محدودیت تردد و فعالیت های تفریحی در جزایر قشم و کیش

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
محدودیت تردد و فعالیت های تفریحی در جزایر قشم و کیش

با شروع موج  سوم پاندمی کرونا در کشور، تردد به جزیره قشم و برنامه‌های تفریحی جزیره کیش محدود شده و با نظارت و پیگیری شدید همراه خواهد بود.

ابراهیمی، مدیر نظارت بر اماکن گردشگری و تفریحی جزیره کیش در گفت‌و‌گویی تلویزیونی، ضمن اعلام لغو برنامه‌های تفریحی در کیش به دلیل شیوع کرونا، تصریح کرد:

طبق دستور اداره بهداشت، از امروز به مدت ۱۰ روز برنامه جُنگ‌های شبانه در کیش لغو شده است که برگزاری آن بعد از این ۱۰ روز منوط به اعلام وضعیت کرونایی منطقه است.

ابراهیمی ضمن تاکید بر این موضوع که حفظ سلامتی مردم در کنار رزق و روزی کسانی که از این طریق درآمد کسب می‌کنند، جزو اهداف معاونت گردشگری کیش است، صنعت گردشگری را مهم‌ترین صنعت این منطقه دانست و ابراز داشت:

نظارت‌های شدیدی را برای اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته‌ایم؛ همچنین کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت با حضور تمام دستگاه‌های نظارتی ایجاد کرده‌ایم که به صورت مداوم بر مناطق گردشگری از جمله قایق‌ها، شناور‌ها، کافه‌ها و... در منطقه گردشگری کیش نظارت دارند.

مدیر نظارت بر اماکن گردشگری کیش با اعلام خط ارتباطی ۱۳۷ برای ارتباطات مردمی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات در سراسر جزیره کیش، آن‌ها را با سامانه مذکور در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

همچنین در پی موج سوم شیوع ویروس کرونا، فرماندار جزیره قشم نیز از محدودیت سه‌ روزه تردد در محورهای مواصلاتی این جزیره خبر داد. وی در این رابطه تصریح کرد:

 از روز دوشنبه به مدت سه روز خروج ساکنان و ورود دیگر هموطنان از اسکله‌های بندرعباس، لافت و پهل ممنوع است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه