لوکیشن سریال وست ورلد؛ کجا وست ورلد واقعی را تجربه کنیم؟

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
لوکیشن سریال وست ورلد؛ کجا وست ورلد واقعی را تجربه کنیم؟

سریال وست ورلد یکی از سریال‌های جذاب و محبوب دنیا، لوکیشن‌هایی دیدنی و خیره‌کننده دارد.

وست ورلد یکی از سریال‌های جذاب در ژانر علمی - تخیلی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. دو فصل از این سریال تاکنون پخش شده است. شاید موقع دیدن این سریال، توجهتان به لوکیشن‌های آن جلب شده باشد و دلتان می‌خواهد بدانید که این منظره‌های جذاب طبیعی و این شهرهای کوچک قدیمی، کجای دنیا قرار دارند.

در ادامه چند مورد از لوکیشن‌‌های سریال وست ورلد را معرفی می‌کنیم.

پارک ملی آرچز (Arches National Park)

لوکیشن سریال وست ورلد

پارک ملی آرچز صخره‌های قرمزرنگی که ظاهری جذاب و متفاوت دارند و دره‌های عمیق و زیبایی دارد. بیرون از این پارک، یکی از لوکیشن‌های دیدنی وست ورلد است. در تعداد زیادی از صحنه‌های فیلم، بازدیدکنندگان پارک را می‌بینید که با قطار وارد پارک می‌شوند. این صحنه‌ها در جاده‌های بیرون از مرزهای پارک ملی آرچز فیلمبرداری شده‌اند.

پارک ایالتی دد هورس پوینت (Dead Horse Point State Park)

لوکیشن سریال وست ورلد

صحنه‌های شگفت‌انگیزی که از دره‌ها می‌بینید در پارک ایالتی دد هورس پوینت فیلمبرداری شده‌اند. این پارک هم درست مثل پارک ملی آرچز در نزدیکی مواب ایالت یوتا قرار دارد. در این پارک که قدم می‌زنید مراقب مرد سیاه پوش باشید. اینجا همان‌جایی است که او در جست و جوی کلیدی برای رسیدن به هزارتوی مرموز، پوست سر یک بومی آمریکایی را می کند!

مزرعه ملودی (Melody Ranch)

لوکیشن سریال وست ورلد

مزرعه ملودی یک استودیوی خصوصی است که در سانتا کلاریتا قرار دارد. همه صحنه‌هایی که در سوئیت واتر می‌گذرد در اینجا فیلمبرداری شده است. از آنجایی که اینجا خصوصی است نمی‌توانید از آن دیدن کنید مگر اینکه مجوزهای خاصی برای ورود بگیرید. ولی بد نیست بدانید که مزرعه ملودی لوکیشن بسیاری از فیلم‌های وسترن و مشهور دیگر هم بوده است مثلا رنجر تنها، دد وود، هفت دلاور و...

وست ورلد را در دنیای واقعی تجربه کنید

با وجود اینکه وست ورلد یک دنیای خیالی است ولی جاهایی در گوشه و کنار دنیا وجود دارند که در آنها می توانید فانتزی‌های اندرویدهای کاوبوی را به واقعیت بدل کنید. برای اینکه بتوانید وست ورلد را در دنیای واقعی تجربه کنید، به یکی از این مقصدها سر بزنید.

شهر ارواح کالیکو (Calico)

بسیاری از صحنه‌های فیلم در شهر تخلیلی سوئیت واتر می گذرد. شهر ارواح کالیکو نیز بیش از اینکه شهر ارواح باشد، شبیه به سوئیت واتر است و یک شهر قدیمی دهه ۱۸۰۰ در آن بازسازی شده است. این شهر جاذبه‌های متعددی دارد. دارای مغازه‌هایی به سبک قدیمی است و پوشش اهالی ان هم سنتی است. البته فراموش نکنید که آنها انسان‌ها واقعی هستند. اندروید نیستند پس با آنها مهربان باشید!

تورهای روزانه MH Cowboy

صحنه‌هایی که در آن تدی و دلورس سوار بر اسب‌های خود در منظره‌های زیبای طبیعی به گشت و گذار می‌پردازند، شاید حسادت بسیاری از بینندگان سریال را برانگیخته باشد. اگر دوست دارید در غروب آفتاب در چنین منظره‌هایی اسب‌سواری کنید، یکی از تورهای گشت و گذار MH Cowboy را انتخاب کنید. این مجموعه تورهای روزانه برای منطقه مواب دارد؛ جایی که بیشتر قسمت‌های سریال در آن فیلمبرداری شده است. حتی اگر در سوارکاری مبتدی باشید، بعد از انتهای سفر، مثل یک حرفه‌ای سوارکاری می‌کنید.

شهر 1880 Cowboy

شهر 188۰ Cowboy یکی از نزدیک‌ترین مقصدها به دنیای تخیلی وست ورلد است. این شهر ارواح ساکنانی از جنس مانکن‌های متحرک دارد و همان قدر که به نظر می رسد، ترسناک است. در این شهر می‌توانید سفری به گذشته داشته باشید، به دهه ۱۹۶۰.

ساکنان متحرک این شهر از زمانی که در اینجا قرار داده شده‌اند، زیاد به روز‌رسانی نشده‌اند. می‌توانید از قسمت‌های مختلف این شهر مثل سالن اصلی، چوبه‌های دار، خانه اپرا، معدن طلا، قبرستان و قلعه دیدن کنید و اهالی رباتیک شهر را ملاقات کنید. این اهالی در حالی که هر کدام به کار خود مشغول‌اند در گوشه و کنار شهر دیده می‌شوند و فقط سالی یک بار تعمیر می‌شوند.

در این شهر می‌توانید شخصیت‌های خیالی متعددی را ببینید. یک دندانپزشک و بیمارش، یک معدنچی، یک بومی آمریکایی و...

حتی می توانید آبراهام لینکولن را ببینید که در حال سخنرانی است. البته این واقعیت را فراموش کنید که او در سال ۱۸۸۰، زنده نبود و هرگز داکوتای جنوبی را از نزدیک ندیده بود. با وجود اینکه اینجا زیاد تر و تمیز نیست و به خوبی نگهداری نمی‌شود و تاریخچه پشت آن نیز مشکوک و قابل بحث است ولی گشت و گذار در آن مثل یک سفر کوتاه در زمان است.

تالار مشاهیر ربات‌ها (Robot Hall of Fame)

اگر جنبه‌های علمی تخیلی سریال وست ورلد بیشتر از سایر جنبه‌های آن توجهتان را جلب کرده است و زیاد علاقه‌ای به دینای غرب وحشی ندارید، می توانید به تالار مشاهر ربات‌ها در پیتزبورگ سر بزنید. همه‌ی ربات‌های مشهور و شناخته شده از Lt. Cmdr. Data گرفته تا وال‌ای در اینجا حضور دارند. شاید روزی یکی از مخلوقات برنارد راهش را به این تالار مشاهیر باز کند.

مطالب مرتبط:

منبع roadtrippers

دیدگاه