تفریح، خرید، زیبایی و نوستالژی در پردیس کوروش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
تفریح، خرید، زیبایی و نوستالژی در پردیس کوروش

اگر ساکن تهران هستید یا به تهران سفر کرده‌اید و علاقه‌مند به صنعت سینما، گذراندن اوقات فراقت در پردیس‌های سینمایی تهران می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اقدام شهرداری تهران در احداث، بهره‌برداری و حمایت از پردیس‌های سینمایی مدرن، جانی تازه بر پیکر صنعت سینمایی در کشور دمیده است.تهران در حال حاضر ۲۴ سینمای ممتاز با مجموع ۵۱ سالن مجهز دارد که در این میان پردیس‌های سینمایی چون پردیس کوروش، چهارسو، راگا، ملت، آزادی، زندگی، تماشا، فرهنگ، کیان و رازی از سینما‌های شناخته شده آن هستند.

مجتمع کوروش

اگر می‌خواهید محیطی آکنده از هنر، شلوغی، تفریح، خرید، زیبایی و نوستالژی را در یک‌جا بیابید، باید به پردیس سینمایی کوروش سر بزنید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت نابرو، راهنمای گردشگری در ایران، اطلاعات بیشتری در مورد سالن‌های سینمایی پردیس کوروش و همچنین مجتمع تجاری کوروش به‌دست آورید.

پردیس سینمایی کورش در اتوبان ستاری، بالاتر از اتوبان حکیم قرار دارد. این سینما دوازده سالن نمایش فیلم و دو سالن ویژه تئاتر دارد که هر یک از آن‌ها به نام سینماهای قدیمی لاله‌زار نام‌گذاری شده‌اند. سالن‌های این پردیس سینمایی با رعایت استاندارد‌های روز دنیا تجهیز شده‌اند. ظرفیت هر سالن پردیس سینمایی کوروش بین ۱۷۰ تا ۳۳۰ صندلی است. در کنار فیلم‌های فارسی، فیلم‌های زبان اصلی با زیرنویس فارسی نیز در این مجموعه به نمایش درمی‌آیند، هرچند برای تماشای این فیلم‌ها باید عضو باشگاه این سینما باشید.

اما اگر می‌خواهید علاوه بر تماشای فیلم در سینما، زمانی را هم صرف گالری گردی و وقت گذرانی در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کنید، بهتر است پردیس ملت را انتخاب کنید.

پردیس سینماگالری ملت در منطقه ۳ شهرداری تهران و در منتهی‌الیه جنوب غربی پارک ملت احداث شده است. این مجموعه با توجه به استقرار در محوطه پارک از کلیه مزایای آن به‌عنوان محوطه بهره‌مند است. پردیس ملت دارای چهار سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۲۸۰ نفر، یک سینماتک (سینمای ویژه) به ظرفیت ۳۰ نفر و فضاهای نمایشگاهی، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی است و در ساعات اوج جمعیت حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد.تمامی سالن‌های این سینما مجهز به سیستم پخش دالبی دیجیتال هستند و یکی از سالن‌های سینما دارای سن است و امکان برگزاری همایشها، میزگردها و کنسرت موسیقی را دارد. گالری ملت، کتاب فروشی و سرای کودک از جمله فضاهای تفریحی پردیس ملت هستند.

باشه

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه