ارزان ترین رستوران های پاریس؛ فرانسه

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان پنجشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵
ارزان ترین رستوران های پاریس؛ فرانسه

پاریس شهر غذاهای خوشمزه است. در این شهر می‌توانید غذاهای خوبی با قیمت ارزان پیدا کنید.

بر کسی پوشیده نیست که پاریس غذاهای خوبی دارد و برای لذت بردن از این غذاها، آسان‌ترین راه این است که هزینه زیادی بپردازیم؛ اما حقیقت این است که برای خوردن غذایی خوشمزه در این شهر، نیازی نیست پول زیادی در قرعه‌کشی بانک برنده شوید! پاریس که به‌خاطر سرآشپزهای نامدار و رستوران‌های میشلین شهرت دارد، می‌تواند شهری ارزان از نظر غذایی باشد؛ فقط کافی است بدانید که چه زمانی و کدام رستوران را انتخاب کنید.

برای مثال، بدون اینکه تمام بودجه خود را تنها برای یک وعده اختصاص دهید، می‌توانید در یکی از رستوران‌های لوکس پاریس، ناهار خوبی میل کنید. بسیاری از اغذیه‌فروشی‌ها در پاریس، برای وعده ناهار منوی کاملی از پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر دارند که هزینه کمتری نسبت به شام به شما تحمیل خواهد کرد. اگر از رستوران‌های نام‌آشنا و برند فاصله بگیرید، در پاریس می‌توانید رستوران‌ها، نانوایی‌ها و جاهای سنتی را پیدا کنید که غذاهای ملل سر می‌کنند و قیمت‌های ارزانی هم دارند.

این هشت رستورانی را که کجارو در ادامه به شما معرفی می‌کند، به‌عنوان نقطه آغازی برای خوردن غذای ارزان و خوب در شهری که به‌خاطر غذاهایش شهرت دارد، در نظر بگیرید.

اگر برای سفر به پاریس برنامه‌ریزی می‌کنید، کجارو به شما کمک می‌کند تا ارزان‌ترین تور پاریس و تور فرانسه را از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی کشور تهیه کنید.

شه گلدین

رستوران ارزان پاریس

شعبه اصلی رستوران مشهور شه گِلَدین، غذاهای سنتی و جذابی عرضه می‌کند که در محله بوت او کی پاریس قرار گرفته است. منوی شه گلدین شامل سالادهایی با سیب‌زمینی، پنیر و گوشت، اردک با سس راکفورت و poulet Basquaise (نوعی خوراک مرغ که با حرارت ملایم در سس گوجه‌فرنگی پخته می‌شود) است. قیمت غذاهای این رستوران بیشتر از ۲۱ دلار نخواهد بود. این رستوران چند شعبه در پاریس دارد که شعبه اصلی آن در خیابان 30 Rue des Cinq Diamants قرار دارد. شعبه دیگر این رستوران با نام Les Halles در 11bis Rue des Halles واقع شده است.

لدو فلافل

لَدو فلافل که درست در مرکز ناحیه Marais پاریس قرار گرفته، به‌خاطر نان‌های پیتایی شهرت دارد که با فلافل، سس و سالاد پر شده‌اند. با دیدن صف منصرف نشوید؛ چراکه بهترین فلافل‌های شهر را می‌توانید با هفت دلار اینجا امتحان کنید.

L

بوییون پیگل

رستوران ارزان پاریس

بوییون به‌معنای آبگوشت یا غذای آبکی است که از ترکیب گوشت و حبوبات درست می‌شود. اما این اصطلاح در اواخر قرن نوزدهم برای توصیف رستوران‌هایی به کار می‌رفت که غذاهای فرانسوی باکیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می‌کردند. هنوز همچنین رستوران‌هایی وجود دارند که تعداشان هم کم نیست و زمان شام که می‌رسد، صف‌های طولانی جلوی آن‌ها تشکیل می‌شود. بوییون پیگل غذاهای سنتی فرانسوی مثل سوپ پیاز فرانسوی و استیک و سیب‌زمینی سرو می‌کند. این رستوران دکوری مدرن و فضایی شلوغ دارد. هر وعده سه بخشی شامل پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر در این رستوران حدود ۲۲ دلار قیمت دارد.

کرپری ژنیا

کرپری ژنیا احتمالا بهترین گزینه موجود در پاریس است. این رستوران کرپ کوچک در سن میشل پاریس، کرپ و پنینی‌هایی با قیمت‌های بی‌نظیر می‌فروشد. در منو می‌توانید موارد مختلفی مثل کرپ شیرین پیدا کنید که ۶ دلار قیمت دارد.

پیتزا پینک فلامینگو

اگر هوس پیتزا کردید، به‌خصوص در یک روز آفتابی، بهترین جایی که می‌توانید بروید، پیتزا پینک فلامینگو است. این پیتزافروشی که در کانال سن مارتین واقع شده است، بعد از ثبت سفارش، به مشتریانش یک بادکنک صورتی می‌دهد. وقتی میزتان را در امتداد کانال انتخاب کنید، پای تازه‌ای که سفارش دادید آماده است. پیتزاهای این رستوران بین ۱۱ تا ۱۷ دلار است که تاپینگ‌های معمولا پیتزا را شامل می‌شود. می‌توانید تاپینگ‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند حموص یا سالمون دودی نیز سفارش بدهید. هرچیزی که انتخاب کنید در نهایت به پیک‌نیکی به‌یادماندنی تبدیل خواهید شد.

نانیوا-یا

با اینکه تجربه بهترین غذاهای فرانسوی در پاریس فوق‌العاده است، گاهی اوقات نیاز به یک زنگ تفریح دارید. توکیوی کوچک پاریس که در خیابان سن آنه قرار گرفته است، این زنگ تفریح را با مجموعه‌ای از رستوران‌ها، نانوایی و فروشگاه‌های ژاپنی فراهم می‌کند. نانیوا-یا رستورانی کوچک و پنج است که از بیرون چندان جذاب به‌نظر نمی‌آید؛ اما غذاهای ژاپنی خوشمزه‌ای دارد. این رستوران برای ناهار چندین منوی مشخص دارد که شامل یک کاسه سوپ نودل، کاسه برنج دونبوری و یک سالاد است که برای همه این‌ها ۱۲ دلار خواهید پرداخت. پس از ساعت سه بعد‌ازظهر، این منوها در دسترس نیستند؛ اما قیمت‌ها همچنان منطقی است.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه