فستیوال خرید استانبول چیست؟ چه زمانی برگزار می شود؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
فستیوال خرید استانبول چیست؟ چه زمانی برگزار می شود؟

استانبول هر چند وقت یک بار به بهانه فستیوال خرید زیباترین رژه‌ها، جذاب‌ترین نمایش‌ها، کنسرت‌ها و مسابقات هیجان‌انگیز را در دل خود جا می‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای کسانی که به هر بهانه خرید می‌کنند، شهر استانبول در زمان فستیوال خرید ترکیه تبدیل به یک بهشت تمام نشدنی می‌شود. جشنواره خرید استانبول یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های ترکیه است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را جذب خود می‌کند و به همین دلیل تور استانبول معمولا بیشترین طرفدار را از بین انواع تور خارجی دارد.

 برنامه‌ریزی برای سفر به ترکیه در زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول، بهترین و هوشمندانه‌ترین کار ممکن است؛ زیرا می‌توانید تمام جذابیت‌های این شهر را هم‌زمان کنار هم ببینید.

فستیوال خرید استانبول، یک دلیل قانع کننده برای سفر به استانبول

در جشنواره خرید ترکیه قرعه‌کشی‌های جذاب و بسیار متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که احتمالا برایتان خیلی جالب باشد؛ چون بعضی از آن‌ها واقعا عجیب هستند و جوایز شگفت‌انگیزی دارند.

بدون شک تخفیف‌ها و پیشنهاداتی که برند‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهند شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید به خرید علاقه بسیار زیادی دارید، سعی کنید زمان خرید در این فستیوال محتاط باشید چون ممکن است با دیدن زیباترین خریدنی‌های جهان، اراده خودتان را از دست بدهید و تمام پولتان را یک‌جا در این جشنواره خرج کنید.

در کل اگر می‌خواهید یک فستیوال واقعی را ببینید، یک شیوه جدید زندگی را کشف کنید، هم‌زمان تفریح کنید و در نهایت خرید فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید، سفر به استانبول در زمان برگزاری فستیوال خرید بهترین انتخاب است چون با یک تیر چند نشان را هدف می‌گیرید و قطعا لذت می‌برید.

فستیوال خرید استانبول

فصل حراج استانبول ترکیه چه زمانی است؟

شاید وقتی اولین بار در مورد حراجی‌های بزرگ ترکیه و جشنواره خرید استانبول شنیدید، هیجان‌زده شدید و لذت بردید؛ اما وقتی متوجه شدید هیچ تاریخ ثابتی برای برگزاری جشنواره وجود ندارد، کمی شوک شدید و ذوقتان کور شد.

جای نگرانی نیست چون با اینکه هیچ بازه زمانی ثابتی برای برگزاری جشنواره به‌صورت رسمی توسط دولت اعلام نشده اما جشنواره تقریبا همیشه در حال برگزاری است!

برخی از برندها، به‌خصوص برندهای ترکی، مانند برند پوشاک ال سی واکیکی، برند اِفرور، برند توین، برند هاتیک، برند دی ‌‌فاکتو، برند شلوار جین ماوی جینز، برند شلوار جین و برند وای لاندن کالکشن‌های خود را در هر چهار فصل سال حراج می‌کنند و مردم پایان هر فصل منتظر حراجی‌های جدید هستند.

البته محصولات برخی از برند‌ها فقط در دو فصل بهار - تابستان و پاییز ­- زمستان حراج می‌شوند. زمان فروش این برندها با برندهای قبلی متفاوت است.

فستیوال خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول در فصل بهار و تابستان

فروش تابستان هنگامی شروع می‌شود که دمای هوا دوباره افزایش می‌یابد. این تاریخ می‌تواند از ابتدای ژوئن تا هفته اول ژوئیه باشد. (هفته دوم خرداد ماه تا اوسط تیرماه)

مناسبت‌ترین زمان برای خرید در این فصل، هفته اول ژوئیه (هفته دوم خرداد) است. تا اواسط ماه اوت (اواخر مرداد ماه)، فروش تابستانی به اوج خود خواهد رسید و گاهی اوقات ممکن است موجودی‌ها رو به اتمام باشد و نتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ پس بهتر است برای تجربه یک خرید فوق‌العاده تابستانی هفته اول اقدام کنید.

فستیوال خرید زمستانه استانبول

یکی بخرید، دومی را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید!

 این جمله را در طول جشنواره خرید زمستان بسیار می‌بینید. فروش زمستانی با تخفیف ۳۰٪ تا ۵۰٪ همیشه برای مردم جذاب بوده است. جشنواره خرید استانبول حدود اواسط دسامبر (اواخر آذر ماه) یا ابتدای ژانویه (هفته دوم دی ماه) شروع می‌شود.

برخی از برند‌ها تخفیف‌های کمتری را ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر بازار داغی می‌کنند و واقعا اجناس خود را با تخفیف‌های ۷۰% حراج می‌کنند. طبیعی است که با وجود این تخفیف‌های عالی، اندازه‌هایی مانند M و L که بیشترین تقاضا را دارند، خیلی زود تمام شوند و سریع‌تر از همه به فروش بروند.

دلایل دیگری هم وجود دارد که در نهایت منجر به برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه لباس می‌شود. گاهی اوقات به مناسب‌های متفاوت جشنواره خرید با تخفیف‌های‌های ویژه برگزار می‌شود. به‌‌‌طور مثال می‌توان به فروش ویژه سال نو، روز مادر، روز ولنتاین و حراجی‌های مخصوص اعیاد مذهبی اشاره کرد.

فستیوال خرید استانبول

استقبال گرم ایرانی‌ها از تور استانبول در زمان فستیوال خرید ترکیه

با اینکه هیچ تاریخ ثابتی برای برگزاری سالانه جشنواره خرید در کشور ترکیه وجود ندارد؛ اما واقعا جالب است که زمان فستیوال خرید ترکیه، ظرفیت تور استانبول خیلی زودتر از انواع دیگر تور خارجی پر می‌شود و همین مسئله کافی است تا بتوان شدت استقبال مردم ایران از جشنواره ترکیه را فهمید.

گاهی اوقات وقت برگزاری فستیوال خرید ترکیه، بلیط هواپیما برای تور استانبول کمیاب می‌شود این مسائل به‌سادگی علاقه بیش از حد مردم ایران به ترکیه را نشان می‌دهد.

 البته یکی از مهم‌ترین دلایلی که کشور ترکیه بسیاری از گردشگران ایرانی را به خودش جذب کرده، آب و هوای بسیار خوب این کشور است؛ اما در نهایت وجود مراکز خرید بزرگ و متنوع و برگزاری انواع جشنواره‌ها در فصل‌های متفاوت، میزان کیفیت سفر، خوش‌گذرانی و لذت بردن از آب و هوا را افزایش می‌دهد.

فستیوال خرید استانبول

تور لحظه آخری ارزان استانبول، آخرین بهانه برای سفر به ترکیه در زمان فستیوال خرید

با توجه به جذابیت‌های شهر استانبول، آب و هوای بسیار مطلوب و همچنین فستیوال‌های خرید، دیگر زمان آن رسیده که از مرحله تصمیم‌گیری رد شوید و بهترین زمان را برای خرید تور استانبول انتخاب کنید.

به‌دلیل اینکه فستیوال‌های خرید در طول سال برگزار می‌شود، برخی از افراد در بازه زمان‌هایی که حراج فصلی ترکیه شروع می‌شود، تدارکات سفر را آماده می‌کنند و با خرید تور لحظه آخری، لذت سفر را چندین برابر می‌کنند.

 پیدا کردن تور لحظه آخری برای استانبول اصلا کار سختی نیست. به شرطی که برنامه‌ریزی منعطفی داشته باشید و برای جابه‌جایی ساعت و روز سفر دستتان باز باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه