اخبار مهیج دیزنی درباره انتقام‌جویان، مری پاپینز و جنگ ستارگان

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
اخبار مهیج دیزنی درباره انتقام‌جویان، مری پاپینز و جنگ ستارگان

دیزنی فهرستی از جاذبه‌های جدیدی که به‌زودی به پارک‌های کالیفرنیا و پاریس اضافه خواهد کرد، در اختیار علاقمندان گذاشت.

در رویداد D23 Expo که از ۲۳ الی ۲۶ اوت برگزار شد، دیزنی جاذبه‌های جدید و جزئیات بیشتری درباره‌ی هتل جنگ ستارگان خود فاش کرد. اخبار مربوط‌ به بخش «انتقام‌جویان» که به دو پارک کالیفرنیا و پاریس اضافه خواهد شد، اسم و جزئیات بیشتر درباره‌ی هتل لوکس و جالب‌توجه «جنگ ستارگان» در والت دیزنی‌ورلد (که در واقع، چیزی بیشتر از صرفا یک هتل است) و نیز اخباری درباره‌ی محوطه‌ی تعاملی موانا (Moana) و اولین سرسره‌ی مری پاپینز از مهم‌ترین خبرهای اعلام‌شده هستند. خلاصه‌ای از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

انتقام‌جویان؛ متحد شوید

دیزنی؛ انتقام جویان

دیزنی: به‌زودی می‌توانید همراه‌با انتقام‌جویان در مقر فرماندهی آن‌ها پرواز کنید

پیش از این شایعاتی از رسانه‌های دیزنی به گوش رسیده بود مبنی‌بر اینکه محوطه‌ی موضوعی انتقام‌جویان در دست ساخت است؛ اما اکنون اطلاعات بیشتری به دست آمده است. اونجرز کمپس (Avengers Campus) قرار است تا سال ۲۰۲۰ به پارک دیزنی کالیفرنیا ادونچر (Disney California Adventure) در تفرجگاه دیزنی‌لند (Disneyland Resort) و پس از آن نیز به دیزنی‌لند پاریس (Disneyland Paris) اضافه شود.

اولین سرسره‌ی مرد عنکبوتی به‌زودی به دیزنی اضافه می‌شود

دیزنی؛ مرد عنکبوتی

دیزنی: سرسره‌ی مرد عنکبوتی سال آینده به پارک موضوعی دیزنی کالیفرنیا ادونچر افزوده خواهد شد

سرسره‌ی «ماجراهای جالب مرد عنکبوتی» (Amazing Adventures of Spider-Man) نیز به یونیورسال اورلاندو اضافه خواهد شد. چرا که این پارک از امتیاز صدور مجوز برای سرسره‌هایی با موضوع دنیای قهرمانی مارول در شرق دریای می سی سی پی برخوردار است. دیزنی می‌گوید نسخه‌ی طراحی‌شده‌ی آن‌ها «طعم چیزی شبیه آنچه ابرقدرت‌های واقعی در اختیار دارند» را به بازدیدکنندگان می‌بخشد. آن‌ها برای کمک به مرد عنکبوتی و جمع‌کردن ربات‌های عنکبوتی که دیوانه‌وار به همه جهت حرکت می‌کنند، شروع به تنیدن تار خواهند کرد.

همچنین، ساختمانی به‌نام Avengers Headquarters نیز در دیزنی کالیفرنیا ادونچر ساخته خواهد شد که شامل سرسره‌ای جدید خواهد بود. استفاده‌کنندگان از این سرسره می‌توانند در کنار انتقام‌جویان به نقاط مختلف از جمله، سرزمین خیالی واکاندا (Wakanda) پرواز کنند. شخصیت‌های محبوب انتقام‌جویان، ازجمله مرد آهنی، مرد مورچه‌ای، زنبورک، دکتر استرنج، محافظان کهکشان و ابرقهرمانانی از واکاندا و آزگارد نیز در این مجموعه حضور خواهند داشت.

در دیزنی‌لند پاریس، علاوه‌بر ادونچر کمپس (Adventure Campus)، هتل نیویورک دیزنی (Disney’s Hotel New York) نیز تابستان سال آینده افتتاح خواهد شد. هتل آرت آو مارول (Art of Marvel)، هتلی موضوعی با محوریت مارول خواهد بود. اتاق‌های هتل شامل چند سوئیت موضوعی مبتنی‌بر ابرقهرمانانی مانند مرد عنکبوتی خواهد بود. همچنین، مهمانان می‌توانند با این ابرقهرمانان ملاقات و خوش‌وبش کنند.

هتل «جنگ ستارگان»: یک سفینه‌ی خیره‌کننده‌ی فضایی

دیزنی؛ جنگ ستارگان

دیزنی: دیزنی تصاویر جدید از جنگ ستارگان منتشر کرد: سفینه‌ی رزم‌ناو گلکتیک 

دو سال پس از اولین باری که اعلام شد تفرجگاه لوکس جنگ ستارگان به والت دیزنی‌ورلد در فلوریدا اضافه می‌شود، سرانجام دیزنی اسم این تفرجگاه را اعلام کرد: جنگ ستارگان: سفینه‌ی رزم‌ناو گلکتیک (Galactic Starcruiser)

این مجموعه املاک بسیار پیشرفته به‌همراه تجربه‌هایی چشمگیر با نام سفینه‌ی هالکیون (Halcyon) ساخته خواهد شد. مهمانان این مجموعه می‌توانند طی دو شبانه‌روز، ماجراجویی شامل فعالیت‌هایی منحصربه‌فرد و غذاهایی لذیذ را تجربه کنند.

دیزنی؛ جنگ ستارگان

دیزنی: نگاهی یواشکی به درون سفینه‌ی رزم‌ناو گلکتیک

باب چاپک، رئیس تفرجگاه‌ها و پارک‌های دیزنی، در گذشته درباره‌ی تفرجگاهای درحال‌ساخت گفته بود:

به‌محض آنکه از راه برسید، بخشی از داستان جنگ ستارگان خواهید بود. به‌سرعت شهروند کهکشان خواهید شد و همه‌ی آنچه در کهکشان وجود دارد را تجربه خواهید کرد؛ ازجمله، لباس مناسب آنجا را به تن خواهید کرد. وقتی که زمین را ترک می‌کنید یک سفینه‌ی فضایی با شخصیت‌ها،‌ داستان و ماجراهایی زنده را خواهید دید که همگی، اطراف شما نمایان خواهند شد. این [تجربه]، ۱۰۰ درصد خارق‌العاده است و لحظه‌لحظه‌ی روز شما را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. هنوز هیچ تاریخی برای افتتاح مجموعه اعلام نشده است.

موانا، مری پاپینز، میکی و مینی

دیزنی؛ مری پاپینز

دیزنی: اولین سرسره‌ی مری پاپینز به دیزنی ورلد خواهد آمد

چاپک، اطلاعاتی درباره‌ی تکامل اپکوت (Epcot) در دیزنی‌ورلد در اختیار سایرین گذاشت. این اطلاعات شامل راه‌اندازی اولین جاذبه‌ی گردشگری با محوریت مری پاپینز است که در شعبه‌ی این پارک در بریتانیای کبیر و به چری تری لین (Cherry Tree Lane) اضافه خواهد شد.

سرگرمی اکتشافی دیگری که به اپکوت اضافه خواهد شد، جرنی آو واتر (Journey of Water) یا سفر آب خواهد بود که با الهام از موآنا ساخته خواهد شد. در آنجا، مهمانان می‌توانند با آبی تعامل برقرار کنند که دیزنی آن را زنده و جادویی توصیف کرده است.

دیزنی؛ موانا

دیزنی: یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دیزنی به‌نام موانا نیز درنهایت به دیزنی‌ورلد اضافه خواهد شد

خبر جالب دیگر آنکه میکی و مینی (Mickey & Minnie) هم بالاخره صاحب یک فضای مناسب در دیزنی‌ورلد شدند. ترن هوایی مینی و میکی (Mickey & Minnie’s Runaway Railway) سال ۲۰۲۰ به دیزنی هالیوود استودیو در تفرجگاه والت دیزنی‌ورلد و در سال ۲۰۲۲ به دیزنی‌لند اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع afar

دیدگاه