۱۵ تجربه لوکس و خاص که فقط می‌توانید در دبی کسب کنید

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
۱۵ تجربه لوکس و خاص که فقط می‌توانید در دبی کسب کنید

دبی، شهری پر از جاذبه‌های متنوع و لوکس است. تجربیاتی در دبی منتظر شما است که در جاهای دیگر دنیا، به‌ندرت فرصت امتحان کردن آن‌ها وجود دارد.

کلان‌شهر دبی روزبه‌روز در حال پیشرفت و گسترش است. ان شهر میزبان بیش از ۲۰ هزار میلیونر است. طبق گزارش‌های The Wealth Report 2016، دبی پنجمین شهر مهم دنیا برای افراد فوق ثروتمند است، یعنی برای کسانی که دارایی خالص آن‌ها ۳۰ میلیون دلار است؛ بنابراین تعجبی ندارد که چرا این شهر به مقصدی برای ثروتمندان و تجربه تفریحات لوکس تبدیل شده است.

برای اینکه سفر به دبی را تجربه کنید، از کجارو کمک بگیرید. با کجارو می‌توانید بهترین تور دبی را از بین تورهای عرضه‌شده توسط آژانس‌های گردشگری معتبر، جست‌وجو کنید و مناسب‌ترین تور را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

در ادامه با چند تفریح جذاب و خاصی آشنا می‌شوید که در دبی امکان تجربه آن‌ها وجود دارد؛ البته اگر از نظر مالی هیچ محدودیتی نداشته باشید.

رفت و آمد لوکس

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

نیاز به تاکسی دارید؟ چرا اوبر هلی کوپتر را امتحان نمی‌کنید؟ یا اینکه یک راننده و ماشین کرایه کنید و با رولز رویس دور شهر بچرخید. اگر دوست دارید خودتان رانندگی کنید، می‌توانید ماشین‌های لوکس مثل فراری را کرایه کنید. فقط مراقب سرعت خود باشید. پلیس دبی با یکی از ماشین‌های لوکس اسپورتش مثل مک لارن و بوگاتی و لامبورگینی شما را تعقیب و متوقف می‌کند.

حیوانات خانگی عجیب و غریب

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

تابه‌حال به این فکر کردید که یک چیتا را بغل کنید یا با ببر قدم بزنید؟ در دبی می‌توانید به‌طور قانونی این حوانات را به‌عنوان حیوان خانگی نگه دارید. همچنین می‌توانید در باغ وحش‌های سراسر امارات نظیر سافاری پارک دبی، حیوانات عجیب و غریب و کمیابی را ببینید که به باغ وحش‌ها اهدا شده‌اند.

یک روز زیر آفتاب

یک روز را می‌توانید همراه خانواده و دوستان خود زیر آفتاب تفریح کنید. یک بالون خصوصی کرایه کنید و در صحرا شام بخورید. یا اینکه در پارک‌های تفریحی جذابی مثل آکواونچر یا وایلد وادی تفریح کنید.

مهمانی گرفتن مثل میلیونرها

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

می‌توانید قایق‌های تفریحی لوکس پنج ستاره کرایه کنید و در اطراف سواحل دبی به گشت‌وگذار مشغول شوید. چشم‌انداز شهر دبی از سمت دریا، بسیار دیدنی و چشم‌نواز است به‌خصوص وقتی در تعطیلات و رویدادهایی مثل سال جدید یا روز ملی، آتش‌بازی هم برپا می‌شود.

شهری پر از طلا

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

برای همه عزیزان خود می‌توانید هدیه‌ای جذاب مثل طلا بخرید. انواع وسایل با روکش طلا در دبی بسیار رایج شده است؛ مثلا ماشین، لوازم خانه و وسایل الکترونیکی. اگر زیورآلات طلا به سبک قدیمی را دوست دارید، به بازار طلا سر بزنید و از آنجا خرید کنید. این بازار پر از طلا است و حتما در بین آن‌ها می‌توانید چیزی را که دنبالش می‌شد، پیدا کنید.

تفریحات فوق‌العاده

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

دوست دارید تجربه‌های خاصی مثل پریدن از هواپیما داشته باشید؟!

یک هواپیما کرایه کنید، دست دوستان خود را بگیرید و از بالا از دیدن منظره‌های جزیره‌های مصنوعی نخل جمیرا لذت ببرید. همچنین می‌توانید سقوط آزاد بر فراز آسمان را تجربه کنید. اسکای‌دایو دبی و تورهای هواچرخ از دیگر تفریحات جذابی است که جای دیگر به‌ندرت پیدا می‌شود.

رویدادهای نمادین

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

هلی‌پد یا بالگردنشین برج العرب را به خاطر میزبانی مسابقاتی مثل مسابقه تنیس بین راجر فدرر و آندره آغاسی می‌شناسند. اگر این رویدادهای هیجان‌انگیز برایتان جالب نیست، می‌توانید این هتل نمادین را طور دیگری تجربه کنید. هلی‌پد را برای مهمانی شام یا عروسی، کرایه کنید.

باند، جیمز باند!

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

می‌توانید در دبی مثل جیمز باند پا جای پای ولیعهد دبی بگذارید. حمدان بن محمد بن راشد آل مكتوم، کلکسیونی از ماشین‌های آبی‌خاکی دارد که هم روی دریا و هم روی زمین کار می‌کنند. شرکت Dubai Customs نیز یک مدل از این وسایل نقلیه را که دوستدار محیط زیست است، تولید کرده است. اگر دوست دارید یک تجربه دو صفر هفتی داشته باشید، بدون اینکه این وسایل نقلیه را بخرید، جت‌اسکی زیر آب یا سی‌بریچر را امتحان کنید.

کاشف شوید

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

مجموعه جزایر مصنوعی The World شامل ۳۰۰ جزیره است که به‌طور دقیقی طراحی شده‌اند تا شبیه به نقشه دنیا به نظر برسند. این جزیره‌ها را می‌توانید بخرید و قیمت آن‌ها از ۷ میلیون دلار تا ۱٫۸ میلیارد دلار آمریکا است. اگر پول خرید آن‌ها را ندارید، می‌توانید مثل یک کاشف در این جزیره‌ها بگردید. اقامتگاه‌های خصوصی برای کرایه کردن در این جزیره‌ها وجود دارد.

طلای بیشتر

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

در دستگاه‌های خودپرداز همه انتظار دارند که پول نقد دریافت کنند؛ ولی در دبی می‌توانید از دستگاه‌های خود پرداز، Gold To Go طلای ۲۴ عیار بگیرید.

تعطیلات لوکس و مجلل

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

با هواپیمایی امارات و کابین‌های فرست کلاسش می‌توانید یک سفر لوکس به‌معنای واقعی کلمه را تجربه کنید. یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا هتل Atlantis The Palm است که اقامت در آن، سفر لوکس شما را کامل می‌کند. همچنین می‌توانید بازدید از برج العرب را رزرو کنید و از خدمات هفت ستاره آن لذت ببرید. در این هتل به همه مهمان‌ها آیپدهایی با روکش طلا داده می‌شود تا در طول اقامت خود از آن استفاده کنند.

خدماتی در بالاترین سطح ممکن

جاذبه های دبی

در دبی می‌توانید وارد دنیای ثروتمندان و افراد مشهور شوید. با استخدام کردن یک راهنما می‌توانید بیشتر از سفر خود لذت ببرید. خدمتکاران شخصی استخدام کنید و از امکانات و خدماتی مثل سالن‌های داخل منزل، خیاط، مربی شخصی و مشاور شخصی خرید، استفاده کنید.

خنک شوید

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

در سفر به دبی می‌توانید از آفتاب و گرما فاصله بگیرید و در تنها پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه و بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا، تفریح کنید و خنک شوید! از فعالیت‌های تفریحی این مجموعه می‌توان اسکی، اسنوبورد و بازی با پنگوئن‌ها را نام برد. اگر بعد از یک روز تفریح باز هم دوست دارید از گرما فاصله داشته باشید در یکی از کمپ‌ها اقامت کنید.

تعقیب با بالاترین سرعت

جاذبه های دبی

آیا تابه‌حال دوست داشتید یک ماشین لوکس را برانید؟ شرکت The Dubai Autodrome شرکتی برای کرایه خودروهای لوکس مسابقه است مثلا فراری، مک‌لارن و... این خودروها را می‌توانید در همان مسیری که مسابقات جایزه بزرگ برپا می‌شود، برانید و لذت ببرید.

شنای بی‌نهایت

۱۵ تجربه جذاب و خاصی که فقط در دبی می توانید کسب کنید

می‌توانید در دبی قایق کرایه کنید و کمی دورتر از سواحل امارات، غواصی اسکوبا را تجربه کنید. اینجا می‌توانید با دلفین‌های وحشی، لاک‌پشت‌ها و کوسه‌های آب‌سنگی شنا کنید. اگر مدرک غواصی ندارید، دبی مال یک آکواریوم بزرگ دارد که بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا است و در آن می‌توانید غواصی را تجربه کنید.

شما می‌توانید علاوه بر تفریحاتی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی دبی را در کجارو مشاهده کنید و در مورد جاذبه‌های آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه و امکانات آن‌ها را در کجارو مشاهده و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه