از چک این آنلاین قبل از پرواز چه می‌دانید؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
از چک این آنلاین قبل از پرواز چه می‌دانید؟

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بیش از سه دهه سابقه در امر صدور بلیط هواپیما و داشتن کادری مجرب ارائه‌دهنده انواع خدمات بلیط هواپیما در تمامی مسیرهای پروازی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ایستادن در صف‌های طولانی فرودگاه برای دریافت کارت پرواز بسیار وقت‌گیر و خسته‌کننده است. تکنولوژی به حل این مشکل کمک کرده و به مسافران این امکان را می‌دهد تا در ظرف مدت چند دقیقه بتوانند خودشان کارت پروازشان را صادر کنند.

رزرو بلیط هواپیما

بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک امروزه همه چیز در حال پیشرفت است و به لطف تکنولوژی می‌توان کارها را سریع‌تر و راحت‌تر پیش برد. در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی نیز تمام مهارت خود را بکار می‌گیرند تا پرواز را برای مسافران لذت‌بخش‌تر کنند. مسافران تنها با چند کلیک ساده و بدون مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط هواپیما، می‌توانند بلیط خود صادر کنند. دریافت آنلاین کارت پرواز یا چک این آنلاین نیز از دیگر امکاناتی است که با خرید بلیط از ایرلاین‌های معتبر خارجی مانند بلیط لوفت هانزا و شرکت‌های بزرگ داخلی مانند هواپیمایی ماهان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در این مطلب آژانس هواپیمایی ستاره ونک مزیت استفاده از چک این آنلاین را مورد بررسی قرار می‌دهد.

چک این یا دریافت کارت پرواز از مراحل وقت‌گیر قبل از سوار شدن به هواپیما است. مسافر بایستی در پروازهای داخلی دو ساعت و در پروازهای خارجی سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشد، گیت پرواز را از پیدا کند و بار را تحویل داده و کارت پرواز را دریافت کند؛ اما دریافت کارت پرواز پایان ماجرا نیست چراکه ممکن است صندلی مشخص شده‌اش را دوست نداشته باشد یا حتی در طول پرواز به کترینگ غذایی حساسیت داشته باشد. چک این آنلاین تمام این مشکلات را حل کرده و مسافر می‌تواند در حالی که در پشت لپ تاپ خود نشسته تمام این مراحل را مدیریت کند؛ اما چگونه؟

چگونه چک این آنلاین را انجام دهیم؟

امروزه اکثر شرکت‌های هواپیمایی این سرویس را در امکانات خود قرار داده‌اند. با خرید بلیط هواپیما شما می‌توانید به سایت رسمی شرکت هواپیمایی مراجعه کنید و پس از وارد کردن شماره بلیط، صندلی خود را انتخاب کرده، اگر مایلید غذای مورد نظرتان را از میان منوی ارائه شده توسط ایرلاین سفارش داده و در نهایت کارت پروازتان را دریافت کنید. کارت پرواز طبق درخواست شما به تلفن همراه یا ایمیل شخصیتان ارسال خواهد شد. هرکدام از شرکت‌های هواپیمایی با توجه به قوانین خود مدت زمان مشخصی را برای چک این آنلاین مشخص کرده‌اند؛ اما به‌طور معمول مسافر می‌تواند تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز کارت پرواز را به‌صورت آنلاین دریافت کند. برای اطلاع دقیق از مهلت دریافت کارت پرواز آنلاین به سایت شرکت هواپیمایی که از آن بلیط را خریداری کرده‌اید مراجعه کنید.

مزیت‌های چک این آنلاین

صرفه‌جویی در زمان

با چک این آنلاین دیگر نیازی نیست که چند ساعت زودتر به فرودگاه بروید. بلکه می‌توانید در خانه و در کمال آرامش کارت پروازتان را صادر کنید. علاوه بر این هنگام رسیدن به فرودگاه نیز از ایستادن در صف‌های طولانی گیت در امان خواهید بود. فقط کافی است تصویر کارت پرواز خود را به‌صورت پرینت شده یا در موبایل، همراه داشته باشید. اگر چمدان نداشته باشید که مستقیماً می‌توانید به‌سمت سالن پرواز بروید، اگر هم چمدان دارید فقط کافی است آن را به مسئول گیت تحویل دهید.

بسیاری از فرودگاه‌ها برای آسایش مسافران گیت‌های مخصوصی را جهت دریافت چمدان قرار داده‌اند؛ بنابراین مسافران این امکان را دارند که بدون منتظر ماندن در صف بار خود را تحویل دهند.

انتخاب صندلی

انتخاب صندلی از مواردی است که در پروازهای طولانی و حتی کوتاه مدت حائز اهمیت است. برخی از مسافران به‌شدت از صندلی‌های وسط بیزارند یا به‌دلیل داشتن شرایط خاص نشستن روی صندلی‌های جلو هواپیما برایشان خوشایندتر است.

یکی از مزیت‌های چک این آنلاین انتخاب صندلی دلخواه است. شما می‌توانید نمایی کلی از چیدمان صندلی‌ها را ببینید و در نهایت با توجه به شرایط خود مناسب‌ترین صندلی را انتخاب کنید. این مزیت به شما کمک می‌کند پروازی آرام را تا رسیدن به مقصد داشته باشید.

سفارش غذای دلخواه

برخی از مسافران به مواد غذایی خاصی حساسیت دارند یا از رژیم غذایی مخصوص استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن این سیستم ایرلاین‌ها منو خود را بر اساس سلیقه‌های مختلف تنظیم کرده و شما می‌توانید قبل از پرواز به سایت شرکت هواپیمایی مراجعه کرده و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. البته دقت داشته باشید که سفارش غذا جز مراحل چک این آنلاین نمی‌باشد اما از خدماتی است که به‌صورت آنلاین در سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی قرار داده شده و به مسافران این امکان را می‌دهد که از غذای دلخواهشان را در طول پرواز سفارش دهند.

چک این آنلاین

جهت خرید بلیط هواپیما با معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا با شماره ۰۲۱-۸۸۸۸۰۰۰۰ تماس بگیرید یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه