ژاپن از اوایل پاییز مرزهای خود را به روی مسافران بین المللی باز می‌کند

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
ژاپن از اوایل پاییز مرزهای خود را به روی مسافران بین المللی باز می‌کند

ژاپن از تاریخ ۱۰ مهرماه، مرزهای خود را به روی مسافران بین‌المللی باز کرده است؛ اما گردشگران کماکان نمی‌توانند به ژاپن سفر کنند.

ژاپن در حال لغو محدودیت‌های سفر و بازگشایی مرزهای خود به روی گردشگران بین‌المللی است؛ اما سفر به ژاپن برای هر کسی میسر نیست. ژاپن از تاریخ اول اکتبر (۱۰ مهر)، پذیرای مسافرانی از تمام کشورها است که موفق به دریافت ویزای جدید اقامت طولانی مدت (بیشتر از سه ماه) شده‌اند و این موضوع، شامل حال گردشگران نمی‌شود.

هر فردی که قصد دارد به ژاپن وارد شود، باید گواهی تست منفی کووید ۱۹ خود را به همراه داشته باشد؛ تستی که باید حداقل ۷۲ ساعت قبل از ورود به کشور انجام شده باشد. مسافران همچنین باید پس از ورود به ژاپن، برای ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند.

تنها به ۱۰۰۰ نفر در روز، اجازه ورود به ژاپن داده خواهد شد و این تعداد شامل افراد با ملیت ژاپنی نمی‌شود. پذیرش گردشگران بین‌المللی و بازگشایی مرزها به روی آن‌ها، آخرین مرحله طرح بازگشایی ژاپن است. پیشرفت روند بازگشایی و برداشته شدن محدودیت‌ها به احتمال زیاد به چگونگی تغییر و جهش این بیماری همه‌گیر و همچنین تغییر تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در ژاپن بستگی دارد.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه