معرفی مقاصد پروازی ایرلاین تابان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی مقاصد پروازی ایرلاین تابان

سفرهای هوایی برای بسیاری از افراد اولویت اول محسوب می‌شوند. سفرهای هوایی مطمئن هستند. در کمتر از چند ساعت می‌توانید از شهر محل زندگی‌تان به شهری در یک کشور خارجی با هواپیما سفر کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی مقاصد پروازی ایرلاین تابان

ایرلاین تابان

اگر بخواهیم ایرلاین تابان را به شما معرفی کنیم اولین موردی که باید به آن اشاره شود سال تاسیس آن است. هواپیمایی تابان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر مقدس مشهد واقع شده است. در حال حاضر می‌توان گفت که این ایرلاین با هفت فروند هواپیما به‌عنوان یکی از تازه کار ترین و جدیدترین هواپیمایی کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تاریخچه ایرلاین تابان

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که این هواپیمایی در چه سالی شروع به کار کرد. حال قصد داریم مطالب دیگری هم در باره آن بیان کنیم. زمانی که هر شرکتی بخواهد به‌عنوان ایرلاین فعالیت داشته باشد باید مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشور کسب کند. بعد از این مجوزها یک کد به آن   شرکت تعلق می‌گیرد. ایرلاین تابان در سال 1384 با کد یاتا HH موفق شد بعد از گرفتن مجوزهای لازم ثبت شود.

ایرلاین تابان به‌عنوان یکی از ایرلاین های خصوصی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. لازم به است بدانید که مؤسس آن خلبانی است به نام جناب آقای اصغر عبدالله پور، آقای عبذالله پور که از خلبان های خوب کشور هستند با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی سرخس و شرکت سهامی توس گستر این امر مهم را به انجام رساند. همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کرده‌ایم دفتر مرکزی این ایرلاین در مشهد واقع شده است.

همان طور که هر فردی برای داشتن یک سفر هوایی در مرحله اول باید بلیط هواپیما تهیه کند، هر ایرلاین برای آن که بتواند پروازهای خود را انجام دهد به فرودگاهی برای این کار نیاز دارد. فرودگاه هایی که ایرلاین تابان با آن‌ها همکاری می‌کند به دو دسته تقسیم می‌شوند. فرودگاه های قطب اول و فرودگاه هایی که قطب دوم نامیده می‌شوند.

اگر بخواهیم فرودگاه های قطب اول یا اصلی ایرلاین تابان را معرفی کنیم باید به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اشاره کنیم. در ادامه باید فرودگاه قطب دوم این ایرلاین را نام ببریم که فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران است.

هواپیمایی تابان

بلیط هواپیما تابان

  • استانبول – دوبی – بغداد – تفلیس – بیروت – نجف اشرف

مقاصد پروازی این شرکت از تهران بدین شرح است :

  • پروازهای داخلی : اصفهان – اهواز – بجنورد – بیرجند – خرم آباد – شیراز – طبس – کرمان – کیش – مشهد
  • پروازهای خارجی : دمشق – استانبول – دوبی – کی یف

 پرواز های ایرلاین تابان که در مشهد  انجام می‌شود به این شرح است :

  • داخلی : آبادان – اراک – اصفهان – تبریز – تهران – زاهدان -شهرکرد – کرمان -کیش
  • خارجی : دمشق – دوبی – نجف اشرف

مقاصد پروازی این شرکت که در اصفهان  انجام می‌شود به این شرح است :

  • پروازهای داخلی : مشهد – تهران – اهواز – عسلویه – کیش – تبریز – قشم – رشت – کرمان

بلیط هواپیما مستر بلیط

مستر بلیط

مستر بلیط از آن سایت‌های معتبری است که می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان خاطر بلیط مورد نظر خود را از آن خرید کنید. اگر قصد دارید بلیط‌های خود را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید باید آن را از یک سایت معتبر خریداری کنید که مشکلاتی رخ ندهد. سایت مستر بلیط به شما این امکان را می‌دهد که نه‌تنها بلیط‌های هواپیمایی خود بلکه دیگر بلیط‌های وسلئل نقلیه را هم در زمان بسیار کمی تهیه کنید. مهم ترین مزیت آن نسبت به دیگر سایت‌های فروش بلیط و آژانس هایی هواپیمایی همین موضوع است که بلیط همه وسلئل نقلیه عمومی را می‌توان در آن پیدا کرد.

مستر بلیط

این کار سبب می‌شود تا در هنگام سفر قیمت وسیله‌ای ماننده قطار یا حتی اتوبوس را نیز بدانید و با آگاهی بیشتری برای خرید بلیط مورد نظر خود اقدام کنید. گاهی پیش می‌آید به قصد خرید بلیط چارتری وارد این سایت شده‌اند اما با دیدن مسیرهای قطار و قیمت‌های آن منصرف شده و برای خرید بلیط قطار اقدام می‌کنند.  

علاوه بر این موارد در سایت فوق می‌توانید اطلاعات مفید و کاربردی درباره فرودگاه‌ها و ایرلاین های سراسر کشور را به دست آورید. اطلاعات فوق در سفر می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اطلاعات در باره ایرلاین به شما کمک می‌کند تا هواپیمایی مناسب خود را به‌خوبی انتخاب کنید و در طول مسیر از امکانات آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه