چطور با کشتی کروز به کشورهای اروپایی سفر کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چطور با کشتی کروز به کشورهای اروپایی سفر کنیم؟

سفر کردن به کشورهای اروپایی انواع و اقسام روش‌های مختلف دارد که هر فرد بسته به بودجه و شرایط خود تصمیم می‌گیرد که یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر تقریبا همه روش‌های سفر به اروپا را تجربه کرده‌اید و به‌دنبال داشتن یک تجربه جدید در زمینه سفر هستید بد نیست که بدانید سفر با کشتی، آن هم از نوع کروز آن می‌تواند انتخاب متفاوت و هیجان انگیزی برایتان باشد. اما سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چطور با کشتی کروز به کشورهای اروپایی سفر کنیم و چگونه انواع کشتی کروز را بشناسیم تا با انتخابی دقیق‌تر به سفر دریایی خود برویم.

حال باید بدانیم که اساسا این کشتی چه چیزی هست و چرا از آن به‌عنوان یک وسیله نقلیه پرطرفدار در سفرها مخصوصا سفرهای اروپایی استفاده می‌کنند و چه فاکتورهایی بر محبوبیت بیشتر آن‌ها در بین مردم افزوده است. کشتی‌های کروز، کشتی‌های بسیار مجهز و پیشرفته‌ای هستند که در سال‌های اخیر با ارائه بهترین خدمات توانسته‌اند جای خود را در دل مسافران باز کنند و اشتیاق آن‌ها را برای این سفرها روزبه‌روز بیشتر کنند، چراکه یکی از ویژگی‌های بارز این نوع سفر زمان کوتاه و توقف‌های متعدد آن است و مسافران حتی می‌توانند در بین راه پیاده شده و به مقصد دیگری بروند یا حتی در همان کشتی بمانند و از امکانات آن استفاده کنند، به همین دلیل در خیلی مواقع از این نوع کشتی‌ها به‌عنوان هتل‌های شناور نیز یاد می‌شود، پس این خود نیز از مهم‌ترین دلایل محبوبیت سفر با این نوع کشتی‌ها است.

این کشتی‌های غول‌پیکر اخیرا به محبوب‌ترین وسایل برای سفرهای دریایی تبدیل شده‌اند و انواع و اقسام مختلفی دارند و تورهای مسافرتی دریایی چندروزه را ارائه می‌کنند به صورتی که مقصد شما همان مبدا سفر شما باشد و شما با گشتی چندروزه روی اقیانوس‌ها بتوانید نهایت استفاده از این سفر را برده و به‌قول معروف با یک تیر دونشان را بزنید به‌طوری که هم‌زمان از چند کشور یا چند شهر از پیش تعیین شده بازدید کرده و نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای اقامت در چند هتل و همچنین جابه‌جایی بین این شهر و آن شهر با وسایلتان را نداشته باشید که در اصطلاح از آن به‌عنوان سفرهای خطی یاد می‌کنند. در ادامه بد نیست بدانید که با انواع کشتی‌های کروز آشنا شوید، که بسته به شرکت سازنده آن دارای خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی متفاوتی هستند و امروزه شرکت‌های بزرگ کشتی‌سازی با بهتر کردن این امکانات سعی در رقابت و پیشی گرفتن از هم در این امر دارند و سعی کرده‌اند که سفرهای دریایی را هرچه بیشتر لذت‌بخش‌تر به مردم جلوه بدهند.

تور کشتی کروز

شاید برایتان جالب باشد و بخواهید بدانید که این کشتی‌ها انواع مختلفی دارند و دست افراد را برای انتخاب سفرهای دریایی باز گذاشته‌اند. این کشتی‌ها از کشتی‌های کرزو کوچک، کشتی‌های کروز بزرگ، کروز با مسیر کوتاه و کروز برای مسیر بلند تشکیل شده‌اند و از مهم‌ترین برندهای جهانی این کشتی‌ها می‌توان به برند سلبریتی ایکیناکس (Celebrity equinox)، که توسط طراح برتر آلمانی مایر ورفت (Meyer Werft) طراحی شد، نام برد، در این کشتی امکان این فراهم شده است تا بتوان در آن به بهترین نحو تفریح کرده و حتی جشن‌های ازدواج و جلسات کاری را در آن برگزار کرد. کشتی کارائیب سلطنتی (Royal Caribbean) را شاید بتوان دومین کشتی کروز محبوب دنیا دانست که رستوران‌های مجلل، پارک‌های آبی و فروشگاه‌های لوکس تنها بخشی از امکانات بسیار خوب این کشتی است. کشتی کروز کارناوال (Carnival) نیز از کشتی‌های کروز معروف دنیا است که با حجم بسیار بزرگی که دارد آن‌قدر امکانات پیشرفته در آن قرار داده شده که هیچ مسافرای را از سفر با خود پشیمان نخواهد کرد. تمامی این کشتی‌ها به امکانات جانبی دیگری مانند، استخرهای بزرگ سرپوشیده و روباز، شهربازی، سالن‌های ورزشی و زیبایی بسیار مجهز‌،‌‌‌ زمین‌های بازی و تفریحی برای کودکان‌ سالن‌های رقص، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لوکس، مراکزخرید و صدها نوع امکانات دیگر مجهز هستند تا سفر چندروزه دریایی برای مسافران خود را کسل کننده نکنند.

همان طور که قبلا گفته شد، با محبوبیت این نوع کشتی‌ها در جهان، علاقه‌مندی به سفرهای دریایی حتی در بین هموطنان خودمان نیز بیشتر شد و مردم اشتیاق بیشتری برای امتحان کردن این شیوه سفر داشتند که امروزه می‌توانید بسیاری از آژانس‌ها و مجموعه‌هایی که مجری برگزاری این تورها هستند را پیدا کنید که با ارائه ارزان‌ترین قیمت سفرهای دریایی شما را در انتخاب دقیق و آگاهانه این سفر یاری می‌کنند و همچنین باید بدانید که انتخاب این نوع سفر به‌صورت تور گروهی و از طریق آژانس‌های مسافرتی خیلی بهتر از آن است که بدون اطلاعات کافی و صرف وقت و هزینه سرسام‌آور و بدون مشورت و برنامه‌ریزی و به‌طور شخصی تصمیم به انجام آن را داشته باشید. اما یکی از محبوب‌ترین سفرهای دریایی با کشتی کروز بعد از سفر با کشتی کروز به اروپا را می‌توانیم سفر با کشتی کروز یونان بدانیم، چراکه این سفر به‌دلیل نبودن پروسه اخذ ویزا و دردسرهای جانبی آن و همچنین هزینه‌های منطقی و معقول، کار را تا حدود زیادی برایتان راحت‌تر کرده است و در این سفر می‌توانید از این کشور زیبا به‌همراه جزیره‌های ساحلی و حیرت‌انگیزش از قبیل جزیره کرت، جزیره پاتموس، جزیره رودس و جزایر بسیار محبوب و دوست‌داشتنی میکونوس و سانتورینی دیدن کنید و خاطره یک سفر بسیار خوب را برای خود ثبت کنید، پس بد نیست که در بین این مجموعه‌ها، مشاوره و همراهی آژانس گلبرگ سیر را در اختیار خود داشته باشید، چراکه این مجموعه با تجربه کافی در امر برگزاری تورهای کشتی کروز و قرارداد با کمپانی MSC opers cruises که از بهترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌های کشتی‌سازی در جهان است توانسته است ارزان ترین قیمت کشتی کروز یونان را ارائه کرده و اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز را به دست بیاورد، پس اگر به‌دنبال داشتن همچون تجربه منحصربه‌فردی در زمینه سفرهای دریایی هستید معطل نکنید و شانس خود را امتحان کنید تا بتوانید در این تابستان یک سفر منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی را روی اقیانوس تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه