مزایای رزرو آنلاین هتل

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
مزایای رزرو آنلاین هتل

سامانه رزرواسیون آنلاین «ایران هتل» یکی از وب‌سایت‌های فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل‌های ایران محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اینترنت طی این سال‌ها تغییرات بسیاری را به وجود آورده و همه کسب و کارها، صنایع، تبلیغات و حتی نظام آموزشی را نیز متحول کرده است. امروزه با توجه به رونق و مزایایی که کسب و کارهای آنلاین داشته و زمینه‌های زیادی را در زیر مجموعه خود قرار داده‌اند، صنعت گردشگری و هتلداری نیز به این سمت گرایش پیدا کرده است. طبق آمارهای موجود، صنعت گردشگری و هتلداری در چندین سال گذشته از رشد بالایی برخوردار بوده است که این دستاورد را می‌توان حاصل بهره‌گیری از اینترنت و فضای مجازی دانست. در حال حاضر بیشتر فعالان صنعت گردشگری در سراسر دنیا امکان رزرو آنلاین هتل، بلیط و بقیه خدمات مسافرتی را برای گردشگران فراهم آورده‌اند.

سامانه رزرواسیون آنلاین «ایران هتل» یکی از وب‌سایت‌های فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل‌های ایران است که توسط دفتر ایرانگردی و جهانگردی «گشت تور»، طراحی شده و به بهره‌برداری رسیده است. دفتر ایرانگردی و جهانگردی گشت تور با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت، یکی از معتبرترین دفاتر گردشگری ایران است که با شعار «صداقت، تخصص و تجربه» در زمینه ی تورهای ورودی و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران خارجی فعالیت می‌کند.

پس با ما همراه باشید تا با چند مزیت اصلی رزرو آنلاین هتل آشنا شده و آگاهی خود را در این زمینه ارتقاء دهید.

صرفه‌جویی در زمان

آگاهی از قیمت هتل‌ها، مشاوره با کارشناس فروش و در نهایت انتخاب و رزرو هتل به‌صورت حضوری، زمان زیادی می‌طلبد. حتی در رزرو آنلاین نیز کاربران به‌دنبال وب‌سایتی هستند که به ساده‌ترین روش و سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند فرایند انتخاب، مشاوره و رزرو آنلاین را انجام دهند. پس رزرو آنلاین هتل و انتخاب وب سایتی معتبر که فقط با چند کلیک بتواند هتل مورد نظرتان را رزرو کند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در کسب و کارهای آنلاین، ساعت کاری معنا ندارد و وب‌سایتی برنده است که بتواند در تمام ساعات شبانه‌روز پشتیبان کاربر باشد. به‌ویژه پشتیبانی در کسب و کارهای آنلاین وابسته به سفر، از اهمیتی دوچندان برخوردار است و هر گردشگری مایل است از استرس‌های سفر به دور بوده و در هر زمان بتواند از امکانات تیم پشتیبانی استفاده کند.

امکان مقایسه

در سایت‌های رزرو آنلاین هتل این امکان فراهم است تا اتاق‌ها، لابی، رستوران، استخر و بقیه امکانات  هتل مورد نظرتان را دیده و آن را با دیگر هتل‌ها مقایسه کنید. همچنین در دیگر سایت‌ها چرخی زده و با مقایسه قیمت‌ها با هم، در نهایت بهترین انتخاب را با مناسب‌ترین هزینه داشته باشید.

رپورتاژ

آگاهی از آخرین تخفیف‌ها

در سایت‌های رزرو آنلاین هتل می‌توان از تخفیف هتل‌ها آگاه شده و حتی زمان مسافرت خود را با آن هماهنگ کرد! بدین ترتیب می‌توانید از اقامت در هتلی فراتر از بودجه مدنظرتان لذت برده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. همچنین سایت‌های رزرو آنلاین برای مشتریان خود پیشنهادها وسوسه انگیزی مانند ترانسفر رایگان، هدایای اعتباری و... در نظر می‌گیرند که می‌تواند برای مسافر بسیار جذاب باشد.

با ثبت نام در سامانه رزرواسیون «ایران هتل» می‌توانید ضمن مشاوره آنلاین و آگاهی از آخرین تخفیف هتل های کیش، مشهد، شیراز، اصفهان و....، از تخفیف یکصد هزار تومانی  برای اولین رزرو برخوردار شده و همچنین از شرایط ویژه این سامانه برای تورهای گروهی مطلع شد.

اختلاف قیمت رزرو آنلاین هتل در مقایسه با مراجعه حضوری

تصور بسیاری از مسافران این است که اگر با مراجعه حضوری اتاق بگیرند می‌توانند هزینه را کاهش دهند، چون هزینه کمیسیون وب‌سایت رزرو آنلاین را پرداخت نکرده و حتی می‌توانند چانه بزنند! اما این تصور اشتباه است، چون امکان چانه‌زنی برای مسافران وجود ندارد و وب‌سایت‌های رزرو آنلاین، هتل را با قیمتی برابر یا حتی پایین‌تر از آژانس یا نرخ بورد هتل عرضه می‌کنند! و اگر به سایت اصلی هتل مراجعه کرده یا به‌شکل تلفنی یا حضوری با آن‌ها تماس بگیرید، خواهید دید مبلغ پرداختی به هتل برابر با مبلغی است که در سایت فروش آنلاین قرار دارد.

آشنایی با موقعیت هتل

موقعیت مکانی هتل و فاصله آن تا جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در انتخاب هتل مدنظر قرار گیرد. در وب‌سایت‌های معتبر رزرو آنلاین هتل می‌توانید با موقعیت مکانی هتل آشنا و از مسافت آن نسبت به مراکز گردشگری مطلع شوید. به این ترتیب در زمان و هزینه حمل و نقل صرفه‌جویی کرده و از سفر خود نهایت لذت را خواهید برد.

رپورتاژ

مطالب مرتبط:

دیدگاه