کمپین بلندپروازی با همکاری علی بابا و لوفت‌هانزا به پایان رسید

سیامک احدی
سیامک احدی چهار شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
کمپین بلندپروازی با همکاری علی بابا و لوفت‌هانزا به پایان رسید

روز گذشته همراه با تقدیر از منتخبین و انجام قرعه‌کشی، کمپین بلندپروازی علی‌بابا با همکاری لوفت‌هانزا به پایان رسید.

بیایید از امروز تمرین کنیم؛ تمرین شکستن مرزها، خط زدن خط‌ها؛ بیایید از خودمان بپرسیم: «اگر هیچ حدومرزی وجود نداشت تا کجا پرواز می‌کردیم؟»

این شعار اصلی کمپین بلندپروازی علی‌بابا با همکاری لوفت‌هانزا بود. شرکت‌کنندگان در مرحلهٔ اول کمپین بلندپروازی عکس‌های بلندپروازی‌هایشان را در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشر کردند و به برندگان هزینهٔ بلیط رفت‌وبرگشت پرواز به مقصد انتخابی خود در اروپا اهدا شد. مرحلهٔ دوم کمپین بلندپروازی باهدف زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها برای دستیابی به خواسته و رویاها در مرداد امسال برگزار شد. مخاطبان برای شرکت در این کمپین می‌بایست عکس خود را با بال در پیج اینستاگرام با هشتک #بلندپروازی به اشتراک می‌گذاشتند.

کمپین بلندپروازی علی بابا

در مراسم اختتامیه، مسعود طباطبایی، مدیرعامل گروه علی‌بابا حضور داشت و از موفقیت‌های به‌دست‌آمده در این کمپین گفت. طباطبایی با اشاره به آمار بازدید بیش از ۱۰ میلیونی در این کمپین گفت:

این کمپین را باهدف زنده کردن حس تغییر در زندگی شروع کردیم و با توجه به آمارهای به‌دست‌آمده و بازخوردهای مطرح در فضای مجازی، خوشحالیم که هدف اصلی کمپین محقق شده است.

کمپین بلندپروازی علی بابا

در ادامه مراسم اختتامیه، شاهر مراد، مدیر شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از راه‌حل‌هایی نوین نوآوری دیجیتال با کمک علی‌بابا در صنعت گردشگری گفت و اشاره کرد:

طی سال‌های گذشته هیچ‌یک از آژانس‌های هواپیمایی نتوانسته است خدماتی از این نوع ارائه کند و امیدوار هستیم در آینده شاهد برگزاری رویدادهای بیشتری در این سطح باشیم.

کمپین بلندپروازی علی بابا

برگزارکننده کمپین بلندپروازی، شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست بود. توحید علی‌اشرفی، مدیرعامل شرکت اعلام کرد که در مدت برگزاری کمپین بیش از ۵۰۰ هزار لایک، ۲۰ هزار کامنت و ثبت یک هزار هشتگ را شاهد بودیم. این کمپین توانسته بود مورد استقبال بیشتری از اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها قرار بگیرد که در مراسم اختتامیه نیز حضور داشتند. در انتها با انجام قرعه‌کشی و انتخاب ۳ نفر، برندگان خوش‌شانس بلیط رفت‌وبرگشت به اروپا مشخص شد.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه