۶ کافی شاپ برتر استانبول که می‌توان خستگی روز را آنجا به در کرد

مینا رهبری
مینا رهبری پنجشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
۶ کافی شاپ برتر استانبول که می‌توان خستگی روز را آنجا به در کرد

طبیعی است که هر شهر بزرگ و پرجمعیتی مثل استانبول کافی شاپ‌های زیادی داشته باشد. اما قطعا همه آن‌ها کیفیت و خدمات خوبی ندارند. بهترین کافی شاپ‌های استانبول را بشناسید و برای گذراندن لحظاتی به دور از ازدحام گردشگران به آن‌ها پناه ببرید.

در گوشه و کنار محله‌های استانبول کافی‌ شاپ‌های زیادی افتتاح شده است و پرچم «موج سوم» را در دست دارند. با این حال همه این کافی شاپ‌ها کیفیت یکسانی ندارند و فقط برخی از آن‌ها کیفیت، قیمت، دکوراسیون و فضای خوب را یک‌جا دارند. در سفر به استانبول ممکن است حین گشت‌وگذار خسته شوید و دلتان بخواهد به دور از ازدحام جمعیت، در گوشه دنجی بنشینید و با یک فنجان قهوه ترک، خستگی‌تان را به در کنید. ما برای انتخاب بهترین کافی شاپ‌های استانبول به شما کمک می‌کنیم.

Drip Coffeeist

کافی شاپ Drip Coffeeist استانبول

منبع عکس: وب‌سایت coffee.digital

Drip Coffeeist بعد از افتتاح اولین شعبه‌اش در بخش آسیایی استانبول، طرفداران زیادی پیدا کرد و به همین دلیل یک شعبه دیگر آن نیز در قسمت اروپایی این شهر افتتاح شد.

از طرفی سفر به ترکیه بدون قهوه ترک خالی از لطف است و از طرف دیگر، این کافی شاپ برای تهیه قهوه فوق‌العاده و محلی ترک، از دستگاه روستر قهوه (دستگاهی که برای بو دادن و برشته کردن قهوه استفاده می‌شود)، استفاده می‌کند؛ بنابراین یکی از بهترین قهوه‌های استانبول را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. علاوه بر قهوه خوب و باکیفیت، تراس کافی شاپ Drip Coffeeist بسیار زیبا و دوست داشتنی است. 

کافی شاپ Petra Roasting Co

کافی شاپ Petra Roasting Co. استانبول

منبع عکس: وب‌سایت sprudge

با وجود اینکه پترا در نزدیکی منطقه‌ای تجاری قرار دارد، اما باعث نمی‌شود مشتریان و عاشقان قهوه بیخیال قهوه‌های این کافی شاپ شوند که بدون دستگاه بو داده می‌شود. در این کافی شاپ گالری‌های هنری و چند نمایشگاه از اشیای عتیقه نیز برای فروش این محصولات برگزار می‌شود. 

Akali

کافی شاپ Akali استانبول

منبع عکس: وب‌سایت timeout

کافی شاپ Akali مکانی فوق‌العاده برای تجربه طعم ناب انواع قهوه ترک به دور از مسیرهای معمول است که هر گردشگری ممکن است از آن‌ها عبور کند. این کافی شاپ در خیابان مسکونی محله بشیکتاش قرار دارد. به غیر از قهوه خوشمزه، حتما از ساندویچ‌های این کافی شاپ هم سفارش دهید که با نان تازه تهیه می‌شود. علاوه بر این‌ها Akali کروسان‌ها و کیک‌های بسیار لذیذی هم دارد. 

MOC Istanbul

کافی شاپ MOC Istanbul

منبع عکس: وب‌سایت airbnb

محله Tesvikiye این روزها پر شده است از رستوران‌ها کافه‌هایی که تازه افتتاح شده‌اند، اما MOC Istanbul جزو اولین کافی شاپ‌هایی است که در این محله شروع به کار کرد. این کافی شاپ در دو طبقه، طیف گسترده‌ای از انواع قهوه را سرو می‌کند. تابستان‌ها مشتری‌های MOC Istanbul اغلب قهوه سرد و یخ در بهشت سفارش می‌دهند.

کافی شاپ Four Letter Word Coffee

کافی شاپ Four Letter Word Coffee استانبول

منبع عکس: وب‌سایت 4lwcoffee

کافی شاپ Four Letter Word Coffee در جزیره Burgazada که یکی از جزایر پرنسس استانبول است، قرار دارد. شاید اینجا واقعا یک کافی شاپ محسوب نشود، اما بازدید از این جزیره زیبا و نوش جان کردن یک فنجان قهوه خوشمزه ارزشش را دارد. این کافی شاپ فقط آخر هفته‌ها باز است.

کافی شاپ Coffee Department

کافی شاپ Coffee Department استانبول

منبع عکس: وب‌سایت murselcavus

محله بالات با موج جدیدی از کافه‌ها و رستوران‌ها مواجه است که در میان خانه‌های مسکونی تاریخی و کلیساهای قدیمی مثل قارچ رشد کرده‌اند. Coffee Department یکی از آن‌ها است که با قهوه‌های بو داده‌اش نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. اینجا هر نوع قهوه‌ای که دلتان بخواهد، می‌توانید نوش جان کنید. 

همان طور که گفته شد این شهر کافه‌های زیادی دارد. شما می‌توانید فهرست کاملی از کافی شاپ‌ها و رستوران های استانبول را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق و تصاویر آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه