چرا باید پارک آبی کیش را تجربه کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
چرا باید پارک آبی کیش را تجربه کنیم؟

پارک آبی کیش که نام اصلی آن تم پارک اوشن است امکانات مفرحی دارد که می‌تواند بهترین خاطره را در سفرتان به کیش بسازد. برای آشنایی بیشتر با این نوشته همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 فکرش را بکنید که در دل آب‌های جزیره باشید و از ترس دریا نتوانید تنی به دریا بزنید. پارک آبی کیش گزینه خوبی برای تفریح شما در سفر است. این مجموعه دارای امکانات مناسبی است که بدون نگرانی در کنار کودکان خود خوش بگذرانید و تفریح کنید. پارک آبی کیش یا تم پارک آبی اوشن در این جزیره یکی از روزهای سفر شما را در تور کیش می‌سازد.

ما در سایت کیش بوک مطالبی از اماکن تفریحی کیش را با جزئیات برای شما قرار داده‌ایم تا قبل از سفر با فضاهای جزیره آشنا باشید.

بعد از تفریحات آبی حتما دقت کرده‌اید که کیفیت خواب و انرژی شما در طول روز چه تغییر مثبتی خواهد داشت. تفریحی که هم هیجان دارد و هم آرامش را برای شما مهیا می‌کند؛ بهترین گزینه برای ثبت خاطرات شما در سفر است. پارک آبی اوشن هم یکی از جاهای دیدنی کیش است که توصیه می‌کنیم در سفر خود به این مجموعه برای تفریح مراجعه کنید.

کیش بوک کیش

تم پارک آبی اوشن در جزیره کیش

این پارک آبی در قسمت جنوبی جزیره کیش قرار دارد. برای رسیدن به آن لازم است به‌سمت جاده جهان بروید. در نزدیکی بلوار ابوموسی به‌راحتی این پارک را پیدا خواهید کرد.

یکی از نقاط قوت این پارک سرباز بودن آن است. با توجه به برنامه زمانی بانوان و آقایان، می‌توانید برای یک تفریح هیجان‌انگیز مراجعه کنید.

تم پارک آبی اوشن در جزیره کیش دارای بازی‌های متنوع است تا شما را سرگرم کند و آدرنالین خونتان را بالا ببرد. با ورود به این پارک سرسره‌های عظیمی را می‌بینید که هرکدام اسم خاصی را دارا هستند. در ادامه شما را با چند وسیله بازی در این پارک آشنا می‌کنیم.

رالی راید: چهار سرسره در کنار هم که فرصتی برای رقابت برای شما با 3 نفر دیگر از دوستان‌تان است. هر شخصی که زودتر از سه نفر دیگر به پایین سرسره برسد برنده است. ارتفاع این سرسره حدود ۱۲ متر است. سر خوردن از روی یک سرسره 12 متری شما را آماده می‌کند تا هیجان بیشتری در این مجموعه بخواهید. پس برای شروع لازم است!

دینگل: یک تیوب دونفره در اختیار شما قرار می‌گیرد. از ارتفاع ۱۲ متری برج داتیس به داخل فضای دیگری با سرعت حرکت می‌کنید و به‌صورت آونگ سر می‌خورید. وقتی سرعت تیوب آرام شد، به استخر دیگری پرتاب می‌شوید.

پیچالوپ: برای این تفریح با بلندترین برج مجموعه سر و کار دارید. نگاه کردن به برج آفتاب با ارتفاع ۲۴ متری حتی از دور هم هیجان را به شما وارد می‌کند. با پیچالوپ تجربه سقوط آزاد از ارتفاع بلند را به دست می‌آورید.

تور های کیش

امکانات پارک آبی کیش

وسیله‌های بازی متنوع در این پارک آبی شما را به وجد می‌آورد. اول از همه یکی از ویژگی‌های خاص این مجموعه را برای شما بگویم. این پارک آبی در نقاط مختلف جزیره کیش دارای سرویس‌های رایگانی است که شما را به‌راحتی به این مکان برسانند. اما این برنامه ممکن است به‌صورت ماهانه تغییر کند. پس بهتر است در وب‌سایت این مجموعه مسیرها و ساعات حرکت را چک کنید و به موقع در محل حضور پیدا کنید.

فروشگاهی در این پارک آبی وجود دارد که می‌توانید محصولات مورد نیاز برای ورزش‌های آبی را خریداری کنید. وسایلی مانند مایو، حوله، دمپایی، کلاه، کرم ضدآفتاب و... همچنین اگر بخواهید سوغاتی‌های کوچک برای خود یا عزیزان‌تان هم بخرید، دست خالی از این مکان بیرون نمی‌روید.

یکی دیگر از امکانات این پارک وجود رستوران در آن است. ورزش و تفریح انرژی زیادی از شما می‌گیرد. ممکن است بعد از یک ساعت تفریح در این فضا احساس کنید به یک وعده غذای گرم نیاز دارید. در این رستوران انواع ساندویچ‌های سرد و گرم را با حجم سبک می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. اما یک آب‌میوه خنک هم می‌تواند حال‌تان را تغییر دهد. کافی شاپ کافیسا نوشیدنی‌های لذیذ را برای شما مهیا می‌کند.

در این مرکز می‌توانید از خدمات اسپا و ماساژ هم استفاده کنید. تا خستگی را از خود دور کنید. مرکز تخصصی ماساژ در اوشن پارک کیش آرامش را به‌سمت شما هدایت می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع کیش بوک

دیدگاه