی بابا تصاویر مربوط به هتل، قیمت، امکانات و خدمات هتل های تبریز را بررسی و پس از انتخاب رزرو کنید.

هتل صخره‌ای لاله کندوان یکی از برترین و شگفت‌انگیزترین هتل‌های ایران با معماری خارق‌العاده است. در مدت زمان اقامت در این هتل ساعات فوق‌العاده و منحصربه‌فردی را تجربه خواهید کرد. علی بابا با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات احتمالی مسافران محترم است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه