وقتی داری میری سفر، قهوه رو با خودت ببر...

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
وقتی داری میری سفر، قهوه رو با خودت ببر...

اکثریت قریب به اتفاق ما سفر را دوست داریم. فرقی ندارد برای مدت کوتاهی می‌روید یا چادر می‌زنید، نوشیدن یک فنجان قهوه هنگام صبحگاه می‌تواند روزتان را تغییر دهد!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مقاله، لپ لپ چند روش آسان برای تهیه قهوه را به شما آموزش می‌دهد.

۱. قهوه به سبک جان وین

قهوه آکاکابوی را چگونه بدون قهوه ساز  درست کنیم

این روش مخصوص کابوی‌هایی است که زیر ستارگان کمپ می‌زدند. در یک پارچ بلند آب بریزید. مقداری قهوه به آن اضافه کنید و روی آتش بگذارید. بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه یک فنجان بزرگ قهوه داغ بنوشید. اگر دوست دارید خاک کمتر در فنجانتان بریزید از پارچ صافی دار یا خود صافی استفاده کنید.

اگر این سبک را دوست نداشتید باید یک کتری شارژی و بدون سیم همراهتان باشد.

۲. قهوه فرانسه

طرفداران قهوه فرانسه نیازی به نوع شکستنی قهوه‌سازی که هرروز استفاده می‌کنند ندارند. برای این روش باید آب را گرم کنید و به‌آرامی روی قهوه بریزید و از این مرحله به بعد هر کاری که باید انجام دهید شبیه همان روش تهیه قهوه فرانسه در منزل است.

۳. قهوه قطره‌ای

دستگاه‌های قطره‌ای  متنوعی  برای استفاده در کمپ و سفر در بازار موجود است. اگر با کوله‌پشتی و پیاده سفر می‌کنید، قهوه‌ساز‌ی که در کمپ استفاده می‌شود مناسب نیست، چون وزن آن سنگین است. اما اگر با ماشین سفر می‌کنید این دستگاه وسیله‌ای مناسب است همراه خود ببرید تا از ریختن یک قهوه در فنجان و تماشای بخار آن لذت ببرید.

کسانی که فضای کمتری دارند و وزن اضافه برایشان مشکل ایجاد می‌کند بهتر است از نوعی که به چند تکه تقسیم می‌شود، استفاده کنند و در نهایت می‌توانند از نوع بسیار ساده‌ی آن که روی ماگ قرار می‌گیرد استفاده کنند.

۴. هات دیرینک

اگر دوست دارید هم‌زمان امکان خوردن هات‌چاکلت، کاپوچینو و انواع قهوه را داشته باشید، و همچنین نمی‌خواهید وسایل مختلف مورد نیاز برای تهیه قهوه را با خود حمل کنید؛ کافی‌ست لیوان‌های هات دیرینک را که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه کرده‌اید؛ همراه داشته باشید. شما برای لذت بردن از یک نوشیدنی گرم و سرحال‌آور فقط مقداری آب داغ نیاز دارید. سفر بخیر.

مطالب مرتبط:

دیدگاه