ارزان‌ترین روش‌های کاشت مو در ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
ارزان‌ترین روش‌های کاشت مو در ایران

کاشت مو عملی بسیار دقیق و حساس است و و هرساله هزاران نفر در کشورمان اقدام به کاشت مو می‌کنند و زیبایی را به چهره خود باز می‌گردانند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

موضوع مالی و هزینه‌های انجام کاشت مو برای متقاضیان یکی از موضوعاتی است که ذهن برخی از افراد را به خود درگیر کرده است و از آن دست سوال‌هایی است که متقاضیان پس از مراجعه به کلینیک‌های معتبر مطرح می‌کنند. در حوزه کاشت مو به‌دلیل بهره گرفتن از متدهای گوناگون در کاشت مو، هر روشی هزینه مربوط به خود را دارا است.

تعیین هزینه کاشت مو

در کشور ما تعیین هزینه کاشت مو به عوامل گوناگونی وابسته است و قانون واحد و مشخصی در مورد انجام کاشت مو وجود ندارد. قیمت کاشت مو در هر فردی توسط کلینیک کاشت مو محاسبه می‌شود که به فاکتورهای مختلفی بستگی خواهد داشت و مبنای درست و دقیق و واحدی به‌عنوان قانون هزینه کاشت مو در کشور ما وجود ندارد.

ارزانترین روش کاشت مو

در کاشت موی طبیعی هزینه کلی کاشت به روش کاشت، تعداد فولیکول‌های موهای کاشته شده، دستمزد متخصص و تعرفه کلینیک‌ها وابسته است و در شرایطی که کاشت مو با متدهایی همانند FIT و FUT انجام شود، هزینه کاشت به مراتب از دیگر روش‌های کاشت مو با دستگاه‌های مدرن همانند روش‌های SUT و FUE  کمتر و ارزان‌تر خواهد بود و به همان نسبت درصد موفقیت حاصل از کاشت مو برای بیمار کمتر است و عوارض کاشت مو نیز بیشتر خواهد بود؛ بنابراین هر فردی که قصد کاشت مو دارد به‌جای دنبال کردن روش‌های ارزان باید به‌دنبال کاشت مو با بهترین کیفیت و استفاده از روش‌های نوین باشد تا کاشت موی وی با صرف هزینه بیشتر، نتایج بهتری را برای وی به‌دنبال داشته باشد.

مبنای تعیین هزینه‌ها در کلینیک‌های کاشت مو

در کلینیک مدرن خدمات کاشت مو در هر فردی با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از تعداد گرافت‌های پیوند زده شده برای بیمار، نوع متد کاشت مو و تعداد تار موهای پیوندی محاسبه می‌شود. کلینیک تخصصی پوست و موی مدرن سعادت‌آباد با استفاده از تیم متخصص پزشکی و تکنسین‌های مجرب خود و بهره‌گیری از کادر پرستاری با سابقه و صبور و مجهز بودن به دانش و فناوری روز دنیا در عرصه زیبایی و بهره‌گیری از مِتُدهای روز دنیا در زمینه کاشت موی طبیعی، کاشت ابرو و مزوتراپی مو تمامی ملاحظات کاشت مو را با دقت هرچه تمام‌تر در تمامی پروسه‌های کاشت رعایت کرده و این امر باعث آن شده است که بیش از ۹۵% کاشت‌های انجام شده در این مرکز بسیار طبیعی بوده و به تبع آن رضایت اکثر متقاضیان را به‌دست بیاورد.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است، بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می‌توانید امید داشته باشید که باز هم می‌شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت؛ حتی اگر بانک موی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • تلفن: ۰۲۱ - ۸۷۷۰۰۰۰۰
  • مشاوره ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۱۱۸۱۸۱۸
  • آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی: modernclinique
  • نشانی: تهران - سعادت‌آباد - بلواردریا - بین خیابان گلها و خیابان رامشه - پلاک ۷۰ - طبقه ۳

مطالب مرتبط:

دیدگاه