سفر به بالی و تجربه استخرهایی با چشم‌انداز بی‌نهایت

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
سفر به بالی و تجربه استخرهایی با چشم‌انداز بی‌نهایت

سفر به بالی با همه‌ی جذابیت‌هایش ممکن است باعث خستگی گردشگران شود؛ مطمئناً استخرهای روف‌تاپ گزینه‌ای فوق‌العاده برای ریلکس‌کردن و تماشای چشم‌اندازی زیبا از غروب خورشید به حساب می‌آیند.

استخرهای روف‌تاپ (روی بام) اغلب یکی از جاذبه‌های هر شهری به حساب می‌آیند که سرگرمی و تفریح مضاعفی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

در ساختمان‌های مختلفی در بالی از بار گرفته تا هتل‌ می‌توان این استخرها را پیدا کرد که چشم‌اندازی از غروب خورشید تا مزارع شالیکاری را پیشکش گردشگران می‌کنند. در ادامه‌ی تین مقاله کجارو تعدادی از بهترین استخرهای روف‌تاپ بالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای رفتن به این جزیره‌ی زیبا و بازدید از جاهای دیدنی بالی همیشه می‌توانید بهترین آفرهای تور بالی را در کجارو پیدا کنید. تنوع فروشنده‌ها و پکیج‌های تور عرضه‌شده، به شما این اطمینان را می‌دهد تا بتوانید سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

بار یونیک روف تاپ 

بار یونیک روف تاپ

بار یونیک روف تاپ در منطقه‌ی شیک جیمباران و روی هتل لوکس RIMBA Jimbaran Bali قرار دارد و مکانی سرزنده و جذاب برای تجربه‌ی حس آرامش، لذت‌بردن از محیطی شاداب، چشیدن غذاهای خوشمزه و تماشای چشم‌اندازی معرکه از فضای سبز اطراف به حساب می‌آید. با این حال شاید مهم‌ترین بخش این بار را بتوان، استخر بی‌نهایتی به طول ۲۵ متر دانست که به محل موردعلاقه‌ی گردشگران تبدیل شده است تا تنی به آب بزنند. این بار روف‌تاپ، مقصدی عالی برای گردشگران بالی است تا در یک صبح آفتابی، در این استخر شنا کرده یا زمان غروب خورشید، آرامش را تجربه کنند یا از مهمانی‌های شبانه و پر جنب‌وجوش آن لذت ببرند.

رستوران Heights

رستوران Heights

رستوران Heights درست مثل تکه‌ای از بهشت در وسط منطقه‌ی شلوغ کوتا می‌ماند که محلی آرام‌بخش را در اطراف یک استخر روف‌تاپ برای گردشگران مهیا کرده است. نمای بیرونی چوبی و فضای سبز آن به‌تنهایی محیطی آرام را برای هر گردشگر خسته‌ای به وجود می‌آورد؛ هرچند این همه‌ی ماجرا نیست و گردشگران با شیرجه در آب تازه می‌توانند جسم و روح خود را شاداب کنند. صرف یک وعده غذای لذیذ و نوشیدنی نیز می‌تواند این لحظات لذت‌بخش را به اوج خود برساند.

بار اسکای کای

بار اسکای کای

بار اسکای کای روی هتل بوتیک Koa D’Surfer قرار دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند از مهمان‌نوازی، طراحی معماری الهام‌بخش و به‌طور کلی فضای خوشایند هتل نهایت استفاده را ببرند. این بار روف‌تاپ به خود می‌بالد که چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ به مزارع شالیکاری اطراف، شهر لوکس کانگو و غروب خورشید پانوراما دارد. گزینه‌های متعددی برای نشستن در کنار استخر وجود دارد، از میزهایی که در کنار کلبه‌های روف‌تاپ قرار گرفته است تا صندلی‌های راحتی و بانوج در محوطه‌های شنی و همین طور صندلی‌های بین‌بگ در کنار استخر.

هتل U Paasha Seminyak

هتل U Paasha Seminyak

استخری بزرگ و زیبا در مرکز پشت بام هتل U Paasha Seminyak قرار دارد که در اطراف آن صندلی‌های تختخواب‌شوی مدرن، بین‌بگ و کوسن‌هایی به چشم می‌خورد که مهمانان می‌توانند حین خوردن غذا از منویی متنوع، از آن‌ها استفاده کنند. گردشگران با حضور در این مکان همچنین می‌توانند در زیر سایه‌ی درختان نخل نمادین و چترها، از چشم‌اندازه خیره‌کننده‌ی غروب خورشید بالی نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل Golden Tulip Devins Seminyak

هتل Golden Tulip Devins Seminyak

محوطه‌ی روف‌تاپ هتل Golden Tulip Devins Seminyak یک سروگردن بالاتر از اکثر ساختمان‌های اطرافش ایستاده است و از همین رو، چشم‌اندازی جذاب و نامحدود از منطقه‌ی سمیناک بالی، خانه‌ها، درختان نخل و افق باشکوه آن را پیشکش بازدیدکنندگان می‌کند. چه از استخر بزرگ این هتل و چه از مبل‌های دنج و راحتی که در جهت غرب چیده شده‌اند، تجربه‌ی تماشای غروب خورشید فراموش‌نشدنی است و ضمن اینکه غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های انرژی‌زای آن این خوشگذرانی را جذاب‌تر می‌کنند.

هتل Le Méridien Bali Jimbaran

هتل Le Méridien Bali Jimbaran

سازه‌ی مدرن و ظریف هتل Le Méridien Bali Jimbaran، بهترین فضاها را به استخرهای روف‌تاپ اختصاص داده است. از استخرهای خصوصی شیک گرفته تا استخرهای بی‌نهایت شفاف و درخشان را می‌توان در این هتل رمانتیک پیدا کرد و به این ترتیب گلچینی از گزینه‌های معرکه‌ی استخر در اختیار گردشگران قرار گرفته است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. این هتل برای خانواده‌ها مناسب است و از همین رو کودکان و بزرگسالان فضای زیادی برای آب‌بازی و خوشگذرانی دارند و همچنین می‌توانند ضمن تماشای چشم‌انداز بالی، استراحت کنند.

هتل Kuta Beach Heritage

هتل Kuta Beach Heritage

هتل Kuta Beach Heritage درست در کنار ساحل کوتا قرار گرفته است و از آنجا که منظره‌ی شگفت‌انگیزی از این ساحل معروف بالی را تقدیم گردشگران می‌کند و همین طور به‌خاطر استخر روف‌تاپ و بار فوق‌العاده‌اش، به خود می‌بالد. مبل‌های تختخواب‌شو در کنار استخر روبه‌روی غروب‌ زیبای بالی قرار دارند، افق باشکوهی که در هر لحظه از روز دیدنی است. خود استخر نیز مناسب آن دسته از گردشگرانی است که عاشق ریلکس‌کردن در آب با یک نوشیدنی در دست هستند؛ کسانی که تناسب اندام برایشان مهم است نیز مطمئناً از شناکردن در این استخر لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه